Sista julklappsutdelningen – AMD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lidodido
Ääääsch jag som just igårkväll kom på ett ämne att göra en bamseguide om Grattis till er vinnare iaf

Du går godis av inet om du vill!

Permalänk
Medlem

Efter att ha kollat igenom dem måste jag säga att jag blev duktigt imponerad över Apanx guide. Kul att han också vann! Grattis!

Visa signatur

| Gentoo & Win XP | AMD Athlon xp 2,5k+ | 2x 256 ddr sdram, 333 mhz Twinmos standard | epox 8rda+ | club 3d 9600pro | 80 maxtor + 2*250GB samsung | Antec Sonata | Macbook alu

Permalänk
Medlem

Grattis till Markiiie Läste hans guide för ett tag sen, riktigt användbar!

Visa signatur

System 1||i5 4670K @ 3,4GHz /w H100i||Maximus VI Gene||16GB 1600MHz||ASUS R9 280X 3GB DC2 TOP||840 EVO + 1TB WD Black + 2TB WD Green||AX 860||Corsair 350D|| System 2||Phenom II X4 955 BE /w Noctua NH-U9B SE2||8GB 1600MHz||Gainward GTX 460 1GB "Golden Sample - GS"||1TB WD Black Sata6 + 2TB WD Green||TX 650W||CM Storm Sniper||
||rMBP 13" Late 2013 - i5 4288u 2,6GHz, 8GB, 512GB SSD||iPad 3 16gb||iPhone 5S||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KaZiSwE
Grattis till Markiiie Läste hans guide för ett tag sen, riktigt användbar!

Aaah tackar tackar (:
De ringde från sweclockers idag och undrade vad jag ville ha för storlek på t-shirten ;p

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av markiiie
Aaah tackar tackar (:
De ringde från sweclockers idag och undrade vad jag ville ha för storlek på t-shirten ;p

Haha, ja:)

Jag tog Large, hoppas dom inte är små i storlekarna x]

Permalänk
Medlem

Jubla inte för högt bara.... ännu. Vi som vann i första julklappsutdelningen har ännu inte fått våran julklapp (Mionix). Hm? Bara luft i paketet eller?

Permalänk
Vive la liberté!

Det låter ju konstigt, fick prylarna från Indomo några dagar efter. Verkar vara en del skillnader i hur snabbt de olika givarna levererar. Hur är det för er i tredje utdelningen?

Fick mail från AMD där de ursäktade sig över att alla L tröjor var slut och bara XL fanns kvar. Får biffa upp extra mycket över jul helt enkelt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Apanx
Det låter ju konstigt, fick prylarna från Indomo några dagar efter. Verkar vara en del skillnader i hur snabbt de olika givarna levererar. Hur är det för er i tredje utdelningen?

Fick mail från AMD där de ursäktade sig över att alla L tröjor var slut och bara XL fanns kvar. Får biffa upp extra mycket över jul helt enkelt

a
Haha de ringde ju i fredags förra veckan och undrade vilken storlek man ville ha på t-shirten
för att de skulle skicka sakerna. Förväntade mig leverans i tisdags men så blev det inte! Så det blir nog efter jul

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Avstängd

Posten sa dom hade sista leveransen av post idag,
Var är mitt HD5850?

Det var en julklappsutdelning inte, en 28 december vinst?

Hur f*n ska jag kunna ge det till min bror i julklapp på Juldagen om ni skickar det dagen efter posten skickar ut sista leveranserna för veckan?

Skulle ni inte kunna skicka det med hemleverans eller nått?
Jag skulle ju ge det i julklapp till min bror:(

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av markiiie
a
Haha de ringde ju i fredags förra veckan och undrade vilken storlek man ville ha på t-shirten
för att de skulle skicka sakerna. Förväntade mig leverans i tisdags men så blev det inte! Så det blir nog efter jul

Fyfannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r3mpuh
Fyfannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Kom hem idag efter en veckas besök hos flickvännens föräldrar och snubblade
över ett fint litet brev från posten idag när jag kom hem.
Ska hämta ut mitt grafikkort imorgon :>
Stod det att det var från Firefly communications på din avi också?

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av markiiie
Kom hem idag efter en veckas besök hos flickvännens föräldrar och snubblade
över ett fint litet brev från posten idag när jag kom hem.
Ska hämta ut mitt grafikkort imorgon :>
Stod det att det var från Firefly communications på din avi också?

Ja/ dock så fick jag HD5770 wtf
undrar vem jag ska fråga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av r3mpuh
Ja/ dock så fick jag HD5770 wtf
undrar vem jag ska fråga

Haha allvarligt?
Har inte testat mitt än men i papperna står det att det är ett 5770,
men jag kan ju ha fått ditt 5850 av misstag (;
Nae, men skriv till Andreas som du fick vinnarmeddelandet av så kan ni förhoppningsvis
reda ut det!

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq