Scythe lanserar hårddiskkabinett

Permalänk
Melding Plague

Scythe lanserar hårddiskkabinett

Amerikanska Scythe satsar på prisvärda kabinett för externa hårddiskar.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem
Citat:

De nya modellerna är tre till antalet och ingår i serien Kamazo 2. Samtliga varianter har plats för en 2,5 tum står hårddisk eller SSD-disk med SATA- eller IDE-anslutning beroende på modell.

lite stavfel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wally
lite stavfel

Hur orkar man anmärka på en sån struntsak?

Visa signatur

P182|Phenom2 955BE@3.8Ghz|Asus CrosshairIII|Noctua NH C12P|OCZ 2x2Gb 1600Mhz DDR3|4890 VaporX|1Tb,500Mb,340Mb Hdd|BeQuiet Dark Power Pro 850W

Permalänk
Medlem

Vet inte hur swecs korrekturläsnings funkar, men är ju schysst att låta dom veta att dom stavat fel ifall det nu smitit förbi korrekturläsarna. Ser ju sådär proffsigt ut med stavfel.

Visa signatur

Bleak

Permalänk
Medlem

De ser trevliga ut, och Scythe brukar ju göra bra grejer också! Fast så vitt jag vet så är det japanskt?

Mvh Johan

Visa signatur

AMD Phenom II X4 955 3,2 GHz, Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, Sapphire Radeon HD7750 Ultimate 1 GB, Corsair Vengeance/Kingston HyperX Blu 16 GB, Crucial MX250 250 GB, Crucial m4 128 GB, 2 x Seagate 7200.14 1 TB, Lian Li PC-8FIB, Be Quiet Pure Power 10 CM 600W, Windows 10 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr.zojjz
Vet inte hur swecs korrekturläsnings funkar, men är ju schysst att låta dom veta att dom stavat fel ifall det nu smitit förbi korrekturläsarna. Ser ju sådär proffsigt ut med stavfel.

Men det känns ju onödigt att alla ska behöva se de rättelserna, om ni läser signaturen på första inlägget:

"Observera att samma regler gäller i kommentarstrådarna som i forumet. Meningslösa inlägg eller andra regelbrott kan medföra varning eller avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln."

Rättelser ska alltså skickas direkt till redaktionen.

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lbs129
De ser trevliga ut, och Scythe brukar ju göra bra grejer också! Fast så vitt jag vet så är det japanskt?

Mvh Johan

Jo, jag har för mig det jag med att det är japanskt. Ser ju oerhört japanskt ut med de där japanska tecknen de har på deras lådor.

Jo jag har en produkt av dem. Ninja 2

Permalänk
Medlem

Hoppas de kommer i 3.5 med, eller det kanske redan finns?

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Medlem

"De USB-utrustade modellerna för SATA och IDE mäter 125x75x13 millimeter, eSATA-varianten är aningen större och har måtten 130x79x16 millimeter."

Jag tycker det ser ut som om det har både USB och eSATA