Geforce 191.03 Beta ute nu

Permalänk
Melding Plague

Geforce 191.03 Beta ute nu

Ett nytt gäng drivrutiner i betastadie har hittat ut från Nvidias labb.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det var på tiden..... övertid nu sedan dom släppte en whql driver...

Permalänk
Medlem

Spelar väl ingen roll om Microsoft godkänner drivaren eller inte, beta är väl nästan samma deal bara att den väntar på att godkännas.. men jag håller med om att nvidia är sega som få på att få ut drivare

Permalänk
Medlem
Citat:

sweclockers red.
"Call of Juarez: Blood in Bound"

Bound in Blood heter det ändå

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

50% boost i call of juarez? fan de kommer bli sky höga fps!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Någon som vet om dom fixat/håller på att fixa stödet för Flat Panel Scaling i Windows 7? Grymt irriterande att det fungerar så otroligt bra under XP, men funktionen i Windows 7 fungerar inte alls, trots att alla kontroller finns där. Har googlat, och läst många Forceware changelog-pdfer. Men ingen tycks ha någon lösning...

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 5900X | RAM: 32gb Corsair Vengeance RGB 3600mhz CL18 | GPU: Gigabyte RTX 2080 Windforce | Mobo: Asus X570-E Strix | Lagring: 3TB NVMe SSD | PSU: Corsair HX 750i | Chassi: Fractal Design Meshify 2 | Kylning: Corsair HydroX custom loop CPU+GPU

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
50% boost i call of juarez? fan de kommer bli sky höga fps!

Det står upp till alltså kan det vara 2 8500gt i sli som kanske får 10 fps och med denna ökning 15 =50% mer. Medans 2 gtx280 i sli kanske ökar med 2% Så hoppas inte för mycket bara

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jOnÄTÄn
Det står upp till alltså kan det vara 2 8500gt i sli som kanske får 10 fps och med denna ökning 15 =50% mer. Medans 2 gtx280 i sli kanske ökar med 2% Så hoppas inte för mycket bara

sant,, tänkte inte så jag klarar mig fint med nuvarande fps iaf

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Alla dessa % förbättring jämt...Jag märker inte stor skillnad...

Jag installera gamla orginal drivisar för mitt kort från MSI och gjorde en bench...sedan körde in de senaste nVidias drivisar och bench'a...något bättre resultat i vissa mätningar, samr sämre i andra...Dessa höga % som de skriver i alla versioner borde få mitt 8800gt att vara typ 5 gånger snabbare idag än vad den va när den kom...Men klar skillnad har hänt med OpenGL..Nu fungerar ett par gamla spel rätt igen, som inte har funkat så bra tidigare sedan ver.165...Men i överlag är de lite bättre....