Tim Sweeney demonstrerar Unreal Engine på nya Tegra

Permalänk
Melding Plague

Tim Sweeney demonstrerar Unreal Engine på nya Tegra

Epic Games vd Tim Sweeney visar hur Unreal Engine ser ut på Nvidias uppdaterade Tegra.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Ser lagfritt ut. Är Tegra så kraftfullt?

Visa signatur

Balle

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TeKGubben
Ser lagfritt ut. Är Tegra så kraftfullt?

På konferensen visade de även en utvecklarenhet, såg ut att vara lite lägre bildhastighet faktiskt, men ändå otroligt bra för formatet.

Permalänk

ser förjävla lovande ut måste jag säga. väldigt imponerande!

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem

Batteritiden verkade ju lovande med.

Visa signatur

"What doesn't kill you makes you smaller." -Super Mario

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur det går med HTCs tegra mobil?

Verka intressant mycket med tanke på idéen att mobilen även skulle kunna agera som huvudhårdvara och touchpad för en specialgjord netbook då du ville ha större skärm, tangentbord, bättre batteritid eller kanske fler portar än vad mobilen kunde erbjuda

Visa signatur

Intel E6600 @3,0GHz, GTX 260 SLI, 6 Gb DDR2 800MHz, Western Digital 1 Tb, win7, Xigmatek 850w, XFX 680i, Creative SB X-Fi xtreame

Permalänk
Medlem

När publicerades denna? Tror jag såg detta klipp för några dagar sen faktiskt.

Permalänk
Medlem

Känns som att M$ eller någon annan kommer släppa en ny bärbar konsoll, ala psp med tegra

Permalänk
Medlem

Ser ut som Unreal Tournament 1999 trots det är 3.0 motorn.

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apamedvapen
När publicerades denna? Tror jag såg detta klipp för några dagar sen faktiskt.

Var nog iphone videon...
http://www.dailyiphone.se/2009/12/22/unreal-tournament-3-pa-i...

Permalänk
Medlem

såg inte så fint ut måste jag säga, skotten ska väll lysa upp omgivningen i den motorn. såg lite mörkt och "stelt" ut på nått sätt. kanske inte allt var på ultra high?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.