Extra trevliga människor från swec som ni vill skriva om?

Permalänk
Medlem

Extra trevliga människor från swec som ni vill skriva om?

Tjenare alla swecare!
Snackade med Badr Damra (nitropopo @ swec) idag om hans annonser på sweclockers.
Vilken sjukt trevlig kille!

Jag skulle ringa honom en snabbis om hur vi skulle göra med frakten, men det vart att vi snackade i 7 minuter.
Snackade om allt möjligt, kylare, datorer, överklockning, processorer, gaming, chassin.

Riktigt kul att ha ett lite längre samtal med nån härifrån.

Han får lätt 5 av 5 toasters.

Tänkte såhär nu:
Har ni snackat med någon IRL/telefon från sweclockers som var vart sådär extra sköna?
Lättsnackade, extra trevliga?

Skriv det här!
Kan ju alltid vara kul att få höra någonting om sig själv.

/Freddan

Permalänk
Medlem

Naw, kärleken är härlig när den gör sig påmind

Jag tycker att zcenixz (stavning!?) har hjälpt mig mycket med lite olika saker. Sedan var det någon trevlig mekonomen-snubbe som gav mig hjälp när kärran krånglande.

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Jag slår ett slag för tcntad. Han har hjälpt mig med lite av varje.
Tycker han förgyller tillvaron här på Sweclockers!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nivv
Naw, kärleken är härlig när den gör sig påmind.

Kärlek till alla på swec, garanterat <3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ampoas
Jag slår ett slag för tcntad. Han har hjälpt mig med lite av varje.
Tycker han förgyller tillvaron här på Sweclockers!

Kan jag hålla med om, han har hjälpt mig en del också.
Han kan skriva riktigt sköna grejer ibland oxå.

Permalänk
Medlem

tattis får jag nog säga är en trevlig kille, stod ut och hjälpte mig över msn i drygt 2 timmar en gång för att få igång ett förbannat tema.

Sen tycker jag belga, aldrig "pratat" riktigt med honom men han skriver alltid som en annan tänker och verkar vara en jätte härlig skäggig filur.

tcntad som nämndes ovanför verkar också vara en härlig kille, så får hänga på där.

-=FULLMOON=- ska ju självklart ha beröm för att han underhåller sweclockers såpass bra som han gör tycker jag, alla loggar samt sköna trådar.

CSM101, Loaded samt Cloudstone måste jag säga också, dessa tre har man lärt sig en del av (inte genom att prata, utan att läst deras inlägg), stort tack till er som delar med er av vad ni kan osv!

Detta är allt jag kommer på nu, editerar om jag kommer på någon mer.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Eptk
tattis får jag nog säga är en trevlig kille, stod ut och hjälpte mig över msn i drygt 2 timmar en gång för att få igång ett förbannat tema.

Sen tycker jag belga, aldrig "pratat" riktigt med honom men han skriver alltid som en annan tänker och verkar vara en jätte härlig skäggig filur.

tcntad som nämndes ovanför verkar också vara en härlig kille, så får hänga på där.

-=FULLMOON=- ska ju självklart ha beröm för att han underhåller sweclockers såpass bra som han gör tycker jag, alla loggar samt sköna trådar.

CSM101, Loaded samt Cloudstone måste jag säga också, dessa tre har man lärt sig en del av (inte genom att prata, utan att läst deras inlägg), stort tack till er som delar med er av vad ni kan osv!

Detta är allt jag kommer på nu, editerar om jag kommer på någon mer.

Det är dom prickarna som man förknippar med sweclockers tycker jag.
Man ser deras inlägg överallt, och dom skriver alltid vettiga/roliga grejer.

Jag tycker Evil_Ananas (orkar inte hålla på med caps-hang) är värd en eloge oxå, efter guider han har gjort osv.

Edit:
Är det inte belga som alltid har vart medlem på sweclockers, och klockade riktigt mycket förut?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan
Det är dom prickarna som man förknippar med sweclockers tycker jag.
Man ser deras inlägg överallt, och dom skriver alltid vettiga/roliga grejer.

Jag tycker Evil_Ananas (orkar inte hålla på med caps-hang) är värd en eloge oxå, efter guider han har gjort osv.

Edit:
Är det inte belga som alltid har vart medlem på sweclockers, och klockade riktigt mycket förut?

Möjligt att han gjorde det, kan också hört det men inte riktigt säker, men låter som det kan stämma bra..

Derox var en jag glömde förut, också en som skriver mycket bra grejer här på forumet.

Jag själv skriver inte mycket alls längre, är mest inne och läser bara, men man får väl en sådan period själv antar jag

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

-=FULLMOON=- lätt är en shysst person iaf över sweclockers skriver mkt bra grejor

sen alla andra här över sweclockers

börja komma många nya användare som är mycket seriösa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av donic1989

börja komma många nya användare som är mycket seriösa

Absolut, och det var ett lyft som behövdes verkligen.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Jag skulle säga att nästan alla som tar sig tid att tänka innan de trycker på "Skicka svar" är trevliga.

Stalked och PyonOrm är ju även speciellt trevliga och de brukar jag tjöta med över msn ganska ofta.

Edit: Höll på att glömma Andreas D, han är trevlig och hjälpsam.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

SueCia är den enda jag faktiskt någonsin lagt till på msn från Swec. Vet inte om det var för att han bor i närheten eller varför egentligen men han är iaf väldigt trevlig de gånger jag pratat med honom.

Sen kan jag inte påstå att någon har varit direkt otrevlig mot mig heller vilket är skönt.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

PGBP har jag träffat några gånger och snackat mycket med, trevlig kille med stor datorsamling, och vettig smak när det kommer till arkitekturer.
Burbas har jag också träffat och snackat riktig hårdvara med.
adisbladis kom förbi mig några gånger och hade även han bra syn på riktiga datorer.
-=FULLMOON=- måste så klart nämnas, många bra trådar. Och så hänger han ju på EF
spixz^^ var en trevlig kille jag lurade in på IT-Gymnasiet för länge sen
Fraggel gav massa tips och råd när jag funderade på att köpa en Audi 80 från 70-talet, han erbjöd sig till och med att hänga med och kika på den!
m0rec och björnfan känner jag utanför Swec, trevliga gossar

Permalänk
Medlem

Jag har träffat två av mina bästa vänner här på swec

Shame Vi började prata på irc när alla hade somnat, och efter det pratade vi ofta vilket övergick till msn och sen så började vi spela tillsammans
sen så tog han sin bil och for och hälsade på mig, sen så blev det att vi lanade och var ute på stan och bara hängde. Nu är han en av mina närmaste vänner.

Xeefus Stötte jag på på forumet, han hjälpte mig med lite småsaker
vilket övergick till att vi pratade om hårdvara och sen märkte vi att vi hade samma smak när det gälde massor och även att vi hade samma syn på livet
Dock tog det nästan 4 år innan vi träffades, och nu har han bott hos mig
ett par dagar då han flugit ner från stockholm från luleå.
Vi kom även på under gårdagen att vi båda har nästan samma namn.

Lars Erik Mathias Eriksson
och han
Lars Erik Björn Eriksson

Hur udda är inte det?

Swec har nog gett otroligt mycket, till otroligt många!

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

tcntad - Störtskön lirare
-=FULLMOON=- - Fullrulle på denna man, hjälpte även mig i min tråd där jag släppte ur mig all skit jag kände!
Ako - Samma som med Fullmoon!

Sen finns de ju en uppsjö folk på swec, men detta var några som poppa upp direkt

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Belga är ju helt klart den skönaste personen på detta forum. Men även P-NILZ och Skruvis är värda att nämna.

Permalänk
Musikälskare

<3

Håller med allt som har skrivits

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

CSM101 som hjälper de flesta med sina sjukdomsrelaterade problem
Sen har man ju lagt märke till en del också som dyker upp i många trådar!
-=Fullmoon=-
tcntad
Loaded
RedFlip
Cloudstone

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
<3

Håller med allt som har skrivits

Dig får man inte heller glömma, du har visat upp en hel del fina bilder som man tyckt om att kika in på, fortsätt med det!

