Laptophögtalare från Logitech

Permalänk
Melding Plague

Laptophögtalare från Logitech

Tillberhörsexperten Logitech lanserar portabla högtalare för den som vill ha bättre ljud från sin laptop.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Är det en utökning till datorhögtalarna eller stängs dessa av när man använder logitech-högtalarna?

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piece of Cake
Är det en utökning till datorhögtalarna eller stängs dessa av när man använder logitech-högtalarna?

Som jag fattar det är det i princip ett USB-ljudkort.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Jag tycker Logitech kan börja tillverka laptops.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att det känns väldigt överflödigt med "bärbara" högtalare till en bärbar dator? :S

Använder personligen headset/öronsnäckor när använder min laptop, både i hemmet och utanför hemmet. Vill man använda högtalare så kopplar man bara in laptopen till stereon hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RasmusB
Vill man använda högtalare så kopplar man bara in laptopen till stereon hemma?

Inte för de som vill spela Lady Gaga så att alla hör när man är på ett café.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RasmusB
Bara jag som tycker att det känns väldigt överflödigt med "bärbara" högtalare till en bärbar dator? :S

Absolut inte.......
Själv tar jag alltid med mej en netbook och ett par högtalare när jag tex åker till Åland, Tallin osv Skönt att ha musik i hytten eller på hotellrummet

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem

Hur kul kommer det att bli att titta på film med de högtalarna om de ska sitta på skärmen? Någon form av vibration kan man ge sig fasen på att det blir och så blir bilden otittbar...

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scottet
Hur kul kommer det att bli att titta på film med de högtalarna om de ska sitta på skärmen? Någon form av vibration kan man ge sig fasen på att det blir och så blir bilden otittbar...

Vad menar du?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anilusion
Vad menar du?

Han kanske tänker på basen.
Men jag förstår inte varför det ska vara ett problem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anilusion
Vad menar du?

Känns som att det är lite för lite kraft för att det ska rubba skärmen, ställer du datorn på en fullstor golvhöglarare och drar på lite så vibbrerar troligtvis skärmen en aning.

Permalänk
Medlem

Inte lika bärbart men ruggigt bra ljudpaket för 1500kr till datorn http://www.fynda.se/index.php?prodid=4012

Som någon sa, ska man resa med datorn så använder jag hellre ett par vettiga hörlurar.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Citat:
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RasmusB
Bara jag som tycker att det känns väldigt överflödigt med "bärbara" högtalare till en bärbar dator? :S

Ursprungligen inskrivet av Arne Anka
Absolut inte....... [...]

Nej, men va bra att det inte bara är jag som tycker det är överflödigt.

Permalänk
Medlem

F*n e detta för j*vla trams? det har ju funnits små "usb-högtalare" i flera år och nu kommer det en "centerhögtalare" som kan klämmas fast på skärmen? Jippy!

Skulle inte förvåna mig dessa 99kr's högtalare gör ett bättre jobb och dessutom är snyggare;

http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx...

Visa signatur

Baaahh