Microsoft lanserar Windows Phone 7

Permalänk
Inaktiv

Helt otroligt hur många MS hatare som kommenterar...
Tycker W7 mobile ser riktigt bra ut. Sitter själv med en HTC Touch HD med WM 6.1, och har bara 10 månader bindningstid kvar, så sen blir det till att skaffa sig en ny HTC lur med W7 mobile helt enkelt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Override
Helt otroligt hur många MS hatare som kommenterar...
Tycker W7 mobile ser riktigt bra ut. Sitter själv med en HTC Touch HD med WM 6.1, och har bara 10 månader bindningstid kvar, så sen blir det till att skaffa sig en ny HTC lur med W7 mobile helt enkelt.

Man behöver inte vara en MS hatare för att bli riktigt missnöjd när dom gör som apple och begränsar möjligheterna i mobilen.

Visst jag ogillar MS men jag tycker att WM6-6.5 är det bästa dom gjort och nu tar dom bort det också.
Alla kanske inte bara vill ha en svindyr leksak som du inte kan göra något på och som är flashig (iPhone och nu WP7).
Nä jag vill ha en fulskalig dator i min mobil och därav ogillar jag kraftig vad dom har gjort nu när dom bytt räls.

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Hedersmedlem

Om det skulle finnas "MS-hatare" så är det i alla fall mindre absurt än att det skulle finnas "MS-älskare". I förhållande till organisationer med vinstintressen är det hälsosammare att vara hatiskt kritisk än att vara överseende älskande.

Permalänk
Inaktiv

Trevligt!

Köper jag någonsin en s.k. smart telefon så blir det nog en med Windows. Iphone är väl i och för sig trevlig, men den känns lite fjantig (observera att jag har Mac) och begränsad. Finns ju lite fler att välja på också med Windows Phone 7. Eller ja, kommer att finnas.