Permalänk
Medlem

Rocko's Moderna Liv

Någon mer än jag som gillade den serien?
Under min barndom följde jag den dagligen på Nickelodeon. Men nu år efter att dom tagit bort serien så finns det ju inga spår efter den. Bara dom engelska versionerna och dom vill man ju inte ha... Vart kan man få tag på svenska versionerna? Nickelodeon (som förövrigt som blivit en skitkanal) dissade uppenbarligen mitt mail som jag skickade till dom för någon vecka sedan där jag frågade om serien gick att få tag på någonstans.

Vill gärna se serien igen då jag var för liten för att förstå flera skämt men som ändå älskade serien. Svenska är då viktigt för känslans skull

Någon mer som gillat denna serie?

Permalänk
Medlem

Antar att den inte handlar om porrstjärnan Rockos moderna liv?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Den handlar om en liten tecknad känguru och hans vänner:P

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem

En fantastisk serie (och de drog sig inte för att vältra sig i slem, äckel och allmän osmaklighet om jag minns rätt).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Antar att den inte handlar om porrstjärnan Rockos moderna liv?

Porrskådisen stavas Rocco.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Afrokam
Porrskådisen stavas Rocco.

Oj, Sorry. Har inte så fruktansvärt bra koll på den filmkategorin. Tack för rättelsen, ska försöka komma ihåg det

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

inte rocco? då tackar jag för mig. Rocky där har ni en serie!

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Haha, den var fan go! Gick den inte på Cartoon Network?

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Den gick på SVT vet jag.

Permalänk

När vi ändå är inne på spåret så kan jag tipsa om ren & stimpy, det var riktigt bisarrt.
https://www.youtube.com/watch?v=_wW6rENTfaU

Permalänk
Avstängd

Vet inte om man kan räkna detta till barnprogram... det är väl tecknat för vuxna precis som The Simpsons och Family Guy eller hur?

Kollade själv på Nickelodeon när man växte upp... och det är många bra serier man minns från den tiden.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro