Första bilderna på AMD Radeon HD 5000

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Darkst@r
Mycket besserwisserande i den här tråden.

Från dig eller?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hummus
Definiera "100% DX11".
... Det ena är att man använder DX11 API:et och inte har stöd för något alternativt API. Med den definitionen blir nog rätt många DX11 titlar "100% DX11".

Vi får väl se...
Det är väldigt få titlar i dag som med samma definition är 100% DX10, eftersom kräver Windows Vista (eller Win7) och en stor del av de potentiella kunderna inte har DX10.

Jag har fortfarande inte lyckats finna någon information om vilka operativsystem som kommer kunna använda DX11...

/Olle

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Olle P

Jag har fortfarande inte lyckats finna någon information om vilka operativsystem som kommer kunna använda DX11...

/Olle

Vista och Win 7.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Vista och Win 7.

Win 95 då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Peatear
Win 95 då?

Troligen Windows 7 den är hel go mot Vista som suger must av datorn ^^

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz