Permalänk
Medlem

Vad värderar en kvinna högst.

Hej,

Jag är en singelkille som har varit ute i svängen i några år (2).

Varend gång Mn är ute på krogen och letar efter en potentiell flicka så slutar det ju oftast med fetnobben. Visst man kanske inte är Brad Pitt.

Men hur väljer kvinnofolket: snygg vs försörjande + medel måttigt utseende.

discuss.

Permalänk
Medlem

Det är olika men så länge du inte bor i ett mögelinfekterat hus och går på soc så ska du nog kunna fixa en tjej du får helt enkelt testa lite andra sätt om du får nobben hela tiden.

Permalänk
Medlem

Haha fan vad random fesen!

Nej men Kurre seriöst, fruntimmer har inget att tänka med, det är en ren slump och en jävla massa lass med tur om någon fruntimmme skulle ens snegla mot dig, mig eller någon annan som inte är Brad Pitt

Vad skall du med fruntimme till? Det enda dom är bra på är att torka sig efter att dom har duschat

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Jag bor jävligt fint har jag fått höra en del, sen har jag en del "tjejkompisar"

som har varit hemma hos mig och myyyst.
Sen om man träffar dom ute så har dom helt plötsligt träffat "x" som är mycket bättre för han arbetslös men han gillar dom- (?).

Permalänk
Medlem

haha håller till vis del med dig x-per

Permalänk
Medlem

Jag brukar säga att det inte är förrens kvinnorna fått in det i huvudet att gympumpade brun-utan-solare med uppfostran och hjärna som en amöba inte leder någonvart som de brukar vara värda att satsa på. Med andra ord är krogen utesluten då det till 99% bara verkar finnas tjejer som mer än gärna tar den otrevliga men snygga mansgrisen över den inte riktigt lika snygga men vettiga killen. I alla fall här i stan.

Jag känner mig dock rätt lycklig som inte behöver bry mig om det hela längre.

Så vad värderar en kvinna högst? Det beror på, har hon insett att drömmen om att gifta sig med en kändis och leva livet som en barbie-docka utan några bekymmer i hela världen är rent trams eller inte?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

De fruntimmer som letar karlar på uteställen går i regel mer på utseende än personlighet, precis som belga sade. Och vem kan beskylla dem? Trots allt är stökiga pubar inte det främsta stället att snacka med någon för att ta reda på vem den andre är ...

Nej, tillhör du den stora skara jag sällar mig till som inte har en fet solbränna, vältränad kropp och/eller mindre lämpade som fotomodeller utan diverse plastikoperationer så är det nog bara i det sura äpplet och inte räkna med att ligga högre på "utedamernas" lista än "andrasortering" om det vill sig väl.

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem
Permalänk
Musikälskare

Letar man förhållande är krogen dö-fött

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

inget tips att försöka ragga brudar på krogen för förhållande mannen.

Testa på stan istället, gå fram och säg hej..funkar 9/10 ggr, att du iaf får ett hej tillbaka

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Passar detta inte i samlingstråden?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Pengar och status.

edit:
Ok, jag vet att folk kommer hoppa på mig nu.
Men jag hävdar att vid raggning på krogen så är det ovanstående som värderas högst.

Permalänk
Medlem

Humor och att man är bra på att lyssna. Det gäller bara att få en bra kontakt först och det brukar inte funka på krogen...där är utseendet prio 1. Mycket beror på vilken fas tjejen är i, om de tröttnat på att jaga utseende och börjat värdera personlighet högre direkt från början.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Pengar och status.

edit:
Ok, jag vet att folk kommer hoppa på mig nu.
Men jag hävdar att vid raggning på krogen så är det ovanstående som värderas högst.

Det tråkiga är att de är sant i större delen av fallen.

Men de som också är skoj är att om ni kollar på boken The Game som exempel, och faktiskt testar deras idéer. Så kan de funka, jag har lyckats med "the smile game" en gång
Viktigaste vid flörtande/raggande är självförtroende.

Smile Game:
Börja prata med en tjej, få henne att skratta eller le, vilket är förbannat lätt.
Säg då något i stil med "Vet du, jag har sett att du har 3 olika leende" "och till och med ett fjärde". Hon kommer troligast fråga om det.
Säg då "Det leendet var ,jag är smickrad" "sen har de ett...falskt, eller nej inte falskt, men vänligt leende" "Sen har du det äkta leendet du har när du skrattar, när hela ditt ansikte lyser upp" "och ditt fjärde är ett litet leende när du tänker "Denna killen gillar när jag ler, känns som jag kommer se det ofta"

Den engelska, helförklaringen finns på
http://www.seductionbase.com/seduction/cat/In_the_Middle/EC/3...

Den har dock bara funkat en gång, de två andra gångerna har de gått åt helvete

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Det tråkiga är att de är sant i större delen av fallen.

Men de som också är skoj är att om ni kollar på boken The Game som exempel, och faktiskt testar deras idéer. Så kan de funka, jag har lyckats med "the smile game" en gång
Viktigaste vid flörtande/raggande är självförtroende.

Smile Game:
Börja prata med en tjej, få henne att skratta eller le, vilket är förbannat lätt.
Säg då något i stil med "Vet du, jag har sett att du har 3 olika leende" "och till och med ett fjärde". Hon kommer troligast fråga om det.
Säg då "Det leendet var ,jag är smickrad" "sen har de ett...falskt, eller nej inte falskt, men vänligt leende" "Sen har du det äkta leendet du har när du skrattar, när hela ditt ansikte lyser upp" "och ditt fjärde är ett litet leende när du tänker "Denna killen gillar när jag ler, känns som jag kommer se det ofta"

Den engelska, helförklaringen finns på
http://www.seductionbase.com/seduction/cat/In_the_Middle/EC/3...

Den har dock bara funkat en gång, de två andra gångerna har de gått åt helvete

Hur känns det när du rullar av henne, går du in på toaletten och high-fivar dig själv i spegeln? "Där satt den RedFlip, där övertalade/lurade du en tjej till att knulla med dig fastän hon inte ville från början! Way to go, psycho-stud!"

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Hur känns det när du rullar av henne, går du in på toaletten och high-fivar dig själv i spegeln? "Där satt den RedFlip, där övertalade/lurade du en tjej till att knulla med dig fastän hon inte ville från början! Way to go, psycho-stud!"

http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Det är precis som så mycket annat olika från person till person...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av keyser
Pengar och status.

edit:
Ok, jag vet att folk kommer hoppa på mig nu.
Men jag hävdar att vid raggning på krogen så är det ovanstående som värderas högst.

Har ni bara golddiggers nere i Malmö?

Permalänk

De som killar kopplar bort allt vad sunt förnuft heter och går efter vad deras könsdrift får dem att göra. Exakt vilka egenskaper hos motparten som är det viktigaste varierar, men inte ovanligtvis bagatelliserar de konsekvenserna av vad det nya partnerskapet kan leda till. -Livet är inte en dans på rosor.

Beroende på vad för typ av partner man är ute efter och hurdan man är så är olika ställen bra, krogen är såklart bra ställe för dem som är ute efter utseende och humor, medans andra kanaler mer prioriterar intelligens. -Inte därav sagt att intelligens kvittar på krogen. Har man bra kondis så kanske inte en gångstig är fel, gillar man golf så golfbana o.s.v. Så fundera på hur man kan "marknadsföra sig" bra, och var man man lättast kan finna lämpliga personer.

Nå jag själv är inte intresserad av sex, likaså vet jag ingen kvinna i hela landet som förtjänar att straffas med att umgås med någon som mig, därför håller jag mig personligen utanför all raggning. Jag har t.o.m. sagt åt tjejer som kontaktade mig på icqn från närliggande städer, att det är bättre att de letar vidare för jag är inget att ha. hehe

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Letar man förhållande är krogen dö-fött

Onödigt med en till tråd där man kan gnälla om att man inte får ligga, men +1 på citatet.

Jag själv har inte sååå stora problem med att släpa hem något kött från krogen, men man hittar aldrig något att ha där.
Det har kanske funkat att träffas någon gång efteråt men de brukar vara... tråkiga.
Alla tjejer jag har träffat på fyllan har visat sig vara tråkiga, korkade eller rent av galna.

Nej ska man hitta kött som man ska tugga på mer än en gång så får man vara nykter.

Edit:
Får väl ta och svara på frågan med i fallande ordning.
Makt (förutsätter pengar)
Status (går lite hand i hand med makt)
Pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Testa på stan istället, gå fram och säg hej..funkar 9/10 ggr, att du iaf får ett hej tillbaka

Jag har funderat på det där, men har aldrig vågat att hälsa till någon som man ser på stan som man tycker ser intressant ut.

Hahahahaha, dock så har en tjej som verkat vara intresserad av mig när jag var på besök i Stockholm i en musikaffär, hon stod och såg på, hon hälsade. Men vad fan gjorde jag? Jag sa inte ett skit och reagerade inte...för jag satt och provspelade ett digitalt trumset! Inte fan hörde jag något eller la märke till något. Det var först när kompisen sa det då jag tänkte tillbaka och tänkte att det var nog därför hon stod och tittade på! Hahaha!

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem
Citat:

Oj, nu känner jag mig bortgjord...

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk

läs senaste illustrerad vetenskap eller vad tidningen heter, haha där står det ungefär hur tjejer funkar. letar du förhållande är det internet eller nyktert du ska leta. Vill du bara knulla så frågar du på krogen "ligga?" det blir ja eller nej, svårare än så är det inte

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Ni som sett how I met your mother lär förstå.

The naked man.

Visa signatur

[Q6600 @ 3 ghz] [HD4870 X2 2GB] [Asus P45 P5Q SE] [4096MB DDR2 Corsair XMS2-6400] [Corsair HX 620W] [Antec P182] [Thermalright Ultra-120 eXtreme] [Windows Vista 64bit] [LG L245WP-BN] [WD 150GB VelociRaptor 10,000 rpm]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonasc
Hur känns det när du rullar av henne, går du in på toaletten och high-fivar dig själv i spegeln? "Där satt den RedFlip, där övertalade/lurade du en tjej till att knulla med dig fastän hon inte ville från början! Way to go, psycho-stud!"

Inte riktigt så jag menade, men visst om de är så du vill utnyttja det på så sätt så.
Menar mera, att de är lättare för en blyg person att öppna upp en tjej för en på det sättet.

Menar absolut inte att man ska lura tjejer

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Jag har funderat på det där, men har aldrig vågat att hälsa till någon som man ser på stan som man tycker ser intressant ut.

Hahahahaha, dock så har en tjej som verkat vara intresserad av mig när jag var på besök i Stockholm i en musikaffär, hon stod och såg på, hon hälsade. Men vad fan gjorde jag? Jag sa inte ett skit och reagerade inte...för jag satt och provspelade ett digitalt trumset! Inte fan hörde jag något eller la märke till något. Det var först när kompisen sa det då jag tänkte tillbaka och tänkte att det var nog därför hon stod och tittade på! Hahaha!

Hehe, bara att bita ihop och köra på
De är faktiskt inte så svårt och farligt som man kan tro, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
The naked man.

Visa signatur

WS: [i5 2500k@4.5ghz, 16gb ram, HD6870]@Win 7 / Debian
Laptop: [Samsung 700Z5C-S02]
@Win 8

Om du har smak för elektronisk musik: soundcloud.com/skepth

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Otec88
Ni som sett how I met your mother lär förstå.

The naked man.

ni som är nyfikna : http://www.imdb.com/title/tt1256191/synopsis

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fesen
Har ni bara golddiggers nere i Malmö?

Av mina snart 3 månader här i Malmö, så ja. haha!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk
Medlem

Kvinnor vill ha män som går hem hos män.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.