Designmus i titan kostar 10 000 kronor

Permalänk
Medlem

Förstår inte att folk reagerar så på priset, det finns läskigt många som inte skulle blinka över denna prislapp. Jag tycker den var grymt snygg, dock ser den väldigt obekväm ut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mesmile
Förstår inte att folk reagerar så på priset, det finns läskigt många som inte skulle blinka över denna prislapp. Jag tycker den var grymt snygg, dock ser den väldigt obekväm ut.

Folk som inte skulle blinka över denna prislapp skulle heller inte vara i behov av att överklocka sina dator komponenter..

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem

Hade jag varit rik hade jag köpt ett dussin till att hänga tvätt med. Borde säljas som exklusiv tvättnypa istället!

Visa signatur

- Hon är säkert nåt monster.
- Men vadå? Hon har ju armar och ben och pratar normalt, det gör väl inte monster inte?
- Vi får väl se när vi slår ner henne.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Folk som inte skulle blinka över denna prislapp skulle heller inte vara i behov av att överklocka sina dator komponenter..

Inte? Jag har tillgång till rubbet och överklockar ändå.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Jag tycker designen passar bra ihop med kolfibermusmattan från F1-shopen (som tyvärr verkar ha utgått ur sortimentet, trots att den inte kostade mer än runt 3000kr).

/Olle

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Inte? Jag har tillgång till rubbet och överklockar ändå.

Hahaha men då har du inte behov av det på annat sätt än att du tycker om det isf!

Om alla hade råd med Intels extreme edition prollar så skulle nog inte mycket överklockning ske..

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljud: focusrite 2i2 - KRK rokit RPG5 - sE 2200a
Klav: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini