Köpa magnetisk anslagstavla / whiteboard

Permalänk
Medlem

Köpa magnetisk anslagstavla / whiteboard

Kollar runt på magnetisk anslagstavla / whiteboard att sätta upp i dotterns rum för att sätta upp bilder på, rita på, medmera. Upptäckte dock snabbt att eftersom de som tillverkar eller säljer dessa prylar primärt har företag som målgrupp så sätter de tyvärr även sina priser därefter, oftast talar vi tusenlappar.

Tanken slog mig därför att kolla om någon har koll på om det finns någon som säljer billigare varianter, gärna 100 x 60 cm eller större, men allt intressant.

Hittade ett par prisvärda på Clas Ohlson och Ikea, men de är lite i minsta laget...

Visa signatur

Köttfärskonfetti

Permalänk
Medlem

whiteboardfärg plus en plåt kanske vore något.
om man kan hitta billig sådan färg.

edit: bör fungera med många sorters lack när jag tänker efter, bara ytan är blank.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Kolla begagnat

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Sötast

Glemmy's idé är inte helt fel.

En tunn plåt med lister på, spraymålad (kan säkert gå ner till billackarn och få det för ett flak öl)

så får du det just som du själv vill ha det.

En annan metod är att köpa flera stycken små på ikea och popnita ihop dem (och ta bort listerna i mitten hehe)

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen, plåten är kanske inte en dum idé... eller kanske åka till skroten och haffa en gammal kylskåpsdörr.

Visa signatur

Köttfärskonfetti