Nån som har en Samsung R720 och kan rekommendera?

Permalänk
Medlem

Nån som har en Samsung R720 och kan rekommendera?

Tjena

har sökt här på forumet och övriga internet men inte hittat så mkt, är alltså väldigt inne på att köpa en Samsung R720*. Den verkar passa mina behov bra och är i rätt prisklass.

Det jag bara saknar innan köpet är lite allmänna kommentarer från någon som har en sådan dator. Har hittat lite recensioner genom Google men vill veta så mkt som möjligt då det är en del pengar jag ska lägga ut. Så skriv gärna era intryck här, vad de än är : )

* http://www.clickok.se/PartDetail.aspx?q=p:2527736;c:36159

tack på förhand / Max

Visa signatur

P4 3,4 Ghz EM64T, GeForce 6800NU 370/800, 1024 MB DDR2 SDRAM

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Jag har en sådan och är grymt nöjd med den. Saxar mitt omdöme från prisjakt:

"Haft denna datorn i en vecka nu och är otroligt nöjd. 17" är perfekt om man även vill spela på en laptop, vilket man bör när den kommer med ett mycket bra grafikkort.

Tangenterna känns bra och har ett mellanrum mellan varje tangent vilket ger ett bra intryck och bra precision.

Skärmen tycker jag är väldigt bra, bra betraktningsvinklar och väldigt ljusstark.

Spel flyter förvånansvärt bra, kan spela Heroes of Newerth på högsta grafik vilket är ett mycket bra betyg. Datorn blir inte heller särskilt varm eller högljudd.

Minus en stjärna på grund av att batteritiden har lite mer att önska, det räcker ungefär 2 timmar, har inte testat att köra på schemat "maximalt batteri" dock.

Denna dator rekommenderas verkligen!"

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar