Thermaltake släpper datorlåda för spelare på språng

Permalänk
Melding Plague

Thermaltake släpper datorlåda för spelare på språng

En ny datorlåda från Thermaltake sägs vara särskilt lämpad för gamers som tycker om att springa på LAN.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Såg inte helt pjåkig ut...

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Medlem

mjo 7 kg är helt klart en fördel på lan
Haf932 + komponenter = 20 kg+

skulle vara coolt om dem fixade en ultralight titanium edition

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk

Tycker att det helt klart verkar trevligt för den pengen

Visa signatur

Ryzen 3700x, 32 Gb Corsair Vengence 3000 Mhz CL16, MSI X570 Gaming Edge, Silicon Power 1TB NVMe SSD, 750 Gb Seagate Momentus XT, Seagate Barracuda 4 TB, Fractal Design Defice C TG,
LG 29EA93 2560x1080, Logitech G933, Razer Deathadder Respawn, Corsair Strafe RGB

Permalänk
Medlem

Jag klagar inte mycket, men jag har aldrig sett ett chassi från Thermaltake som är snyggt, jag menar, så svårt är det ju inte, Corsair har ju lyckats, Antec, etc.

Sedan kommer Thermaltake ut med deras chassin som antingen är gjorda av plast som kostar 600kr eller så är dom Fula och har 120 olika färger och kostar 3200kr.

Antar att man kan jämföra Thermaltake med Toyota, kan bygga bilar som håller man fan, ingen känsla alls, som Thermaltake fast dom bygger chassin. Sen har du ju Volvo, Audi, BWM, Mercedes som då liknar Antec, Corsair, Fractal Design när det kommer till chassin.

Tycker det är ganska synd, och total waste av material!

- Dubadai

Visa signatur

Mac Studio M1 Max + Studio Display

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ant3
Dom har släppt detta oxå.

http://www.youtube.com/watch?v=aeoDNcYNhsU&feature=player_emb...

Det trodde jag aldrig man skulle få se. Är detta for real?

Edit: Håller dock med ...Dubadai... gillar själv lite mer stil rena chassin utan massa blip blop. men kyl systemet imponerade på mig ialf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ...Dubadai...
Jag klagar inte mycket, men jag har aldrig sett ett chassi från Thermaltake som är snyggt, jag menar, så svårt är det ju inte, Corsair har ju lyckats, Antec, etc.

Sedan kommer Thermaltake ut med deras chassin som antingen är gjorda av plast som kostar 600kr eller så är dom Fula och har 120 olika färger och kostar 3200kr.

Antar att man kan jämföra Thermaltake med Toyota, kan bygga bilar som håller man fan, ingen känsla alls, som Thermaltake fast dom bygger chassin. Sen har du ju Volvo, Audi, BWM, Mercedes som då liknar Antec, Corsair, Fractal Design när det kommer till chassin.

Tycker det är ganska synd, och total waste av material!

- Dubadai

Detta hade jag innan http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=336688

Är inte för massa blinkande lampor i olika färger osv. Gillar dock när det lyser lite diskret blått/rött genom plåten fram etc.. Det chassit är snyggt och stilrent IRL iaf:P

Dock kvalar det väl in i din "plast-liga" med sin tunna plåt och delar av ömtålig plast.

Visa signatur

Intel I7 2600K, 4gb ddr3, gtx 560ti + geforce 9800gt physx. Ocz modxtream 700w nätagg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ...Dubadai...
Jag klagar inte mycket, men jag har aldrig sett ett chassi från Thermaltake som är snyggt, jag menar, så svårt är det ju inte, Corsair har ju lyckats, Antec, etc.

Sedan kommer Thermaltake ut med deras chassin som antingen är gjorda av plast som kostar 600kr eller så är dom Fula och har 120 olika färger och kostar 3200kr.

Antar att man kan jämföra Thermaltake med Toyota, kan bygga bilar som håller man fan, ingen känsla alls, som Thermaltake fast dom bygger chassin. Sen har du ju Volvo, Audi, BWM, Mercedes som då liknar Antec, Corsair, Fractal Design när det kommer till chassin.

Tycker det är ganska synd, och total waste av material!

- Dubadai

tycker själv att level 10 ser helt okej ut, du vet projektet dom gjorde med bmw

Thermaltake gör inte dom snyggaste chassina men är helt klart inte rädd för att pröva nått nytt

Visa signatur

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry