Intel Core i7 930 släpps i februari

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thebelfry
Nej TACK! Jag klarar mig gärna utan sådana barnsligheter på detta forumet!

Jag hade dock som sagt hela tre gånger påpekat intel inte kräver mer för den nya versionen än för den nuvarande; ändå häver du ur dig något trams om hur värdelöst det är. Kan du inte kommentera varför det skulle vara värdelöst att få bättre prylar till samma pris istället (eller läser du inte andras inlägg)?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thebelfry
Jag klagar på deras kommentarer som är riktade mot mitt och andras inlägg där dom dumförklarar en, och detta tolkar jag som ett sätt att motsätta sig andras rättigheter att yttra sig, alltså yttrandefrihet. Det spelar ingen roll vad jag som skrivs, dom har fortfarande ingen rätt att dumförklara någon annans inlägg.. Argumentera mot, självklart men nu handlade det om att håna andra människor och detta motsätter jag mig!
Möjligtvis missvisande skrivet men om du hade förstått innebörden hade du inte ifrågasatt inlägget.

*dumförklara, www.skrivihop.nu.

Om du tolkar deras dumförklaringar som en motsättning av yttrandefriheten, hur ska man tolka din fientlighet gentemot deras yttrande om inte som en motsättning av deras yttrandefrihet?

Du ser inte det självmotsägelsefulla i påståendet?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Jag hade dock som sagt hela tre gånger påpekat intel inte kräver mer för den nya versionen än för den nuvarande; ändå häver du ur dig något trams om hur värdelöst det är. Kan du inte kommentera varför det skulle vara värdelöst att få bättre prylar till samma pris istället (eller läser du inte andras inlägg)?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Jag hade dock som sagt hela tre gånger påpekat intel inte kräver mer för den nya versionen än för den nuvarande; ändå häver du ur dig något trams om hur värdelöst det är. Kan du inte kommentera varför det skulle vara värdelöst att få bättre prylar till samma pris istället (eller läser du inte andras inlägg)?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Jag hade dock som sagt hela tre gånger påpekat intel inte kräver mer för den nya versionen än för den nuvarande; ändå häver du ur dig något trams om hur värdelöst det är. Kan du inte kommentera varför det skulle vara värdelöst att få bättre prylar till samma pris istället (eller läser du inte andras inlägg)?

Nej jag läste inte alla inlägg innan jag skrev och ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt uttalande och skall härdanefter läsa HELA tråden innan jag yttrar mig! Herregud!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kilroy
*dumförklara, www.skrivihop.nu.

Om du tolkar deras dumförklaringar som en motsättning av yttrandefriheten, hur ska man tolka din fientlighet gentemot deras yttrande om inte som en motsättning av deras yttrandefrihet?

Du ser inte det självmotsägelsefulla i påståendet?

Skillnaden är att jag försvarar mig och inte hoppar på någon annan! Ser du inte skillnaden?

Lär dig läsa mellan raderna:
http://www.lektion.se/lektioner/lektion.php?id=13373

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thebelfry
Nej jag läste inte alla inlägg innan jag skrev och ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt uttalande och skall härdanefter läsa HELA tråden innan jag yttrar mig! Herregud!

Faktum är att du bara hade behövt läsa det senaste inlägget innan du skrev ditt. Så mycket begärt är det inte och halva poängen med forum är att man kan utbyta åsikter; folk som planlöst häver ur sig slumpmässiga och dåligt underbyggda påståenden bidrar tyvärr inte så mycket.

Permalänk
Medlem

så sant så sant

OnT om priset är bra till sommaren så kanske de blir en i7 930 från en gammlis Q6600 till min kommande uppgradering till sommaren hehe

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thebelfry
Skillnaden är att jag försvarar mig och inte hoppar på någon annan! Ser du inte skillnaden?

Lär dig läsa mellan raderna:
http://www.lektion.se/lektioner/lektion.php?id=13373

Jo, jag ser skillnaden.
Men den skillnaden har ingenting med frågan att göra. Ditt inlägg är minst lika mycket ett försök till inskränkning av yttrandefriheten som deras.

Och vaddå läsa mellan raderna? Haha, herregud!

Permalänk
Medlem

Skulle inte i7 930 komma nu under slutet av februari? Dock är månaden inte slut men det har varit knäppt tyst om den. Någon som vet något? Finns ingen info någonstans.
Blir orolig. Ska ju köpa nytt snart och vill gärna ha den. =/

Visa signatur

- Its all about the game