Första bilden på SweClockers Ninjasök

Permalänk
Medlem

Perfekt, men se till att fixa filter, en jävla massa filter, för det är verkligen något som saknas!

Visa signatur

"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant" - Göran Persson

Permalänk
Medlem

Kommer säkerligen få helhetsupplevelsen av sidan att kännas fetare.
Viktigare är dock att man faktiskt kan börja hitta saker med sweclockers sök-funktion, något jag tycker är ytterst sällsynt med befintlig version.

Visa signatur

The most ULF of them all.

Permalänk

Underbart Sweclockers. Men jag har en synpunkt:

Gör snälla en "vanlig" sökfunktion också som man inte söker på och får upp resultat i realtid. Sitter ibland på riktigt dåligt internet (nu), ungefär 10kbps (skojar inte). Prisjakt.nu:s sökfunktion fungerar inte alls för att internet är för långsamt, så jag skulle verkligen uppskatta om man kunde söka någonstans utan att få upp sökresultat medan man skriver. Givetvis är det super med den sökfunktion vi får nu men det vore jätteskönt om man kunde söka på saker fastän man är på landet med sämst anslutning i världen

/Nils B

Permalänk
Legendarisk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nilsie
Underbart Sweclockers. Men jag har en synpunkt:

Gör snälla en "vanlig" sökfunktion också som man inte söker på och får upp resultat i realtid. Sitter ibland på riktigt dåligt internet (nu), ungefär 10kbps (skojar inte). Prisjakt.nu:s sökfunktion fungerar inte alls för att internet är för långsamt, så jag skulle verkligen uppskatta om man kunde söka någonstans utan att få upp sökresultat medan man skriver. Givetvis är det super med den sökfunktion vi får nu men det vore jätteskönt om man kunde söka på saker fastän man är på landet med sämst anslutning i världen

/Nils B

Det kommer givetvis finnas vanliga sökfunktioner och filter också. Resultatet i headern är preliminärt och är tänkt som ett komplement till navigationen, inte en ersättare av traditionell sökning.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Haha ninjasök helt fantastiskt

Visa signatur

Heidohoo

Permalänk
Medlem

Tycker sökfunktionerna på alla forum är undermåliga, tacka vet jag google (site:sweclockers.com)

Permalänk
Medlem

En sökmotor á la flashback.info hade i mitt tycke vart jävligt bra

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Medlem

En sak som jag har upplevt. Vet inte om jag bara är dum men när jag söker i forumet efter något och den hittat trådar med tusentals inlägg i så vill jag ha en länk (eller flera) till just de inläggen i tråden där texten finns. För det är bedrövligt att behöva läsa 100 sidor för att finna det man söker.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Timpa
En sak som jag har upplevt. Vet inte om jag bara är dum men när jag söker i forumet efter något och den hittat trådar med tusentals inlägg i så vill jag ha en länk (eller flera) till just de inläggen i tråden där texten finns. För det är bedrövligt att behöva läsa 100 sidor för att finna det man söker.

Testa "Avancerad sök" och kryssa i "visa resultat som inlägg".