Permalänk
Medlem

problem med datorn..

Tjennare. jag har 2 problem med min dator vet ej vad som är felet börjar med det första!

*När jag ska starta min dator så vill den inte starta på första försöket utan blir på 2 till 4 försök i bland...vad kan det vara för fel?

*Nu till det jobbiga felet. när jag spelar spel så börjar skärmen att blinka hela tiden och till slut dör splet utav det. DÅ kommer det upp på en liten ikon nere i högra hörnet att blidskärms drivrutinerna har uppdaterats och har återstälts.(jag har dem nyaste drivrutinerna till grafikkortet och kör inte med för hög grafik) händer typ hela tiden men i bland någon dag i bland händer det inte alls när jag spelar

*har geforce 8800 extreme 512 mb
*skärm Samsung syncMaster 2232BW

Nån annan som har haft samma fel?

MVH MARCUS:up:

Permalänk
Medlem

hade en dator som inte ville starta upp förrens man hade startat den typ 6 ggr. kastade datorn åt helvete och kollade aldrig på den mer, det är min lösning

Visa signatur

MSI X370 GAMING PRO CARBON | AMD Ryzen 7 1800X 4.0 GHz| Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 2666Mhz | MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X | Corsair Vengeance C70 Military Green | Samsung 960 EVO 250GB | Corsair AX 850W 80+ GOLD | Windows 10 64 |
CITERA FÖR SVAR!

Permalänk

Uppstod felet helt plötsligt eller gjorde du något annat som tex uppdatera drivrutiner mm?
Vad har du för nätagg?
Har du möjlighet att testa ett annat?

Permalänk
Medlem

felet bara kom helt plötsligt