Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Är ej fattig,men firar nyår utan alkohol ändå =P

men som sagt!
Gott nytt år åter igen folk

Fattigt.

Permalänk
Hedersmedlem

Gott slut!

Permalänk
Medlem

Gott nytt år!

Visa signatur

EP45-DS3P | Quad 6600 @ 3.0 GHz | 4gb DDR2 | HD4850 512mb | Thermalright Ultra-120 Extreme | 1,5TB |

Permalänk
Medlem

Gott nytt år!
Hoppas swec 5.0 gör så att man får se historik på sina inlägg.. P Detta har stört mig hela min tid på swec, när man inte kan se vad andra har citerat eller svarat på det man har skrivit om man inte mins namnet på tråden:)

Visa signatur

Maskinen:
[ASUS Maximus Ranger VII][Intel I5 4690K @ 4.6Ghz 24/7 med Noctua NH-U14S]
[16Gb Gskill 2400Mhz 2x8Gb][MSI GTX 770 Gaming i SLI][XFX PRO 850w PSU]
[Kingston HyperX 240Gb SSD + 2Tb HDD]
[Windows 7 Ultimate][CoolerMaster Silencio 650 PURE][+ massa noctua fläktar]

Permalänk
Medlem

Gått nytt år till alla på SWEC!

Permalänk
Medlem

Här kommer nåt som ingen har hört innan:

Gott Nytt År Alla!

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Gott nytt år

Permalänk

Grått nytt hår!

Visa signatur

3570K | Asus P8Z77-V Pro | Corsair 16GB | Asus 7970T DCII | Fractal Design R3 | Phanteks PH-TC14P | Svintyst

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanW83
Är man inte fattig sprutar man bara en sak - skumpa

Men om man gör både och då?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanW83
Fattigt

Mjölk är ändå godare

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem

GOTT NYTT ÅR!!

Visa signatur

Dator: MSI GeForce GTX 580 Twin Frozr II,corsair 4 GB,WD blue 640GB,C2Q 9550,microsoft intellimouse 3,logitech G15, logitech x-53,Corsair HS1,Samsung 2253BW,Silver Power 750Wm,Silverstone FT02.

"Time lost is time... not spent!" - HuskyStarcraft

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeKGubben
Men om man gör både och då?

Mjölk är ändå godare

Fattigt

Fattigt

Permalänk
Hedersmedlem

Gott nytt år!

Permalänk

Godkväll och Gott Nytt År

Nu känns det iofs väldigt konstigt att komma in i denna tråden och fråga dethär men jaf gör det nu ialla fall eftersom det trots allt handlar om en sak i artikeln.

Jag är n00b så detta kan låta korkat men frågan är seriös.

ur artikeln om AMD:
"Näst på tur står den sexkärniga processorn Thuban som paras ihop med styrkretsen RD890[...]"
"Thuban väntas säljas under namnet Phenom II X6 och har precis som tidigare integrerad minneskontroller för DDR2/DDR3 samt passar till dagens moderkort för sockel AM2+/AM3"

Detta är ett mysterium för mig som säkert är helt korrekt men jag vill få en förklarning om hur det funkar. Styrkretsen RD890 är väl mig veteligen inte ute ännu? Wikipedia skriver att de kommer i nordbrygga 800-serien nästa år. Den nyaste som finns ute i dagsläget är så vitt jag vet 790? Kan då Thurion ändå komma att passa ihop med de gamla AM3 moderkorten med 790 (och lägre) styrkrets? I så fall hur, och vad har då Thurion med RD890 (800) att göra?

Permalänk

Gott Nytt År :)!

Permalänk

General von Schneider och jag önskar Gott Nytt År!

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Gott Nytt Årtionde!

Visa signatur

Chassi: Antec Ninehundred Two V3 | Nätaggregat: Cooler Master Silent Pro M (1000 Watt Modulärt) | Moderkort: Asus X79 Deluxe | Cpu: Intel Core i7 4820K (Fläkt Zalman CNPS9900 MAX Blå led) | Ram: Corsair 2 x 8 Gb (1866 mhz) | Grafikkort: Asus 6950 (2 Gb minne) (GDDR5 5000 mhz) | Ljudkort:X-fi Titanium Pro | Hårddisk OCZ Vertex 3 120 GB och Westen 2 TB 7200 RPM | Operativsystem: Windows 7 Ultimate RTM |

Permalänk

Gott Nytt År!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
Tolka spruta som du vill, men jag vet vad som sker i bingen

spruta ska man göra på tjejer det gillar dom o riktigt hårt med

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pytonOrm
spruta ska man göra på tjejer det gillar dom o riktigt hårt med

troligt att du får brudar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanW83
troligt att du får brudar

Ja, somliga har ju ett HD 5870 i brallan medan andra har bara en s478 prolle där nere

Visa signatur

Balle

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JohanW83
Är man inte fattig sprutar man bara en sak - skumpa

Är man inte korkad, så dricker man den goda skumpan, inte sprutar ut den

Skall man spruta ut den kan man ju lika gärna köra med pommac, du märker ingen skillnad. Fast, det är klart med tanke på posterna här så är du förmodligen inte gammal nog att dricka skumpa ännu (åtminstone inte gammal nog att köpa), så det är nog bäst att du sprutar ut den lille pojk.

On topic:
Gott Nytt År på er alla!

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem

Gott Nytt år!

Skulle vilja se en spelkonsol ifrån Apple

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk
Medlem

En god fortsättning på det nya året [2010] till er alla på SweClockers forum.

/Saint25

Permalänk
Medlem

Gott nytt år allesammans!

Appropå skumpa är det inte smart att dricka sånt ute i kylan. Drack 2 glas snabbt ute i kylan för att tömma det sista och har fortfarande lite ont i magen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marcusnns
General von Schneider och jag önskar Gott Nytt År!

Jawohl, mein fraülein!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av simon10
Gott Nytt år!

Skulle vilja se en spelkonsol ifrån Apple

Det får du nog se dig om i stjärnorna efter.

Gott nytt år!

Visa signatur

Gammalt nick: Darkst@r
Intel Core i7 860 @ 3,6 GHz/Noctua NH-D14|Asus GTX 970 Strix|2x2 GB Corsair Dominator DDR3 1600 CL8|Asus P7P55D Deluxe|Intel X-25M G2 80GB|Samsung 850 Pro 256 GB|Samsung Spinpoint F3 1TB|Windows 7 Home Premium 64-bit|Nanoxia Deep Silence 1|Corsair VX550|

Permalänk

Mycket bra skriven krönika!

Den sena lanseringen av GF100 ger ju AMD lite mer tid på sig med den andra "upplagan" av Hemlock. Frågan är om den kan mäta sig eller tar ett lägre pris som AMD gjort tidigare mycket framgångsrikt med 48xx. Synd på Larrabee, en till aktör hade inte skadat och gpgpu är onekligen på uppgång nu med DirectCompute i Windows 7 och dx11. Trist när AMD nu höjt priserna på sina nya fina DX11-kort när inte Nvidia kan konkurrera på rent tekniska grunder.

Visa signatur

""All you need in this life is ignorance and confidence, and then success is sure" - Mark Twain"

Permalänk
Medlem

Bra skit! Kul läsning, riktigt välskrivet!

Permalänk
Avstängd

Hoppas att FTC eller EU domstolen tvingar Intel att öppna upp x86 arkitekturen eller åtminstone licensiera ut den till tredje-parts tillverkare.

Hoppas att Nvidia börjar tillverka x86 processorer. Då får vi se mer konkurrens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av simon10
Gott Nytt år!

Skulle vilja se en spelkonsol ifrån Apple

Duger inte Pippin?

Permalänk
Medlem

Väldigt bra artikel som täcker det alla tänker och undrar över. 2010 kommer onekligen bli ytterst spännande.

Reagerade lite smått på detta:

Citat:

Överenskommelsen innebär att Intel betalar "hela" 8,5 miljarder kronor till AMD...

Precis ovanför nämndes det att Intel lägger samma summa på sin utveckling som vad AMD omstätter på ett helt år. "Hela" för 8,5 miljarder låter då rätt ironiskt

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather