Följ utvecklingen av SweClockers 5.0 på Facebook

Permalänk
Melding Plague

Följ utvecklingen av SweClockers 5.0 på Facebook

Den som vill följa utvecklingen av nästa version av sajten kan ta en titt på SweClockers officiella fanpage.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kul att det kommer snart! Synd att det var på facebook...

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Medlem

nice måste ju se till att titta in där !

Permalänk
Medlem

Blev just ett fan av Sweclockers.com på Facebook. ^_^

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av REALIN
Blev just ett fan av Sweclockers.com på Facebook. ^_^

Jag med ^_^

Nyhet!

Permalänk
Medlem

Mycket snack och lite verkstad när det gäller den nya sidan tycker jag...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Rackarns att man inte har Facebook då...kanske ska joina det där skräpet snart...jaja...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maango
Rackarns att man inte har Facebook då...kanske ska joina det där skräpet snart...jaja...

Gör det inte, gick precis ut efter 2 månaders testande. sucks BIG TIME!

Permalänk
Medlem

/facepalm

Permalänk
Medlem

Och vi som inte använder facebook får inte ta del av den informationen? :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HRN
Och vi som inte använder facebook får inte ta del av den informationen? :/

Just det, var kollar vi som inte har facebook?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HRN
Och vi som inte använder facebook får inte ta del av den informationen? :/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rixard
Just det, var kollar vi som inte har facebook?

Har svårt att tro att de inte skulle ge ut samma info här på sidan

Permalänk
Medlem

@Raxox: They better ! : (

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Klimpen2
Kul att det kommer snart! Synd att det var på facebook...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jookeer
Ofta blir såna häringa ansiktslyft mest kosmetika + att man skyfflar runt med funktionerna för att förvirra oss gamlingar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HRN
Och vi som inte använder facebook får inte ta del av den informationen? :/

Håller klart med. visst det blir lite fix med funktioner men komemr ihåg förra updaten kändes helkonstigt i ett par månader sen så var den så mkt bättre än den gamla så vi klarar oss nog tror jag.. men surt med facebook iaf.

Nästan lite face palm på det hela..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Facelift info on Facebook; dig it.
Har du inte Facebook???? Bor du i en skoterkylare på en åker i Hemavan också??????

Mer seriöst: Bli 'fan' av Swecs facebooksida..eh. Det känns lite som när artister har ett skelett till riktig hemsida med en länk till deras (obligatoriskt hemska) myspacesida.

Men det är väl bara att inse: det svenska språket är döende och är du inte ett FBfan är du inte.

Edit. Strax utanför Hemavan???? !!! ???? !!!!? ???

Edit2.

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Hur kan SweClockers sänka sig så lågt att dom befattar sig med Facebook

Lycka till med 5.0 så länge ni inte inspireras av Facebook brist på design så ska det nog gå bra

Visa signatur

MB: Gigabyte Z690 Gaming X DDR4 | CPU: 13700K | RAM: DDR4-3200 64 GB
GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterFo Skärm: Acer Predator 4K 27" XB273KGP
DYSLEKTIKER Kan innehålla spår av språkfel

Permalänk
Medlem

Klart man blir ett fan på fb...swec är det enda forum som man kontinuerligt har följt i flera år.
Kan någon vänlig själ berätta hur/var man kan få tag på sweclockers nyckelring, vederbörande har av någon anledning ett litet fetisch för nyckelringar och vill väldigt gärna ha en med swec's logo på.....

Permalänk
Medlem

Facebook är väl ett bra val av sida för uppdateringar, är väl långt fler som är medlemmar där på t.ex. twitter?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Weyzer
Facebook är väl ett bra val av sida för uppdateringar, är väl långt fler som är medlemmar där på t.ex. twitter?

Kanske det men är det ändå inte mest swecmedlemmar på just.. swec? Och om dom nu skulle visa uppdateringar på swecs hemsida så är det väl dubbelt arbete att visa på detta FB med?

Permalänk
Medlem

FaceBook?

Nä fy sjutton har SC sjunkit så lågt?

Aldrig att jag joinar där, FB är en av Internets värsta odågor!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk

Facebook???

Skulle inte tro det.

Ni kunde väl ha satt upp en egen blogg istället?

Permalänk
Medlem

Har ni inte funderat på att skapa labs.sweclockers.com som alla andra? Verkar helkonstigt att välja en extern kanal för detta.

