Mushkin Joule och Volta – nätdelar för budget och lyx

Permalänk
Melding Plague

Mushkin Joule och Volta – nätdelar för budget och lyx

Två nya nätdelar från Mushkin riktas till vitt skiljda målgrupper; användare på budget respektive entusiaster.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

500W modulärt, låter trevligt och inte alls dyrt. Hoppas på bra resultat.

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem

ser ut att vara en väldigt liten fläk = hög ljudnivå?

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Medlem

Rätt shjyssta priser på de billigare aggen. Aningen underhållande att det enbart skiljer någon hundralapp på de dyrare

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

850kr för ett 600w modulärt som är 80+ brons är bra pris.

Helt klart intrssant

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sleten
ser ut att vara en väldigt liten fläk = hög ljudnivå?

du vet väl hur stor en 120mm fläkt är hoppas jag?

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Tycker Mushkin lanserar en massa grejer som inte hittar ut till butikerna, var tog deras 3x4GB PC12800-kit vägen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Tycker Mushkin lanserar en massa grejer som inte hittar ut till butikerna, var tog deras 3x4GB PC12800-kit vägen?

Jag misstänker att det är mycket enklare att hitta i USA och Asien. Den svenska marknaden är ju försvinnande liten i jämförelse med dom.

Permalänk

enda jag sett mushkin göra är ram minnen,
kan ju va intressant till flickans rigg behöver nytt nätagg..

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Von_OttO
du vet väl hur stor en 120mm fläkt är hoppas jag?

ja men ändå tycker det iaf skulle varit 140 eller liknande.. tycker platsen ser ut att finnas..

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nollad
enda jag sett mushkin göra är ram minnen,
kan ju va intressant till flickans rigg behöver nytt nätagg..

De har haft en serie agg utav Mushkin på inet förut, men de försvann för några månader sen.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Mycket bra pris för modulärt, är dom 80+ speccade lr?

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Jag misstänker att det är mycket enklare att hitta i USA och Asien. Den svenska marknaden är ju försvinnande liten i jämförelse med dom.

Jag har kollat i både USA och dem största minnesförsäljarna i Europa, men har inte hittat dem någonstans ;/.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bbx8
Mycket bra pris för modulärt, är dom 80+ speccade lr?

Står i nyheten att de är goda för 80PLUS Bronze

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather