Sandisk lanserar solid state-enhet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astros
VEM HAR DATA DELAR I 10 ÅR

Folk har nog data och delar ganska länge, andra kanske kastar sina datadelar efter några år.

Visa signatur

Avdankad quake3-spelare...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astros
VEM HAR DATA DELAR I 10 ÅR

lång garantitid är ju även det ett tecken på att tillverkaren tror på att sin produkt är säker och kan därför lova så lång garanti.

tycker det är jättebra

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av astros
VEM HAR DATA DELAR I 10 ÅR

Delar av data kanske är borta efter tio år men datordelar kan vara skönt att ha kvar... Sorry, men ibland kan jag bara inte låta bli att vara ett drygt jävla as...

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikael_Berglund
Delar av data kanske är borta efter tio år men datordelar kan vara skönt att ha kvar... Sorry, men ibland kan jag bara inte låta bli att vara ett drygt jävla as...

Hedervärt av dig, nu slipper vi andra vara dryga jävla as. Även om jag har väldigt svårt att hålla mig. Lika bra att trycka på "skapa inlägget" fort.

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lazzar
Alldeles för dyr. Adatas s596 serie (det nya jmicron 612) är både snabbare (250/140) och billigare ca 1600:- för 64 GB och har dessudom 128 MB ddr2 cache...

http://www.indomo.se/index.php?mode=item&id=8506

Bra försök, men nej tack...

Att jämföra högsta överföringshastigheterna som går att uppnå med SSDs är inte så rättvist. Om du slänger in Intels G2 i uträkningen så skulle ju G2:an vara usel, men det är den inte. Jag prioriterar i alla fall hastigheter mot mindre filer.
Med det sagt så är det svårt att få en riktig uppfattning om denna är bättre eller sämre än andra SSDs när det kommer till kritan.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mikael_Berglund
Delar av data kanske är borta efter tio år men datordelar kan vara skönt att ha kvar... Sorry, men ibland kan jag bara inte låta bli att vara ett drygt jävla as...

Skriver en person med endast stora bokstäver, inte lyckas skilja på data och dator samt inte slutar en fråga med ett frågetecken - Då är det snarare personen i fråga som är dryg. Tack för att jag slapp.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?