Belga kommer bli helt tårögd när han ser hur omtyckt han är på detta stället

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Pale var väldigt trevlig också, kommer ihåg att vi snackade en del om CSS ligor osv innan allt gick fel.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Och ingen har nämnt Ilja... dålig stil tycker jag

Skönare trådar får man ju leta efter

Permalänk

Sant. Jag skulle helt enkelt vilja påstå att det finns väldigt många roliga och trevliga människor här.

Att nämna alla är antagligen omöjligt.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ampoas
Jag slår ett slag för tcntad. Han har hjälpt mig med lite av varje.
Tycker han förgyller tillvaron här på Sweclockers!

Hehe tack du Ampoas:)

Kärleken flödar på swec nu gubbar

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
tcntad - Störtskön lirare
-=FULLMOON=- - Fullrulle på denna man, hjälpte även mig i min tråd där jag släppte ur mig all skit jag kände!
Ako - Samma som med Fullmoon!

Sen finns de ju en uppsjö folk på swec, men detta var några som poppa upp direkt

Känner sig riktigt varm nu

RedFlip, -=Fullmoon=-, Ilja, Ampoas, Evil_AnAnAs är ju också några som poppar ut hehe, får fan inte glömma alla läkare/studerande vi har bla csm101 och alla andra som hjälper till med precis allt dem kan!

Samt vissa moderatorer är ju störtsköna:P

Sweclockers är fyllt med så otroligt sköna och härliga människor så det finns inte på kartan, riktigt kul faktiskt:)!

Jävligt stor grouphug nu grabbar och tjejer

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Pale var väldigt trevlig också, kommer ihåg att vi snackade en del om CSS ligor osv innan allt gick fel.

Pale ja

Kände inte honom riktigt men läst mycket gott om honom!

Permalänk

Inte trodde jag jag skulle bli nämnd
Tycker jag får rätt många spridda skurar av folk som gillar och ogillar en, kanske bara jag som upplever det så iofs

Sleepstreemer
(Träffat personen några gånger. Mycket bra idéer och bra på att rita. Dock tycker jag han bör städa rummet oftare)
Yupa Underbar person träffades på ett jobb och någon månad senare fick han reda på att jag hängde här (Dock tror jag inte han förstår sig på mig redigt )
tcntad Brukar hänga i trådarna så man ses ju ofta.. rätt mycket läsvärt därifrån.
bakemonster inte snackat så mycket men det lilla jag hört så är han härlig och öppen
cl3mens Ser ju han ofta på EF.
CSM101 Ser honom sällan nu mera.
Loaded kan väl jämnföras med tcntad
redflip Grymt härlig kille(kom ihåg att livet knullas oss alla)
adisbladis Tror han hjälpte mig en gång på typ 50talet med lite confande på nätverksidan har dock inte sett till han sedan dess

Men den som jag tycker är viktigast är ändå Pale som tyvärr inte finns bland oss längre

Sen så brukarman ju se moddarna rätt ofta alltid fått för mig de har en glad inställning till livet men tror inte jag snackat så mycket med de iofs.
Sen så känner man igen väldigt många just på avataren så
Har säkert glömt en massa men isf får jag editera.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Måste hålla med om ilja och belga, mest för att dom gör mitt "forumande" lite lättre då dom oftast verkar ha exakt samma åsikter som mig själv och på så sätt sparar mig den fruktansvärda besväret och tiden det tar för mig att uttrycka mig igenom text.

Dessa är också dom två man helst skulle vilja träffa i den där konstiga världen som finns utanför fönstret med.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Hedersmedlem

Tycker MBY förtjänar att nämnas också. Hans insikt i en bred mängd ämnen och långa inlägg om du nu är en diskussion eller ren fakta!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ja Ilja och Belga kommer med en hel del tänkvärt och mycket bra skrivet!

Så svårt å nämna alla tyvär!:/ Skulle vara kul om man kunde möta flertal pers från swec, gärna från sthlm såklart, blir lite närmre då

Sweclove FTW

Permalänk

-=FULLMOON=-
Sköna byggloggar
MBY Måste helt klart nämnas också!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"