Corsair återlanserar Dominator GT

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trihxeem
Med dina otroliga debatteringsegenskaper är det nog inte värt att föra denna diskussion vidare men ja, jag hade ganska roligt åt dina försök

?
du har väll inte varit med i någon debatt?
Du kom, du flamade, du stack.
Jag har full förståelse för att man vill ta ut sina frustrationer på nån okänd snubbe på internet. Hård vecka på jobbet??

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sykes90
men snälla, jag tyckte att artiklen hade en negativ antydning

Vår uppgift är knappast att agera PR-byrå åt någon. Vi rapporterar vad som händer, om detta sedan är positivt eller negativt för företaget i fråga spelar ingen som helst roll för oss.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sykes90
står också klart ock tydligt att den lanseras med begränsad livstidsgaranti, utan att skriva ut att det var samma garanti som minnena hade innan.

låter som om minnena fått begränsad garantitid för att skydda corsair från reklamationskostnader när dom går sönder.

Så, nu har vi gått runt i en cirkel så vi kan väll sammanfatta det hela med att vi tolkat nyheten olika

När jag läste nyheten på första sidan så fick jag samma tanke som du:
"Corsair återlanserar Dominator GT
31 kommentarerMinne 2009-07-22 14:50

Efter att felaktiga minneskretsar upptäckts drogs samtliga moduler baserade på högpresterande Elpida Hyper tillbaka från marknaden. Nu återlanseras Dominator GT – med samma kretsar som förut."

Okej? Tänkte jag. Låter ju skrämmande. Hoppas de löst problemet.
Inne i artikeln står det förvisso att det var en begränsad serie med problem men att de minnena återlanseras med begränsad garanti.

Som tur är så har jag läst tidigare att de har begränsad garanti men artikeln hade kunnat få en positivare vinkel ifall man gjort som du sa och skrivit att det som alltid är begränsad livtsidsgaranti.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if