In Win släpper Fanqua och Black Beauty

Permalänk
Melding Plague

In Win släpper Fanqua och Black Beauty

Chassigiganten In Win skickar ut två nya datorlådor på marknaden; Fanqua och Black Beauty.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Hedersmedlem

Black beaty var ju faktiskt riktigt fräsch

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Jag kommer få mardrömmar inatt.

Permalänk
Musikälskare

"Beauty" är diskuterbart

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

jag tycker att black beauty var snyggt designad, dock stör jag mig på sådant som att det står pull, en dator är inget man stället ut på en allmän plats och därför bör man nog förstå efter första gången hur luckor/dörrar fungerar(de som står i bibliotek kommer ändå inte vara hemmabyggen).

Permalänk

Såg ruggigt plastiga ut, och att skriva "pull" så synligt och dessutom flera gånger är ju ett enormt minus.

Permalänk
Medlem

In-Win Q500 var min första PC-låda Vet inte om dom förbättrat designen sen dess faktiskt.

http://www.dansdata.com/images/buildpc/320/case.JPG

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av Tempel
[B]In-Win Q500 var min första PC-låda Vet inte om dom förbättrat designen sen dess faktiskt.

Ser ut att ha mycket potencial med moddar menar jag å

Visa signatur

Lian li gör världens snyggast chassi!
_____________________________
http://listen.grooveshark.com/ som spotify fast utan nerladdning :)

Permalänk
Medlem

Iaf en av mina tre q500 har fått smaka lite dremel

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk
Medlem

"pull" = instant fail..

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av päpparkaka
Såg ruggigt plastiga ut, och att skriva "pull" så synligt och dessutom flera gånger är ju ett enormt minus.

Skulle nog tro att det är en klisterlapp. 70% på det.

Permalänk
Medlem

Inom kort? De går redan att köpa i tyskland.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

Skitsnygga båda två! Synd bara att det står pull tre gången på ena ser sjukt skabbigt ut.. drar ner hela lådan.

Visa signatur

||Phenom II X4 955 3,2Ghz||HD 5850||4GB||1TB||Asus M4785TD||Windows 7||

Permalänk
Medlem

Fyfan, I-Win kanske inte har några superdesigners på företaget

Permalänk
Medlem

Gillar inte In-Win. Dessa 2 kan inte heller konkurrera med vad som annars finns på marknaden.

Men det finns säkert någon som gillar designen på dem

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Pull ._.

Hoppas verkligen att det är en klisterlapp.

Visa signatur

Asus P5e Pro ~ Intel E6300 @3ghz ~ 2x XFX 5750 ~ 4GB DDR2 ~ Corsair H50 ~ Corsair CX 400W ~ WD 320GB ~ CM Scout ~ Windows 7 Ultimate x64