Hjärnimplantat från Intel år 2020

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Värre om det hände inuti huvudet^^

Förhoppningsvis så bör tekniken vid det laget vara så stabil att det inte kan hända. Till skillnad från klister mot hårbotten.

Fast skräckscenariot är ju en stressad produkt i stil med xbox360 där de första serierna av kortet får konstiga fel och bara lägger av. Skitkul att ha pröjsat tusenlappar för implantatet och så sitter man o håller på o skita ner sig i koncentration för att byta sida på internet och inget händer.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Värre om det hände inuti huvudet^^

Hatar när jag får ESD-skador i hjärnan

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dr slizer
Intel inside får helt klart en ny innebörd

Tycks vara så att en del i tråden skulle vinna på att få det där chippet inopererat isf "Empty inside".

Trodde folk var korkade, nu VET jag att jag hade FEL, folk är FÖRBANNAT OTROLIGT korkade.

Illuminati/New Word Order/Secret Society får en lätt match med det där chippet. The Matrix v2.0 is here, reboot!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jookeer
Tycks vara så att en del i tråden skulle vinna på att få det där chippet inopererat isf "Empty inside".

Trodde folk var korkade, nu VET jag att jag hade FEL, folk är FÖRBANNAT OTROLIGT korkade.

Illumunat/New Word Order/Secret Society får en lätt match med det där chippet. The Matrix v2.0 is here, reboot!

Precis, när 50% av retardsen har chippet i hjärnan så blir det lätt att kontrollera dom och låta dom lobotomera resten av oss. Need på ett hagelgevär.

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB

Permalänk
Medlem

Yeah.. Ett steg närmare teknologin i The Matrix!
Tänk att glida runt i cyberrymden via hjärnimplantat, och tänk vilka gamingmöjligheter som öppnar sig (även om det nog är långt kvar dit)!?

Själv röstade jag Ja, fast det bör ju såklart utvärderas ordentligt innan man springer till vårdcentralen och ansöker om implantatoperation!

Visa signatur

PC (specs fully satisfying, to me)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av murkaz
Mognaden på detta forumet är enastående.

Kommer bli rätt så problematiskt att sätta dit chipet, ett felsnitt så kan man ju bli förlamad eller vad som helst. Ett slag mot huvudet skulle bli dödligt....

Inte nödvändigtvis, chippet kommer ju troligen inte sättas "på" hjärnan utan snarare i nacken någonstans. ett slag mot huvudet kommer inte att bli mer dödligt än det redan är.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan vad drygt om man får en dålig batch

Jag började direkt tänka på Johnny Mnemonic

Visa signatur

"You're sweet, like a horny little carebear."
ALT+248= °
Memento Mori

Permalänk

Filmen Gamer någon?

Visa signatur

Phenom II X4 955 BE @ 4.0GHz - Corsair Vengeance 16GB - Gigabyte GA-990FXA-UD3 - Gigabyte HD6850 OC - Intel SSD 120GB - BenQ 24" Full HD - Fractal Design Define r2 Black

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jookeer
Trodde folk var korkade, nu VET jag att jag hade FEL, folk är FÖRBANNAT OTROLIGT korkade.

Illuminati/New Word Order/Secret Society får en lätt match med det där chippet. The Matrix v2.0 is here, reboot!

QED.

Permalänk
Medlem

Jaha Bibelns profetia om chip inplantat är närmare än man vågat tro... Vilken blunder att detta kan passera förbi folks uppmärksamhet!

Visa signatur

Intel 9700 i7@4.7GHz | LG55G920V | Silverstone Raven RV02 | Thermaltake MAX | Asus TUF 3080 OC | g-string 32GB RAM 1833mhz | Hyper 880W Gold | Intel 9700 Pro mNVME 1TB |
Intel 2700K@4.7GHz | VIEWSONIC 4K PROJ | SILVERSTONE HTPC | Zalman 9900CCMAX | MSI GTX970 4096Mb SLi | Kingston 16Gb DDR3 1866Mhz | Windows 8 64 Bit | Hyper 880W Gold | LG BH10LS30 | Asus P8P67 Maximus IV Extreme| Samsung 840 Pro 256GB SSD | Acer

Permalänk
Medlem

blir jobbigt om man får en trojan i skallen

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboDanne
Filmen Gamer någon?

haha, tänkte på precis samma sak.
fan va läbbigt om nån skulle hacka sig in å kunna styra en :<

Permalänk
Medlem

tror ni remote desktop fungerar till dig istället för till datorn? xD låta nån annan styra dig när du inte orkar gå till skolan xD

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk

Så otroligt mycket folk som inte orkar att läsa själva nyheten....

eller så fattar de bara inte vad som skrivs.

Ont: Jo visst, fint att tekniken går framåt.

Visa signatur

Alienware 17

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av willesakken
haha, tänkte på precis samma sak.
fan va läbbigt om nån skulle hacka sig in å kunna styra en :<

Självklart en omöjlighet!

Visa signatur

i7 2600K | XFX 6970 | 8GB DDR3 1600mhz Vengeance| 1TB HDD | DVD-RW Dual Layer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av willesakken
haha, tänkte på precis samma sak.
fan va läbbigt om nån skulle hacka sig in å kunna styra en :<

Fan va spännande! Tänk vilket äventyr det skulle vara. Värsta skräckupplevelsen och samtidigt så spännande.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken