NZXT presenterar datorlåda för Micro ATX

Permalänk
Melding Plague

NZXT presenterar datorlåda för Micro ATX

Chassitillverkaren NZXT ligger i startgroparna med en ny datorlåda för kompakta datorsystem.

Chassit är ett tillskott i familj för gamingchassin, Crafted Series.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Lådan verkar ju helt optimal bortsett från att den är extremt ful! Dock är den så liten att man kanske kan gömma den bakom några blomkrukor eller något...

Permalänk

Detta kan ju bli hur bra som helst

Orsaken till att man hållit sig undan microatx är kylningsmöjligheterna på chassina.. går ju att få tysta fläktar på molex numera så antalet casefananslutningar på moderkortet e ju meh. ser ut som ytterligare en 120mm fläkt i fronten?

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3D kyld med en Arctic Freezer A35 | 32GB DDR4 | RTX 2070 Ventus | Corsair CX550M | Intel 660P 1TB + WDSN850 1TB | Asus TUF B550M-Plus Wifi | låda: Cooler Master NR400 | Skärm: Dell U2312HM + AOC Q3279VWFD8 | Ljud: Denon AVR-1513 Förstärkare | Cerwin Vega! VE-5M Frontar | Yamaha YST-SW012 Sub | Arturia Keylab essential 61 | Urbanista Berlin blåtandslurar som jag köpte på båten..

Permalänk
Medlem

frågan är ju priset, den ser dyr ut

Permalänk
Inaktiv

Enjoy your noise/dust.

Permalänk

Ska inhandlas! Kan ju va kul bara o se vad man kan göra med den

Permalänk
Medlem

o jag som hoppades på ett diskret htpcchassi när jag läste rubriken...

Den är ju ful som stryk, och lär låta som bara den

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vaedehäfömupp
Detta kan ju bli hur bra som helst

Orsaken till att man hållit sig undan microatx är kylningsmöjligheterna på chassina.. går ju att få tysta fläktar på molex numera så antalet casefananslutningar på moderkortet e ju meh. ser ut som ytterligare en 120mm fläkt i fronten?

Om du vill ha kylning på micro ATX så titta på Antec P180 Mini - den där 200mm fläkten kyler det mesta...

Permalänk
Medlem

Ett sånt chassi måste jag ju ha för att leva upp till mitt nicknamn!
Synd att man blivit "vuxen" och prioriterar alltmer ljudnivå och en diskret burk framför "THIS CASE IS SO AWESOME IT'S A KICKASS PRODUCT OMG!". Den lär nog sälja bra i USA skulle jag tro, spännande design och mkt snyggare än storebror.

Permalänk

Tycker den var snygg, hoppas nzxt gör nåt bra av det bara