Permalänk
Medlem

Män som leker med barn?

Hade en diskussion på jobbet gällande detta.

De flesta var enade om att många killar blir direkt suspekta om de leker med ett barn som ej är deras eget.
Som om alla vore pedofiler.

Har själv varit med om två incidenter,
Skulle hämta systerdotten(7 år) på hennes gympaträning, syrran hade sagt till tränaren att jag skulle det.
Så jag satt ute i omklädningsrummet där alla föräldrar vänta(Värt att påpeka att inga barn duschade där, alla duschar hemma osv.), tog max 5 minuter innan två kvinnor hade disskuterat klart och flög på mig med 20 frågor som var enbart för att jag skulle säga något fel.
Sluta med att min systerdotter kom ut och sa "Det är min morbror låt han vara!".
Vilket iofs fick mig att börja skratta!

Andra gången var det,
jag satt barnvakt för mina systerbarn, tjejen på 7 år och killen på 1½ år.
Så fråga dem om de ville hälsa på sin mamma på jobbet, och tog en promenad med dem in till stan, och vi hade skoj hela vägen. Jag köpte lite glass till dem
Och stog då utanför och lekte och skoja med dem medan vi väntade på att min syster skulle komma ut, och då kom en av hennes kollegor fram och sa "Vad fina barn du har!", svara ju direkt "hehe, tack men det är inte mina barn, jag passar dem". Hon hade då tydligen sagt till de andra som jobbade "kolla han som leker med dem, det är inte ens hans barn, sjukt!". Hon lyckades även säga det till min syster som svarade något i stil med "Men jaha, vad är de för fel på det? Sen är de mina barn och min lillebror".

Jag är 22 år kan man väll påpeka, hur reagerar ni på något sånt här?!

Värt att citera en låt text,
"Thou shalt not think that any male over the age of 30 that plays with a child that is not their own is a peadophile... Some people are just nice."

Från Dan le sac - Thous shalt always kill

Låt diskussionen flöda!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Du kan ju inte köpa glas till barnen! Tänk om de skär sig...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Du kan ju inte köpa glas till barnen! Tänk om de skär sig...

woopsi, felstavaren har varit framme där

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Ser jag någon i 20års åldern leka med några barn så är det rätt självklart att de är släkt eller bra vänner med föräldrarna. Absolut inget jag lägger någon tyngd på.

Dessutom tycker jag att din syrras kollega är en jävla idiot som springer runt som en barnunge till resten av de som jobbar där och snackar om dig.

Vad sa förresten de där kvinnorna när du hämtade din systerdotter på träningen?

Permalänk
Entusiast

Jag har jobbat på dagis och som lärarvikarie och visst kände man av en viss misstänksamhet vilket var jobbigt. Inte kul att behöva gå omkring och vara orolig för att bli stämplad som pedofil bara för att man leker med barn.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk

Det har med att göra att samhället har blivit, så sexistisk så man knappt kan göra något utan någon tror att man tänker ha sex med den. Man kan nästan inte ens klappa en främmande hund idag, innan folk börjar ana oråd om vad ens dolda motiv är.

Lösningen på problemet, ja det finns inget. När hela samhället har blivit så sexistisk.

Sedan är det inte konstigt att folk är överbeskyddade mot sina barn, det finns ingen mening att låta småbarn umgås med främmande folk på egen hand i onödan. Alltså t.ex. en lekpark. Dock har många tagit flera steg extra, men så rapporteras det en hel del i våra medier, som gör folk extra rädda.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk

Det har ju blivit lite som det var för ett antal år sedan då folk som var rakade på huvudet förknippades med nynazism.

Jag tänker inte så när jag ser någon leka med barn i alla fall.

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bud_bundy
Det har med att göra att samhället har blivit, så sexistisk så man knappt kan göra något utan någon tror att man tänker ha sex med den. Man kan nästan inte ens klappa en främmande hund idag, innan folk börjar ana oråd om vad ens dolda motiv är.

Lösningen på problemet, ja det finns inget. När hela samhället har blivit så sexistisk.

Sedan är det inte konstigt att folk är överbeskyddade mot sina barn, det finns ingen mening att låta småbarn umgås med främmande folk på egen hand i onödan. Alltså t.ex. en lekpark. Dock har många tagit flera steg extra, men så rapporteras det en hel del i våra medier, som gör folk extra rädda.

