Razer släpper "telefonmus" för MMO

Permalänk

Och jag som trodde att Razer var ett seriöst (om än skapligt inkompetent) företag. Om det ändå vore så väl att det var April...

Om man nu tillverkar möss för gamers, borde den inte vara designad så att den effektiviserar spelandet, och inte komplicerar det till den grad att det inte finns en chans att hitta rätt knapp på första försöket under några som helst ens lite stressiga situationer?

Permalänk
Medlem

Vad är ett massivt onlinespel?

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Igelkott
Vad är ett massivt onlinespel?

tex WoW,UO,EQ...ect...

Visa signatur

AMD 5600x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
wtf? aprilskämt? Fin mus men telefongrejen var ju ful som stryk...

Men jag skulle nog köpt den om jag inte redan hade en bra mus, spelar man wow så är det jättepraktiskt istället för att behöva sträcka vänsterhanden till tangent 7 och 8 (resulterar i att man missar och trycker på nåt annat). Mer sånthär tycker jag =D

Och nej spelar man wow har man myyycket olika skills och det är skönt att ha bindings på alla. I pvp måste man nästan binda de flesta skills någonstans...

Man måste ju inte binda saker till 7-9...shift-1-5, alt-1-5, (shift/alt)-q,(shift/alt)-r och (shift/alt)-f är mer än tillräcklingt..många klasser använder ju ändå bara typ 3 knappar i pve..:P

Sorry off-topic:P

OT: musen verkar rätt mysig ändå, fast jag skulle nog ändå inte använda alla knappar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av antee89
Man måste ju inte binda saker till 7-9...shift-1-5, alt-1-5, (shift/alt)-q,(shift/alt)-r och (shift/alt)-f är mer än tillräcklingt..många klasser använder ju ändå bara typ 3 knappar i pve..:P

Sorry off-topic:P

OT: musen verkar rätt mysig ändå, fast jag skulle nog ändå inte använda alla knappar

Lättare att trycka på en knapp på musen än shift-något och alt-något.
Och visst kanske inte i pve men i pvp är det skönt med många knappar

Permalänk

Någon ser en gamermus... jag ser möjligheten att mappa om knapparna till användning i Adobesviten. Någon som vet huruvida detta är möjligt?

Visa signatur

!? Yall talking to me!?
Guess not...