Följ utvecklingen av SweClockers 5.0 på Facebook

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av backfeed
Det som i realiteten är uttjatat är "kom och gosa i kuddhörnan med oss på Facebook, vi har kakor!". I grund och botten är det bara ett PR-stunt. SweClockers är redan ett "community". Behövs det ett community för communityt?

Det är kul att se att det faktiskt fortfarande finns en eller två personer som inte anser att Facebook är vare sig självklart, nödvändigt eller meningsfullt.

Det finns en anledning till att vi skapar gruppen på Facebook, och det handlar inte om marknadsföring utan att vi tycker det är bra med en extern informationskanal utanför sajten. Det kan exempelvis vara användbart för att snabbt få ut information till hängivna läsare om oförutsedda händelser inträffar, som om någon server dyker eller om vi får problem vid uppgraderingen till SweClockers 5.0.

Det är omöjligt att göra alla nöjda och den som inte tycker om Facebook kan lugnt ignorera gruppen, vi kommer givetvis informera om alla stora händelser även på SweClockers.com.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Det finns en anledning till att vi skapar gruppen på Facebook, och det handlar inte om marknadsföring utan att vi tycker det är bra med en extern informationskanal utanför sajten. Det kan exempelvis vara användbart för att snabbt få ut information till hängivna läsare om oförutsedda händelser inträffar, som om någon server dyker eller om vi får problem vid uppgraderingen till SweClockers 5.0.

Det är omöjligt att göra alla nöjda och den som inte tycker om Facebook kan lugnt ignorera gruppen, vi kommer givetvis informera om alla stora händelser även på SweClockers.com.

Ok, det köper jag, och tack för förtydligandet att Facebook inte är den enda kommunikationskanalen för kommande förändringar.

Ser för övrigt fram emot en uppfräschning av gränssnitt och layout, det är välkommet.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Vet inte vad för seriöst användnings område för sweclockers på facebook ?

Jag sitter typ här i minst 2-3h om dagen har i stort sett sidan öppen jämt,
jag säger bara det går inte att nå någon annan "status" än perfekt som
ni redan har.

Känns som att gå över ån efter vattnet...

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Och kom på en sak till varför hålla på och krånga med facebook ??

När ni redan has RSS ???

Ja jag tycker att det är onödig tid att lägga ner för swec teamet

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850