NZXT levererar sval datorlåda för vattenkylning

Permalänk
Medlem

Tycker att det ser bra ut..

Sen om det är genomtänkt design är väl en annan femma

Permalänk

Undrar om någon har köpt detta chassit och kan ge lite mer direkta kommentarer om hur det är med ljudnivå, kylning och hur det är att arbeta i?
Läst en del om det och verkar få väldigt bra betyg överlag men alltid bättre med personliga åsikter.

Kan ju tillägga med att jag inte kommer att vattenkyla utan köra på luft i den!

Visa signatur

muttesmutte

Permalänk

Intessant !

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

Ja vi får hoppas någon kommer med lite förstahandsinformation om det.
Är ju faktiskt inte samma sak som att läsa ett test, även om det ger en bra fingervisning.

Visa signatur

muttesmutte

Permalänk

Den låter mycket, PCUn är ivägen vad du än ska göra och som i mitt fall täcker den effektivt moderkortets LEDskärm och kontroller. Sladddragningen är riktigt tråkig och är mer i form av Kaos än något annat.

Men jävlar vad den kyler....

Jag älskar den, men jag är ju inte heller speciellt lat, så att ta bort PCU varje gång jag ska göra något är inget som frustrerar mig.

--Edit: För att inte tala om alla Kilogram med Damm den suger i sig. :Edit--

Visa signatur

______________________________
| Define R2 | Intel Core I7 920 Noctua NH-U12P| Corsair Dominator DDR3 6Gb | FD Newton 800W | Gigabyte 470 OC - Arctic Cooling Accelero Xtreme Plus | Intel X-25M G2 160Gb + 2st 2Tb + 2st 500Gb |