Netbook-datorer beskylls för fallande intäkter

Permalänk
Avstängd

hade alla netbook haft slot-in dvd brännare och bättre prestanda hade dom nog varit ännu mer poppulära men som det är nu betalar jag heldre 3600kr för en budgetlaptop med 15,4" skärm

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Låter rimligt tycker jag.

Själv är jag påväg att sälja min Acer Aspire One D250 och ska köpa en Macbook.

Btw...har ni tänkt på att Apple-ägare sällan ja jag vågar nog säga *aldrig* talar om att de ska/vill köpa en Netbook?:)

Kan förstå att socialbidragstagare (lite överdrivet men men:P) och nån anti-Mac person kanske ser Netbook som ett alternativ.:) De flesta går ju på det som marknaden skeppar ut här hemma: om El jättarna säger till svenska folket "detta ska ni köpa" så går alla på det och går och handlar.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Avstängd

Man behöver inte vara socialbidgragare för att inte ha råd med Mac.. vi har ju jävla låga löner och nu med 80/20 lön blir vi ju rövknullade på bredden, så en mac eller mat på bordet?

Så en netbook och mat går bättre.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.