Kingston släpper världens största USB-minne

Permalänk
Avstängd

host host ,fick just kaffet i halsen , 9000:- vem fan tror ni köper ett sådant usb minne kungen eller?

10mb/skriv o läshastighet är det inte alls värt då köper jag hellre en 500gb 2,5tums hårdisk och ett chassi som tar ström frånn usbutaget ,det kanske max kostar 2500:- och då vet jag att jag får minst 20mb/läs skriv hastighet samt att den inte är så stor

Visa signatur

Ursäkta Videfix va bara tvungen den va så bra. Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AtreX
Jisses.. "Jag minns när jag var liten och 12Gb på en IDE-disk (Bigfoot Quantum tror jag, 5,25" iaf) var stort" och så vidare.. Och jag är fan 21!?!

12 Gb är ju massor med utrymme. Min första var på 20 Mb Datorn hade 640 Kb internminne. Enligt en visst person, Bill Gates, så skulle en persondator aldrig behöva ha mer minne. Lustigt att jag har 4 Gb nu isf. Vilket som, det är väl bra att utvecklingen att usb-minnen går framåt. Sedan om den är prisvärd är en annan sak.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jooelhoglund
En extern hårddisk på 256gb är ju nästan gratis gämfört med detta usb minne

Köp en WD passport hdd, du slipper ström till en med.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Häftigt minne, häftigt pris...

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brodholm
Otroligt idag,
Skrattretande om 1 år. :)*

Nått sånt jah

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk
Avstängd

Bra att de släpper världens största USB minne.
Synd att den kostar mer än en dator.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phlygarn
12 Gb är ju massor med utrymme. Min första var på 20 Mb Datorn hade 640 Kb internminne. Enligt en visst person, Bill Gates, så skulle en persondator aldrig behöva ha mer minne. Lustigt att jag har 4 Gb nu isf. Vilket som, det är väl bra att utvecklingen att usb-minnen går framåt. Sedan om den är prisvärd är en annan sak.

Å andra sidan så var det inte det han sa...

Visa signatur

!? Yall talking to me!?
Guess not...

Permalänk
Medlem

Haha, vem fan vill lägga 9k på ett USB-minne?
En WD Passport på 500Gb kostar runt 1000-lappen och är tillräckligt liten för att kunna ha i jackfickan...

Visa signatur

FD Torrent | Z690 Formula | i7 12700K | 32GB DDR5 | GTX 3080 Ti | STRIX 850W | PG279Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Paer86
Kommer säkerligen finnas på Clas Ohlsson för 199kr om sisådär fem år. Spännande vad man kommer imponeras över då. Jag tror inte det blir lagringsutrymme iaf.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brodholm
Otroligt idag,
Skrattretande om 1 år. :)*

Jah, nåt sånt
Its a Crazy age

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av asphyxie:

Haha, vem fan vill lägga 9k på ett USB-minne?
En WD Passport på 500Gb kostar runt 1000-lappen och är tillräckligt liten för att kunna ha i jackfickan...

EXAKT!! varför tillverkas sånt där, är de för o känna kraften av programvara/film/media i övrigt i handflatan sen 9 lapp, fy fan va dyrt, har en freecom 1tb som kosta 800spänn och den får plats lungt o fint i bakfickan eller i jackfickan..

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!