Video: Lian Li på Cebit 2010

Permalänk
Melding Plague

Video: Lian Li på Cebit 2010

Chassitillverkaren Lian Li passar på att locka besökare med välbyggda aluminiumchassin och unika konceptdatorer på Cebit 2010.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

PC-X2000F är fan helt otrolig. Synd att de inte sålde saker där. Hade köpt en på direkten (PC-X2000 går lös på 350€ här nere så jag gissar att nya versionen inte blir mycket billigare )

Permalänk
Medlem

Hahaha 3:13, fick en väldigt gay vibb av "we can maybe look afterwords, wink wink"

Permalänk

PC-X2000F såg väldigt bra ut. Smart med att inte hdd burar och dvd inte är ivägen för luftflödet mot moderkortet. Samt att fläktgallerna verkar kunna skruvas bort om man vill ha bättre luftflöde och slippa såga/klippa gallret.

Visa signatur

2600K @ 4.5 Ghz , Asrock extreme 6, 16GB 1600mhz Kingston, XFX R9 290X@1100/1300 (Arctic cooler 3) ,Corsair 550D ,
Noctua D14, 1TB WD Black, Samsung 830 RAID0, Windows 7.

Permalänk

"First was the snail who was quite fail... ehh, ehh... Famous."

Roligt med alla videor som kommer nu!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phille123
"First was the snail who was quite fail... ehh, ehh... Famous."

Roligt med alla videor som kommer nu!

Haha hörde det med, lät roligt ^^.

Men iaf yaaay, ska bara hitta någon återförsäljare som tar in dem gummi-vibrationsdämpande plupparna till hårddiskarna, saknar en del såna för framtida uppgraderingar =/

Permalänk
Medlem

Dessa videos är lite småjobbiga. Jag föredrar bilder med text då det snabbare går att sålla ut den info man vill ha och låta resten vara ifred, video tar bort den möjligheten :S

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Valiumballong
Dessa videos är lite småjobbiga. Jag föredrar bilder med text då det snabbare går att sålla ut den info man vill ha och låta resten vara ifred, video tar bort den möjligheten :S

Jag håller med dig.

Permalänk
Geeks
Grundare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaqx
det var visst en ömtålig tå att man hade en åsikt ang filmandet
mitt inlägg togs bort även i denna tråd

Det stämmer, dessa filmer är inte filmade idag och vi har tagit åt oss kritiken så att framtida filmer kommer att bli bättre givetvis gällande inklipps- och produktbilder. Angående filmer vs. text så försöker vi att köra båda delar så gott det går, det ena kommer inte att ta över det andra utan video är en separat del men möjliggjorde att vi kunde täcka mässan bättre.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Liknar han inte lite Harry Potter?

Permalänk
Medlem

Jag gillar videorna men jag tycker det varit lite för lite text och bilder utöver dom.

Sen måste jag säga att jag verkligen hoppas att ni använder videos när ni recenserar chassin i fortsättningen!
Jag tycker man får en otroligt mycket bättre känsla för ett chassi när det videorecenseras.
Utöver bilder och bra text då naturligtvis.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WPadde
Liknar han inte lite Harry Potter?

mmm nej, är bara Lennon som liknade harrypotter

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Medlem

Det är lite roligt att de påpekar att det var fel att USB-portarna var låsta, men att ODD var flyttbara. Problemet nu är ju att strömknappen är på framsidan... detta begränsar så ändå chassits användning.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bacon
Det är lite roligt att de påpekar att det var fel att USB-portarna var låsta, men att ODD var flyttbara. Problemet nu är ju att strömknappen är på framsidan... detta begränsar så ändå chassits användning.

Jag kanske har dålig fantasi, men på vilket sätt begränsas man av det?

Permalänk
Medlem

Jag gillar med videorna, och som ni själva skriver, att det täcker mässan bättre!

Kameramannen får gärna köra in objektivet i produkterna så mycket det går !

PC-X2000F hade hög "vill ha faktor"

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Den röda färgen var ju galet sexig
Hoppas verkligen att det dyker upp en drös med sådana här hemma.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Den röda färgen var ju galet sexig
Hoppas verkligen att det dyker upp en drös med sådana här hemma.

Jag bara hoppas det är en lucka till cd-läsaren, blir svårt att hitta något som matchar!

Permalänk
Medlem

Den där PC-888 fast i svart hade jag inte tackat nej till o ha som htpc i vardagsrummet. Grymt snygg

http://lian-li.com/v2/tw/product/upload/image/PC-888/pc-888-0...
http://lian-li.com/v2/tw/product/upload/image/PC-888/pc-888-0...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"200 accessories" Låter bra

Visa signatur

E8400@3,97 | GA-EP35-DS3L | 5850 BE @ 805 | Corsair Dominator@1081 4x1 GB | Corsair VX550W
MS Intellimouse 3.0 | Logitech Illuminated<3| Steel QcK+ | Steel 5hv2 | Samsung T220 (pissdålig skräpskärm)
Macbook Pro '10 | iPhone 3GS 16GB