Andra julklappsutdelningen – Indomo

Permalänk
Melding Plague

Andra julklappsutdelningen – Indomo

Fem tidiga julklappar delas ut till lika många guideskrivare i den andra omgången av SweClockers jultävling 2009. Denna gång är det webbutiken Indomo som står för klapparna.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Trevligt spel i paketen.

Sarkasm.

Permalänk

Trevligt.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

Grattis till vinnaran!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Grattis till dom som vann!

Permalänk
Medlem

Vad trevligt med lite julklappar

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

AMD FX 9590 Kyls med vatten || ASUS Formula Z || Corsair 32 GB 2400MHz Vengence Pro || Samsung 840 pro || 2xIntel x25-M G2 SSD raid 0 || AMD Asus 290 || Fractal Design Newton R2 1000W || Corsair 540 air ||

Permalänk

Grattis till er som vann!

Permalänk
Medlem

Wohh, snacka om härliga priser. Grattis till vinnarna

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna och återigen (eftersom jag inte fick svar i förra veckan) kan en person vinna flera dragningar?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piece of Cake
Grattis till vinnarna och återigen (eftersom jag inte fick svar i förra veckan) kan en person vinna flera dragningar?

Ja, men inte med samma guide.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Ja, men inte med samma guide.

Ok, tack. Får se om jag har tillräckligt lite skolarbete för att knåpa ihop nåt smart

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Grattis!

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

Julkul!

Massa roliga småprylar. Man tackar

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk

Det är synd att man får ett sådant skitspel (stormrise.. suger .. så hårt) annars bra jobbat grabbar!

Visa signatur

Livet leker.

Permalänk
Medlem

Nice att man vann Tack! Hoppas också att guiden är till nytta för någon

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cavemanfreak
Det är synd att man får ett sådant skitspel (stormrise.. suger .. så hårt) annars bra jobbat grabbar!

Det är tanken som räknas. Själv hade jag till och med varit nöjd med "Rise of the Robots" som pris om jag hade vunnit.

Visa signatur

Asus Rampage II Extreme LGA1366, Xenon X5672@3,8GHz, Thermalright Ultra-120 Extreme med 2x Noctua NF-P12, Corsair Vengeance 1600MHz CL9 4x4GB, Palit Geforce GTX 1060 6GB, Sound Blaster X-fi Fatal1ty, Corsair AX1200W, Cooler Master Silencio 650, Qpad MK-80, Mionix Naos 5000, QX2710LED 2560x1440.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cort2
Nice att man vann Tack! Hoppas också att guiden är till nytta för någon

Grattis på dig cort

Permalänk
Medlem

Grattis till er som vann och lycka till nästa vecka för er som inte vann (inklusive mig själv:P)

Permalänk
Medlem

Grattis grabbar

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sweet! Första gången jag har lyckats vinna nått i en sån här tävling.

Visa signatur

>>Bygglogg för Big Scilence<< Stort bygge i aluminium, från grunden. Update 16/8.
>>Feedback lämnas här, tack<<

Permalänk
Medlem

Är det där Cougar agg lr?

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem

Congrats alla vinnare

Visa signatur

Antec 900| Corsair HX620W | Core2 Q6600@3.2 | 6GB RAM | GTX260
Server Tirpitz: E4300 | 4GB RAM | 3.3TB HDD | Server 2008 Ent x64
Server Bismark: 2xQuad | 4GB RAM | 1.5TB HDD | ESX 3.5

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bbx8
Är det där Cougar agg lr?

Nej, verkligen inte. Det är riktiga skitagg ska jag säga. fick med ett sånt till en dator förut. inte äkta watt någonstans. 650w:arn är typ 360w egentligen.

Men grattis anyways

Visa signatur

Allting går upp för mig när solen går ner.