Jo, media är troligen en stor bov i det hela.
När jag gick på mellanstadiet så fick jag gå lite över 1 km själv fram och tillbaka till skolskjutsen. Idag hämtar föräldrarna barnen vid skolan för att det kan finnas en snuskgubbe. En främmande bil i närheten av skolan blir direkt till en snuskgubbe. Folk jagar upp sig. Troligtvis kommer vi nå samma stadie som i USA där folk misshandlar misstänkta pedofiler. Eller som i nåt fall dödar en person för att han liknade någon som var dömd pga pedofilbrott.
Då har media hetsat upp folk.

Sexismen håller jag också med dig om, att vi har problem med könsroller blir då också extra tydligt då en kvinna anses oskyldig till allt sexuellt medans en man automatiskt anses skyldig.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Har själv jobbat på fritids med barn i 1-3 klass som gick dit efter skolan och sen blev hämtade av sina föräldrar.
Det va mest lite lunch, och sen hålla dom sysselsatta med spel o lek tills föräldrarna slutade, så man fick ju en väldigt bra gemenskap med ungarna och man kände sig själv i samma ålder nästan, hade otroligt roligt.

Och eftersom dom resterande som jobbade där va tanter i 50+ års åldern vart ju jag snabbt en favorit av alla barnen eftersom jag va yngre och kunde va med å leka/spela osv.

Det va just pga av detta som jag slutade med det, man fick väldigt onda blickar och flera mammor sa till min chef att jag skulle hålla mig borta från deras barn.

Väldigt rolig värld vi lever i måste jag säga.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matte54
Har själv jobbat på fritids med barn i 1-3 klass som gick dit efter skolan och sen blev hämtade av sina föräldrar.
Det va mest lite lunch, och sen hålla dom sysselsatta med spel o lek tills föräldrarna slutade, så man fick ju en väldigt bra gemenskap med ungarna och man kände sig själv i samma ålder nästan, hade otroligt roligt.

Och eftersom dom resterande som jobbade där va tanter i 50+ års åldern vart ju jag snabbt en favorit av alla barnen eftersom jag va yngre och kunde va med å leka/spela osv.

Det va just pga av detta som jag slutade med det, man fick väldigt onda blickar och flera mammor sa till min chef att jag skulle hålla mig borta från deras barn.

Väldigt rolig värld vi lever i måste jag säga.

Du är inte ensam om det. Har 4 killar i min bekantskapskrets som är utbildade barn & fritidspedagoger. Bra betyg och riktigt fina referenser just p.g.a. de kan stimulera barnen på ett annat sätt än vad tjejer gör. T.ex. bandy, fotboll, gegga runt i sandlådan och visa/bygga saker. Det är bra med variation och valfrihet, i dagens läge så består 90% av alla som jobbar på fritids och dagis av tjejer/kvinnor, gärna 40+. De står helst och röker och tittar på när barnen leker själva och är inte den del själv av den. Nu så är ju inte alla så, men majoriteten av dem är det. Är som vanligt i Sverige, är man kille och tycker om barn så är man pedofil "nuff said".

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealMadrid
Ser jag någon i 20års åldern leka med några barn så är det rätt självklart att de är släkt eller bra vänner med föräldrarna. Absolut inget jag lägger någon tyngd på.

Dessutom tycker jag att din syrras kollega är en jävla idiot som springer runt som en barnunge till resten av de som jobbar där och snackar om dig.

Vad sa förresten de där kvinnorna när du hämtade din systerdotter på träningen?

Frågorna var generellt runt om vad min systerdotter heter, hur gammal hon är, hur hon ser ut.
Och hur min syster ser ut, och så fick de för sig att rätta mig. När jag sa att min syster är syd-korean, då sa de bestämt "nej, där har du fel"..Jaha, som om jag inte ska veta det efter 22 år? haha!

men de är jävligt, jag hade själv ett tag planer på att bli fritidspedagog, men de är bara att ge upp!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Frågorna var generellt runt om vad min systerdotter heter, hur gammal hon är, hur hon ser ut.
Och hur min syster ser ut, och så fick de för sig att rätta mig. När jag sa att min syster är syd-korean, då sa de bestämt "nej, där har du fel"..Jaha, som om jag inte ska veta det efter 22 år? haha!

men de är jävligt, jag hade själv ett tag planer på att bli fritidspedagog, men de är bara att ge upp!

Fyfan att bli så misstänkt ändå. Fast samtidigt så menade de ju väl på ett sjukt sätt.
Fast att du skulle ha fel om din syster låter ju riktigt komiskt. Ifall någon beskriver en person och den bilden inte stämmer överens med bilden som jag har i huvudet så skulle jag ju tro att jag har fel bild i huvudet. Inte att den andre personen beskriver fel person.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Mjo, rätt irriterande detta. Hade praktik innan på en låg/mellanstadie skolan när jag var ~20 år.
När ungarna hade raster så var jag oftast ute och promenerade på skolgården / lekte med dom eller spela fotboll mm.
Var en hel del bipasserande som stod och glodde och även sa till lärarna att dom inte tyckte om att jag var bland deras barn.

Men att en tjej i samma ålder som också hade praktik där samtidigt var det inga problem med.

Fick mig att strunta i att utbilda mig till lärare.
Tror man måste vara 50+ som man om man vill vara lärare för yngre barn. Annars så är det högstadie/gymnasie som gäller.

Får passa sig för att ens titta åt en lekplats när man går i parken eller liknande utan att bli stämplad som pedofil i dagens samhälle.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Att som kille gå ensam med en killkompis och hans unge på 4 år på stan drar till sig en del blickar också.. har jag hört..

För övrigt så bryr jag mig inte ett dugg vilka som går med barn eller inte. Precis lika lite som jag bryr mig om folk har rakad skalle eller inte.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Det låter ju sjukt att man ska klassas som pedofil ifall man jobbar på fritids, dagis m.m. När jag var 7-9 år så var det alltid killar som var populärast. Vi fick spela fotboll, bryta "regler" och ha jävligt kul. Jag ser då inget fel på att män i 20-års åldern leker med barn på skolgårdar... Bara för det finns några rötägg som "gillar" barn så behöver inte det betyda att alla gör det. Så jag kommer inte kunna umgås med mina kusinbarn om några år när jag är 20 år utan att bli klassad som pedofil?
Såvitt jag läst är det bara kvinnor som reagerat. Luktar feminism?

Men varför generalisera?

Permalänk
Medlem

Håller med ovanstående. Det är i regel bara kvinnor som överreagerar på detta sättet, och jag skulle gissa att det till stor del är medias fel.

Sen har jag insett på senare dagar att skillnaden mellan kvinnor och män är att 90% av den kvinnliga befolkningen saknar logiskt tänkande. Det är väl därför de köper medias skit.. men det är en annan historia

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk

Angående att kvinnor skulle reagera mest så är jag lite osäker på detta. Fast kvinnor är väl mer beskyddande?
Ett problem är att även om andelen pedofiler är liten så kan dessa dra sig till yrken där de just umgås med barn. Men samtidigt kan det vara så att personer med denna störning, undviker dessa arbeten. Så frågan är om andelen med pedofil-störning är större eller mindre bland arbetare som jobbar med barn än hos "vanligt folk"?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RetarDeD
Sen har jag insett på senare dagar att skillnaden mellan kvinnor och män är att 90% av den kvinnliga befolkningen saknar logiskt tänkande. Det är väl därför de köper medias skit.. men det är en annan historia

Nu håller jag inte med om siffran. Dock tycker jag att mycket av tidningar, nöjen etc som riktar sig mot kvinnor är lite fördummande eller vad man skall säga. Men våra könsroller håller på och minskas så män och kvinnor mer ser och läsa samma saker.
Man blir vad man läser, läser man teknik så blir man teknisk. Läser man mode så blir man modemedveten etc.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Blir bara så jävla förbannad på alla som ska generalisera folk.

Permalänk
Medlem

Jag är 19 och lärarvikarierar nu på flera olika skolor sedan 3 månader tillbaka. Har inte lyckats få nått jobb, så varför inte? Senaste lönen var på 4k rent, det är inget jag pissar på (bor hemma osv).

Tycker det är riktigt kul, det enda jobbiga är att jag känner mig så fruktansvärt gammal. Blev lite sentimentalt jobbigt när jag hamnade på skolan där jag själv växt upp (lågstadiet, mellanstadiet).

Men utöver det så är det bara roligt Har egentligen mest klasser i 7-9an i och för sig. Men hade en femma förra veckan, två dagar, och jag hade riktigt kul - var med på rasten och spelade bandy osv Har inte hunnit uppleva att jag skulle fått några blickar eller dylikt, eller så är det för att jag skiter fullständigt i det. Kanske både och.

Skulle dock känna mig oerhört kränkt och förbannad om några s. k vuxna pratade bakom ryggen.

Permalänk
Medlem

Ja det är lustigt hur samhället förändras.

För ett tag sedan smög en kompis på en av sina döttrar när hon badade och satt och sjöng där inne. Han öppnade låset med en skruvmejsel samtidigt som han filmade och hon märkte inget. Han filmade kanske 20 sekunder när hon satt där och sjöng högt som fan innan han sa "hej". Hon skrek rakt ut osv och såg ut att skämmas en hel del(hon är 8-9 år).
Var rätt kul att kolla på så jag nämde det till en kompis i usa och det var skitnära att jag mailade klippet innan jag kom på att det var ett naket barn på filmen vilket möjligen skulle kunna vridas till något idiotisk i detta skrämselsamhälle. Visst risken är minimal, speciellt eftersom man bara ser överkroppen men efter jag förklarade hur jag tänkte till min amerikanska kompis var svaret samma sak, ungefär att det är dumt att riskera något.

Kommer ihåg när jag var riktigt liten hur kul jag tyckte det var att få bada i badkaret när farsan eller någon storebror badade. Fick antagligen bada med morsan också men minnena är vaga, snackar om när jag var väldigt liten som sagt.
Vem vågar göra sånt i dag? Tänk om ungen säger något om pappas pillesnopp eller morsans tuttar till någon vuxen.

Det finns mycket populistiskt skit som jag irriterar mig på som att det är "lite roligt" om en tjej drar en pungspark på en kille man dödstraff om han slår tillbaka, men pedoskräcken är bra högt rankad på min spy-lista. Skulle aldrig falla mig in att jobba ensam med ungar, sitter inte ens barnvakt ensam längre.

Permalänk

been there done that=/
hänt när man passat mina syskons ungar ute offentligt.
lång,grov kille snart 30 år som står och leker med små barn,det måste ju bara vara en snukhummer som är ute efter nått,nån annan förklaring finns ju inte.
jävla trångsynta idioter

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Jag skiter i, vill jag leka med mina polares ungar så gör jag det Sen vet ju alla att 99% av alla (unga) morsor är svin och dåliga människor och bara allmänt jobbiga.

Visa signatur

My ego is my god. Given authority by the enlightenment of science, the enlightenment of the age of freedom. Freedom - the name in which we legalize all. The name in which we tolerate all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ed76
Ja det är lustigt hur samhället förändras.

För ett tag sedan smög en kompis på en av sina döttrar när hon badade och satt och sjöng där inne. Han öppnade låset med en skruvmejsel samtidigt som han filmade och hon märkte inget. Han filmade kanske 20 sekunder när hon satt där och sjöng högt som fan innan han sa "hej". Hon skrek rakt ut osv och såg ut att skämmas en hel del(hon är 8-9 år).
Var rätt kul att kolla på så jag nämde det till en kompis i usa och det var skitnära att jag mailade klippet innan jag kom på att det var ett naket barn på filmen vilket möjligen skulle kunna vridas till något idiotisk i detta skrämselsamhälle. Visst risken är minimal, speciellt eftersom man bara ser överkroppen men efter jag förklarade hur jag tänkte till min amerikanska kompis var svaret samma sak, ungefär att det är dumt att riskera något.

Fast det där är fan inte okej.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ed76
Ja det är lustigt hur samhället förändras.

För ett tag sedan smög en kompis på en av sina döttrar när hon badade och satt och sjöng där inne. Han öppnade låset med en skruvmejsel samtidigt som han filmade och hon märkte inget. Han filmade kanske 20 sekunder när hon satt där och sjöng högt som fan innan han sa "hej". Hon skrek rakt ut osv och såg ut att skämmas en hel del(hon är 8-9 år).
Var rätt kul att kolla på så jag nämde det till en kompis i usa och det var skitnära att jag mailade klippet innan jag kom på att det var ett naket barn på filmen vilket möjligen skulle kunna vridas till något idiotisk i detta skrämselsamhälle. Visst risken är minimal, speciellt eftersom man bara ser överkroppen men efter jag förklarade hur jag tänkte till min amerikanska kompis var svaret samma sak, ungefär att det är dumt att riskera något.

Kommer ihåg när jag var riktigt liten hur kul jag tyckte det var att få bada i badkaret när farsan eller någon storebror badade. Fick antagligen bada med morsan också men minnena är vaga, snackar om när jag var väldigt liten som sagt.
Vem vågar göra sånt i dag? Tänk om ungen säger något om pappas pillesnopp eller morsans tuttar till någon vuxen.

Det finns mycket populistiskt skit som jag irriterar mig på som att det är "lite roligt" om en tjej drar en pungspark på en kille man dödstraff om han slår tillbaka, men pedoskräcken är bra högt rankad på min spy-lista. Skulle aldrig falla mig in att jobba ensam med ungar, sitter inte ens barnvakt ensam längre.

