Permalänk

Sony fw41 mot Sony nw21

Skulle beställa Sony Vaio vgn fw41E
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=448707

men så såg ja Sony Vaio vgn nw21mf här idag
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=502944

saknar ju Blue Ray men annars känns den som ett bättre köp??

Nu blev ja velig igen...

Någon som vill tycka till??

Permalänk
Medlem

jag skulle valt Sony Vaio vgn nw21mf, billigare och mindre, bättre batteritid. över 4 h. nästan samma prestanda, något bättre processor, dock något sämre grafikkort. Saknar förvisso bluetooth men det finns ju adaptrar man kan köpa till för ganska billig slant tror jag.

Permalänk

Avinstallera sony program

Ja det blev Sony Vaio VGN NV21MF från webbhallen. Hitills är jag nöjd! Men skulle gärna veta vilka av alla sony program som följde med som jag kan avinstallera utan att det blir problem. Någon som köpt Vaio och som kan ge råd??

Permalänk
Medlem

Har inte datorn med av vad jag kan se på sonys hemsida över datorn så är de här programmen förinstallerade och gör inget att ta bort, annars vet jag ej.

Content Importer/Exporter
Picture Motion Browser, VAIO Movie Story
VAIO Media Plus
Easy Media Creator 10, Click to Disc/Editor

Permalänk
Medlem

Re: Avinstallera sony program

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rövardotter
Ja det blev Sony Vaio VGN NV21MF från webbhallen. Hitills är jag nöjd! Men skulle gärna veta vilka av alla sony program som följde med som jag kan avinstallera utan att det blir problem. Någon som köpt Vaio och som kan ge råd??

Skulle du vilja skriva lite mer om den? Börjar överväga att slå till på samma modell inom några dagar. Jag är särskilt intresserad av vad du tycker om skärmen och ljudet och om du eventuellt har testat HDMI till TV/projektor.

En bild eller två vore hemskt uppskattat också.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Avinstallera sony program

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bitsy
Skulle du vilja skriva lite mer om den? Börjar överväga att slå till på samma modell inom några dagar. Jag är särskilt intresserad av vad du tycker om skärmen och ljudet och om du eventuellt har testat HDMI till TV/projektor.

En bild eller två vore hemskt uppskattat också.

Samma här :). Inte långt från att trycka på beställa-knappen. Hur är batteritiden?

Permalänk
Medlem

och hur är grafikkoret?