Problem att installera Windows XP Professional Service Pack 3

Permalänk
Medlem

Problem att installera Windows XP Professional Service Pack 3

Hej! Jag har försökt att installera Windows XP Professional Service Pack 3 på min laptop som pappa försökt installera på men misslyckats (vettefan hur?) och nu när jag försöker så bootar jag cd först som man ska men det kommer ändå upp att den laddar Windows Xp... Sen kommer det upp Restarting Setup........ försökt att starta om flera gånger men det kommer bara samma sak hela tiden vad ska jag göra? Sen så har jag låtit den stå på och försöka installera med skivan i men sen kommer det upp Fatal Error och så står det att den inte kopiera någon fil. Sen startar den om och samma sak händer den laddar Windows Xp och installationen startas om på nytt... Hjälp tack.

Permalänk
Medlem

Börja med att skriv varför du vill ominstallera Windows? Vilken modell av dator försöker du installera det på?

Visa signatur

Asus P9X79 | Xeon 1680v2@4.4Ghz | X61 Kraken | 24gb Corsair Dominator | Intel 750 400gb | XFX 6800XT Merc 319

Permalänk
Medlem

Min farsa försökte ominstallera det för att de hade kracshat men som ovan hade han misslyckats på någon jävla vänster, förmodligen inte hittat cd.key, men nu är det så att jag fått låna skiva och cdkey av en kompis som har sagt att det ska gå bra att installera utan problem och det är en Hp Pavilion zx5000