Överklockningstävling avgjord

Permalänk
Melding Plague

Överklockningstävling avgjord

Den svenska uttagningen till MSI Master Overclocking Arena 2009 är avgjord. Inte mindre än fem forummedlemmar kan se fram emot fina priser, varav två får åka hela vägen till europafinalen i Tyskland.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Grattis! Visa Tyskarna vad svenska överklockare har i blodet nu

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

650 FSB Nice!

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller" - Super Mario

Permalänk

Grattis! Visa dom vart skåpet ska stå !

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

Grattis, fina poäng ni fick! heja sverige!!

Permalänk

Grattis! Ta hem guldet nu!

Visa signatur

AMD Phenom2 X3 720 3.3Ghz | GTX 560 | Asus M4N72-E | Corsair PC6400 DDR2 4GB CL5 | Antec 300 | G2220HD

Permalänk
Medlem

Det var bästa och roligaste tävlingen som jag har varit med, hoppas på fler såna här tävlingar. Grattis till er alla som deltog i tävlingen

Permalänk

Grattis

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Grattis!

de va ingen dålig klockning på den e8600'an

Permalänk
Medlem

Gratulerar alla vinnare!

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk

Grattis!

Skoj att de slumpade ett pris

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Den som köper MSI är värt vilket pris som helst.. sicket skräp

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

grattis alla som vann och slog sina tidigare resultat... gjorde iaf jag ^^ skall försöka lite till för skoj skull

Visa signatur

"I may be wrong, but I'm not uncertain."
Robert Heinlein, Glory Road

Permalänk
Avstängd

edit.

Det utlottade kortet.

Blev det utlottat bland alla oavsett eller till dom som antingen var med på top 10 i Superpi/3dmark?

Permalänk
Medlem

Jävlar vilka hopp de e mellan platserna 1-4.

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Den som köper MSI är värt vilket pris som helst.. sicket skräp

Ja hajar 0. Va menar du me de där?

Visa signatur

Skärm: Acer Predator X34A • Moderkort: ASUS Maximus V Gene • CPU: Core i5 2500K @ 4GHz • RAM: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB • GPU: ASUS GeForce GTX 1080 • APU: ASUS ROG Xonar Phoebus • SSD: Intel X-25 M 80GB • HDD: WD Caviar Black 1TB, Hitachi Deskstar 1TB

Permalänk
Medlem

Får vi se vem som hade lägst poäng också?

Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk

vad har elmor för kylning på sin e8600 med 2v ?

Permalänk
Medlem

Jag måstye ändå säga att det var inte speciellt höga resultat. Har själv fått över 84k med ett "gammalt" 8800 GTS. Jag hade nog trott på fler resultat över 100k.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Avstängd

nice klock gillar värdet på vcoren 2 volt unigfär 0,55 volt mer en intel rekomnderar på dessa procesorer men men

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.