Video från Konstfacks designarbete

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MBY
Va? Öh? *yrvaken*

Var och när och hur har jag sagt något sådant?

*suck* vad trött jag blir på mig själv.. sorry, fel tre bokstäver
HMB menade jag såklart.

Visa signatur

gör det bäst, gör det själv.
Mata inte Trollen.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axly
*suck* vad trött jag blir på mig själv.. sorry, fel tre bokstäver
HMB menade jag såklart.

Hihi, jo, det förstod jag också, jag tyckte det bara var så lustigt att det råkade bli en annan nick...

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk

Personligen skulle nog jag vilja säga att en rektangulär, avlång låda håller mer distinkt, estetisk designkaraktär än de som är typ runda som en boll eller lite ovala och allt konst/design-elever kan tänka sig. Men okej, är man oldschool så är man ^^ *host* Aopen...

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tomas Nielsen
Jag undrar om vi kommer få se datorchassies som försöker hoppa från liljeholmsbron? Eller kanske ett datorchassie som kan vandalisera en tunnelbanevagn?

Det blir i alla fall kul att följa de galna idéerna.

ja! eller kanske ett datorchassi som är arbetslöst och sitter och skriver trångsynta, korkade inlägg på swec?

jag ska hjälpa dig: konstfack är en skola bestående av flera olika instutitioner. konst är en, grafisk design en annan, industridesign en tredje. dessa instutitioner är oberoende av varandra.

en genus-student vid su som låter ett ohälsosamt förhållande till solanas påverka sina handlingar reflekterar kanske i din värld illa på alla som studerar biologi under samma tak?

tänk lite, snälla.

on another note: jag börjar undra om vissa som kommenterar här ens har varit inne och kikat på bidragen? majoriteten är variationer på ganska konventionella lådor med, beroende på vem du frågar förstås, bättre design och lite smarta lösningar. inte direkt radikala konstverk och "galna" idéer.

/rant