Permalänk

Facebook! Skojar ni!?! Har sweclockers målgrupp plötsligt förvandlas till en medelålders kvinna som känner ett obändligt behöv att lägga ut varje liten menigslös detalj av sitt tråkiga liv på som statusuppdatering!?!

*Nu skall jag göra en kopp the med lite citron,,,,, thihihi,,,,, snart tillbaxs,,,,hihi*

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Hedersmedlem

tycker de e lite väl mycket gnäll i tråden redan. Kaffekärringar är vad ni är

Fast, jag kan hålla med om att det hade varit trevligt att ha denna info på ett ställe som inte krävde medlemskap

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ckghagen
Hur kan SweClockers sänka sig så lågt att dom befattar sig med Facebook

Lycka till med 5.0 så länge ni inte inspireras av Facebook brist på design så ska det nog gå bra

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joakim Ågren
FaceBook?

Nä fy sjutton har SC sjunkit så lågt?

Aldrig att jag joinar där, FB är en av Internets värsta odågor!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Copernicus
Facebook???

Skulle inte tro det.

Ni kunde väl ha satt upp en egen blogg istället?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av beh
Har ni inte funderat på att skapa labs.sweclockers.com som alla andra? Verkar helkonstigt att välja en extern kanal för detta.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=Sh/\rK=-
Facebook! Skojar ni!?! Har sweclockers målgrupp plötsligt förvandlas till en medelålders kvinna som känner ett obändligt behöv att lägga ut varje liten menigslös detalj av sitt tråkiga liv på som statusuppdatering!?!

*Nu skall jag göra en kopp the med lite citron,,,,, thihihi,,,,, snart tillbaxs,,,,hihi*

Måste bara säga att jag håller med. Usch för facebook.

Visa signatur

📟 AMD Ryzen 9 7900X | Asus ROG STRIX X670E-A | 32 GiB Corsair Vengeance DDR5 | Noctua NH-D15 | GeForce RTX 3060 Ti | Samsung SSD 980 Pro 1 TB + 2 TB WD Black 7200 RPM | LG 27" UltraGear 27GP850 | Fractal Design Define R4 | Corsair RM1000x | Varmilo VEA88 Moonlight V2 (Cherry MX Brown) | Mionix Naos Pro

🎧 Sennheiser HD 650 | Topping E30 II DAC | Topping L30 II AMP | 🎤 Shure SM58 | MXL 770 | MOTU M4

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maango
Rackarns att man inte har Facebook då...kanske ska joina det där skräpet snart...jaja...

Inget och gå med i bara skräp i mitt tycke: jag sms:ar/ringer gratis till mina vänner. Skulle aldrig orka att ha 34353 communitys och logga in på varje dag för att säga att allt är bra/inget har förändrats/har förändrats sedan igår.:P Då kan ju en del hävda att "ett community borde man vara med i" men jag personligen faller inte för sådant då jag anser att om man faller för dylika övertalning så sitter man där snart med 34353 st konton. :S :/

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HRN
Och vi som inte använder facebook får inte ta del av den informationen? :/

Joo denna stillsamma undran passerar även min allfarväg i huvudet som vi kallar för minnet.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Som de flesta andra redan sagt, varför Fisb0rk? Mer meningslöst nätverk av 99,9% svammel och trams får man leta efter.

Konspirationsteori: på det viset vet ni att ni slipper oss kritiska sura djävlar som hatar Fisb0rk, och som högst sannolikt ändå bara kommer att klaga på den nya sidan, oberoende av vad ni hittat på? Det måste vara därför.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Oj va många modemedvetna och häftiga pojkar det var här som minsann är så pass rebelliska att de inte kör Facebook. Det är ungefär lika uttjatat som när folk tycker de är häftiga för att de kör Firefox som browser. "Wow".

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Murvel
Oj va många modemedvetna och häftiga pojkar det var här som minsann är så pass rebelliska att de inte kör Facebook. Det är ungefär lika uttjatat som när folk tycker de är häftiga för att de kör Firefox som browser. "Wow".

Det som i realiteten är uttjatat är "kom och gosa i kuddhörnan med oss på Facebook, vi har kakor!". I grund och botten är det bara ett PR-stunt. SweClockers är redan ett "community". Behövs det ett community för communityt?

Det är kul att se att det faktiskt fortfarande finns en eller två personer som inte anser att Facebook är vare sig självklart, nödvändigt eller meningsfullt.

Visa signatur

5950X, 3090