Välkänd anka drar sig ur fildelningsdebatten

Permalänk
Inaktiv

Kan ju även passa på å ta upp att Bamses mormor (Anna-Cecilia) har en jädrans effektiv verksamhet hemma där hon kokar ihop egen s.k "Dunderhonung" som ger Bamse följande effekter:

- Oerhörd styrka
- Oerhörd uthållighet

Kan liknas vid ett mycket starkt anaboliskt preparat. Och här lär sig även ungarna att om de knarkar på som Bamse så blir de stora och starka och kan slå sönder alla som är dumma/ inte delar deras mening om saker och ting.

Vidare springer Kalle Anka runt i enbart sjömanskavaj, utan byxor.

Summa kardemumma:

Skalman: Piratkopiering och grymma tvångstankar att styras av en klocka hela tiden (friskt?)

Bamse: Knarkar järnet hela tiden för att kunna dampa ut och slåss

Anna-Cecilia: Både langare och framställare av Bamses anaboliska preparat. Hon smakar på grejerna själv också har man sett.

Kalle Anka: Streaker + att han slår sina barn (äldre tidningarna).

Sen bör det tilläggas att Pluto och Långben är av samma ras, hund (Långben som gestaltar en människa i serien) . Villket gör Musse till en jädrans sjuk typ som tvingar Pluto gå naken med koppel offentligt samt äta ur en skål på golvet. Att han inte kan prata utan bara skälla borde vara bevis på att Musse likt Josef Fritzl lär ha hållit Pluto instängd och totalt avskärmad från om omvärlden under ett bra tag.

Så här kan man hålla på i all oändlighet, snart kommer femenisterna att skrika på att Mimmi och Kajsa aldrig haft lite girl on girl action, eller att Kalle och Musse aldrig delat på en öl alltför länge i bastun.

Att vara Pirat eller emot skiv/filmindustrin innebär inte att man ska vara känslig och emo som alla andra bara för att ha något att klaga på.

Skärpning imo..

Mvh / Z

Permalänk
Medlem

Ïlla att sprida sådan propaganda, dock är det så sant att pengarna inte går till artisten (Åke Skrål) utan allt hamnar hos skivbolagen (Joakim)...

Permalänk
Avstängd

Tryckte inte kalle falska sedlar ett tag med HAHAH!!

Kalle din bov

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem

En liten fundering som inte har något att göra med någon tecknad figur att göra men som jag hoppas någon kan svara på ändå

Youtube är det inte väldigt mycket upphovsrätts material där? Får det verkligen finnas där? Det finns ju även massa youtube download program också, och dessa vet jag är olagliga.

Men nu till min verkliga fråga är det olagligt mha en microfon spela in det ljud som kommer ut från sina egna högtalare som kommer från youtube (hoppas ni fatta, blev en lång och konstig mening ). För detta kan ju jämföras med radio och därifrån får man ju (väll?) spela in ?

Jaja likt många andra fattar jag noll av fildelningsdebatten.
Kanske har ni fått er ett gott skratt

Permalänk
Medlem

Fan va gott!

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Inget fel med den seriestrippen tycker jag
Bra budskap...

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem

vart är världen på väg?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xore
vart är världen på väg?

Syftar du på mig eller att strippen togs bort?

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Hedersmedlem

Inga +1 inlägg!

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Den sista meningen i artikeln gav då mig ett gott skratt, hahaha!!!

Permalänk
Medlem

Mig med, haha Vilket jävla jobb hon har...

Visa signatur

Fractal Design R2 | BeQuiet Dark Power Pro 550 | Asus Rampage Formula | 2x Corsair XMS2 DDR2-8500 2048MB | Intel E8600 @ 3,72GHz | Noctua NH-U12P | Palit GTX 1080 Super Jetstream | Samsung EVO 840 Series SSD 250 GB | Intel X25-M 80GB | Hitachi Deskstar P7K500 500GB SATA | WD Red 3TB SATA III | WD10EACS 1TB | NEC ND35-40A | Scythe Ultra Kaze | Noctua NF-P12

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Calle2003
Syftar du på mig eller att strippen togs bort?

nej, jag syftade på att det blev så stor hysterik bara för en kort liten serie, det kan väl inte skada någon? det är ju bara roligt att det handlar om något aktuellt ämne

Permalänk
Permalänk
Medlem