Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 427_Cobra_Jet
GRYMT! Synd att galleriet fått så lågt betyg

Ja, det finns nog en hel del folk som ger lågt betyg istället för att vänta och se hur det utvecklar sig. Tyvärr.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johan9360
Vet inte om tangentbordet är fult eller snyggt

Just nu är det faktiskt ganska fult... men jag ska göra nått åt det när jag har råd med färg.

Permalänk
Medlem

Nördkuligt

Helt klart ett kultigt nördprojekt som verkar vara ett riktigt hästjobb. Tummen upp från mig.

Permalänk
Medlem

Kul att det fortfarande händer nåt, ser fram emot slutresultat.

Visa signatur

4690k 1.25V 4.8 ghz |16 gb Corsair Plat|Slitmoddat 780TI 1250 mhz|Z97x SOC force|Seasonic plat 750W|Evo 850 250 gb.

Permalänk
Medlem

Du är skillad!

Permalänk
Medlem

Du vet va du håller på med måste ja säga! tummen upp och en klar 10.

Permalänk
Medlem

Måste ge beröm för allt de krångliga som jag inte fatta nåt av:S där emot hoppas jag det blir snyggare än vad de e nu ( inte det snyggaste tangentbordet jag sett ) XD klar 9

Visa signatur

ASRock P45TS - Intel core 2 duo 2,8Ghz Thermaltake bigtype +12mm CM rödLED - ASUS ENGT240, DDR2 Samsung 2Gb x2, maxtor 160Gb, 3st SEAGATE 250Gb. 420Watt

Permalänk
Medlem

Kul att den gamla ABCn kom till användning. Det lackerade skalet var hemskt redan när datorn var ny, men vilka knappar! Fantastisk kvalitet och otroligt snygga.
Har du någon aning om vilken typ av brytare (tangentbordsmekanismer)ABCn använder? Jag minns inte längre hur anslaget var.

Annars var det ett strålande projekt, 10a direkt.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vils
Har du någon aning om vilken typ av brytare (tangentbordsmekanismer)ABCn använder? Jag minns inte längre hur anslaget var. [/B]

Jag vet inte vad tekniken heter men det är fjädrat och jag tror att det är kapacitiv avkänning(efterom jag lyckades kajka capslock genom korslutning). Själva knappdelen består nertill av ett foliematerial och ett mjukt material ovanpå så man får jämn kontakt. I mitten sitter det hållare och fjäder och keycap ovanpå. På plastbitarna som håller tangenterna i ramen står det "KEYTRONIC" och "SPOKANE" om det är nån nytta.