Så du har kollat på barnporr med andra ord. Hoppas du raderat det från datorn.

I USA har det blivit polisanmälningar från framkallningsfirmor pga hembilder där barnen är nakna.

Kommer nog bli ännu lättare för män att jobba med barn nu.

http://svt.se/2.82111/1.1794993/misstankt_sexutnyttjande_pa_f...

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk

Det är bara att konstatera, vårt samhälle är på väg åt helvete, min farsas sambo är fritidspedagog och på den skolans raster så är det föräldrar utan liv som "frivilligt" vaktar på sina barn.
Ana hur irriterad jag blev när jag fick höra det.
Liksom, hur fan överlevde jag lågstadiet för 10 år sedan?

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Det är stört, jag håller med. Samtidigt är jag själv ett jävla offer för förutfattade meningar och det stör mig.

Det finns en nyöppnad butik här i samhället som säljer typ prydnader, just nu är det julpynt, lite tomtar och dockänglar osv och det är en man som står bakom disken. För mig känns det fel att det är en man som håller på med "dockor" och "pynt"... och jag är fullt medveten om att det är helt åt helvete av mig att tänka så.

Sen har jag jobbat med utvecklingsstörda barn och jag måste erkänna att jag höll mig på "säkert avstånd" från barnen/ungdomarna så att ingen skulle få några dumma idéer. Sjukt att man nästan inte kan göra sitt jobb bara för att man är lite smårädd för att bli anklagad för ditten och datten bara för att man har en kuk mellan benen. För vad är det som säger att en kvinna inte kan vara pedofil?

Jag tycker det är bra med män inom de yrkena. Barn behöver även manliga förebilder inte bara daltande kärringar med dålig andedräkt. Men samtidigt förstår jag att män inte utbildar sig till det när det ser ut som det gör.

Permalänk
Medlem

Finns nog många kvinnliga pedofiler med. Men majoriteten ser det på annat sätt. South Park har ju ett bra avsnitt om det där en kvinnlig förskolelärare har ett förhållande till en liten pojke. Och alla män i den staden tycker det är "Nice!" då hon är(eller ska föreställa) het.

Har ju blivit mer och mer om det i media med, att kvinnliga lärare mm åkt fast för haft förhållande med manliga(pojkar) elever. Men det ses inte som lika allvarligt än om det varit ombytta roller.

Vill minnas jag läste en artikel för väldigt längesen med om just att kvinnliga pedofiler fick sina kickar på annat sätt än just sex. Som bara beröring mm. T ex när dom hjälpte barnen att byta om. Också väldigt svårt att bevisa just detta.

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ed76
Kommer ihåg när jag var riktigt liten hur kul jag tyckte det var att få bada i badkaret när farsan eller någon storebror badade. Fick antagligen bada med morsan också men minnena är vaga, snackar om när jag var väldigt liten som sagt.
Vem vågar göra sånt i dag? Tänk om ungen säger något om pappas pillesnopp eller morsans tuttar till någon vuxen.

Så kommer jag med lite onödig fakta.

En populär manga i Japan som är en självbiografi ifrån en kvinna och handlar om hennes uppväxt började publiceras i USA, första numret kom och sen bara försvann den helt plötsligt. Varför? Jo i andra numret får man nämligen se tjejen och hennes äldre bror ta ett bad tillsammans.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon

Sen har jag jobbat med utvecklingsstörda barn och jag måste erkänna att jag höll mig på "säkert avstånd" från barnen/ungdomarna så att ingen skulle få några dumma idéer. Sjukt att man nästan inte kan göra sitt jobb bara för att man är lite smårädd för att bli anklagad för ditten och datten bara för att man har en kuk mellan benen. För vad är det som säger att en kvinna inte kan vara pedofil?

Kanske för att det är 99.9% män som begår våldsbrott mot barn;) Men visst håller med dig på ett sätt.

Kom och tänka på en gång när jag var inne på ica, handla lite middag och läsk inge speciellt så där man ställer korgen så sitter en 3 år tjej och ser väldigt fundersam ut, så jag låter henne sitta kvar, kassörskan frågar om det är bra så och jag nickar. Sen står tjejens morsa (antar att det var det i alla fall) och packar varor fräser åt ungen säger att hon ska komma till henne direkt, och ger mig värsta blicken som om jag hade planerat och tagit med tjejen hem eller nåt...:S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Fast det där är fan inte okej.

På vilket sätt då, hon tycker antagligen redan att det är kul själv.