Första dragningen i SweClockers jultävling på tisdag

Permalänk
Melding Plague

Första dragningen i SweClockers jultävling på tisdag

Imorgon tisdag är det dags för den första julklappsutdelningen i SweClockers juliga jultävling 2009.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Synd att jag inte postat någon fin guide ;P 1:st post: D

Visa signatur

Dator: Gigabyte GTX 275 | Intel Q9400 | 4 GB RAM | Lian Li Pc-7F | Corsair 650W | 500Gb Hdd
Ljud: Cerwin-Vega A123 | Cerwin-Vega XLS-12S

Permalänk

Hade jag varit lite mer på G så hade man hunnit posta något i dagarna men nu verkar det som att det mer bli bygglogg över det hela Haha.. jaja Roligt för de som vinner iaf

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Hm, står i tävlingsbeskrivningen att de duktigaste vinner, men här står det att vinnarna dras, så är det en bedömning eller lottning som avgör? *-)

Visa signatur

Udda testrigg: Gigabyte A75-UD4H | 3,6GHz AMD A8-3850 | 120GB Intel 520 SSD | En drös hårddiskar | Corsair AX1200 | 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk

jag skulle ju inte klaga om det är dragning, då min guide inte är något att hurra över, den blev inte klar riktigt

Permalänk
Medlem

Hoppas man vinner något i alla fall! Blev nöjd med min guide, så man får väl se
Tycker det är väldigt kul att det inte är en tävling där man inte måste göra bilder och dyl. då jag absolut inte har några skills i det trevligt att man fick skriva lite!

Visa signatur

Core i7 920 @ 3,8 Ghz | Noctua NH-U12P se1366 | P6T Deluxe | Corsair 6GB 1600 Mhz | ASUS GTX 295 | WD Caviar Blue 640 GB | WD Velociraptor 300 GB |Windows 7 Ultimate x64 RC | 3D Mark Vantage: 24 887 poäng | -----> Galleri <-----