Nzxt trimmar intern USB-hubb

Permalänk
Melding Plague

Nzxt trimmar intern USB-hubb

Chassi- och tillbehörstillverkaren Nzxt lanserar en intern USB-hubb som inte bara ger fler portar utan även extra kräm till enheterna.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Intressant tillbehör. Kan man ju plugga in nått USB-minne internt oxå för tex readyboost.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tempel
Intressant tillbehör. Kan man ju plugga in nått USB-minne internt oxå för tex readyboost.

precis vad jag tänkte, riktigt smidigt.

Men jag använder knappt de usbportar jag har, men för t.ex min mor som har 12+4 usbportar och har svårt att få dem att räcka till(!!) är detta en superb produkt till ett riktigt bra pris, försenad julklapp fick det bli

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk
Medlem

Trevligt att kunna bygga in något. Har länge funderat på att bygga ihop en sladd för att kunna ha "integrerad" bluetooth i datorn.

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB

Permalänk

Hehe, bra idé de fick Men om man använder alla usb portar och usb "uttag" så lär det bli segt som fan

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem

5 uttag som komunicerar med datorn via ett? Det lär bli förbaskat segt om man använder mer än en grej i taget om jag inte har missuppfattat något.

Hade det varit ett satauttag istället hade det ju varit något.

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,8 GHz | Asus P7P55D | Corsair XMS3 (4x2 GB) 8-8-8-24 @ 1600MHz | Seagate 7200.8/11/12 - 2 TB | MSI Hydrogen GTX 480 | Corsair HX 750W | Creative Soundblaster X-fi ExtremeMusic | Silverstone LC 17 (HTPC)
Vattenkylning: Biloljekyl: 52x35x5,5 cm | Grunfos cirkulationspump för hus | EK Supreme HF Nickel för CPU | Galleri: http://sweclockers.com/album/?id=2053 Uppdaterat: 10-11-23

Permalänk
Medlem

" En extra strömanslutning direkt till nätaggregatet ser till att alla enheter från tillräckligt med ström"
(får) tillräckligt med ström.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EoZ
5 uttag som komunicerar med datorn via ett? Det lär bli förbaskat segt om man använder mer än en grej i taget om jag inte har missuppfattat något.

Hade det varit ett satauttag istället hade det ju varit något.

Ja, det borde varit ett PCI-kort i stället. Men det är klart för den med mini-ITX moderkort och brist på PCI-kontakter kanske det kan vara något?