ATCS 840 Blue Power av Wolverine

Permalänk

Snyggt bygge. Jag tror att presentationen skulle vinna på om chassit fotats med annat ljus för att slippa störande blixtreflexer.
Det är inspirerande att se vad andra gör med sina chassin men själv låter jag sågen ligga.

Visa signatur

Öh, datorn börjar bli gammal nu.

Permalänk
Medlem

Rikigt grymt! 10p!

Visa signatur

- Why AMD?
- Why NOT?

Permalänk
Snusfri

Hantverket är grymt, men resten faller inte mig i smaken tyvärr.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Grymt hantverk som sagt, allt är med millimeter-precision Inte ett jättefan av en massa lampor och sådant dock men detta är ju ett showroom-chassi så de funkar nog bättre på utställning, du får full pott ändå för Left 4 Dead 2 på skärmen

Visa signatur

Spel/Multimediaburk: Antec P182b | Gigabyte EX58-UD5 | Core i7 920 | 3x1GB Kingston HyperX 1600mhz | Asus 9600GT Silent | 3x500gb Spinpoint | Corsair VX450 | XP Pro x86 | iPhone 3GS 16gb

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;9887902']Mat på bordet och min hobby har inget med varandra att göra. Mina byggen gör jag 100% för att jag tycker det är kul och det har inget med pengar att göra. Inget bygge kan tilltala alla och varenda ett av mina byggen har fått kommentarer som "fulaste bygget i historien" och "både du och ditt fula chassi suger" Detta rör mig inte i ryggen eftersom jag och sponsorerna tycker det är kanon och i slutändan är det allt som räknas. Till dags datum har jag fått över 200000:- i gratis hårdvara och alla mina sponsorer har varit otroligt nöjda med mitt arbete och sålänge det är fallet så kommer jag att fortsätta.

Mycket sunt tänkande, det gillar jag. Det här blåa chassit föll mig inte alls i smaken faktiskt, men är sponsorerna nöjda så är det toppen. Min 'stil' är mer åt Dell's XPS 420-chassin, hehe.

Får man fråga vad det är för tangentbord du har på sista sidan? I bild när du har ett spel igång och nybygget vid sidan om? PM'a gärna svaret, annars hittar jag aldrig hit igen.

Permalänk
Moderator
Moderator

Wolverine, alltid ett nöje att se och läsa om dina byggen! En klar inspirationskälla!

Läsa Sweclockers kommentarer på ett bygge är alltid lika intressant, det säger mer om den som skriver kommentaren än ngt annat.

Sluta aldrig bygga, lika roligt varje gång man kikar på dem! Har börjat rita på ett eget bygge (åja, har väl ngt gammalt liggande på galleriet) som kanske blir verklighet nu när tekniken kommit lite längre. Det är kreativa personer som du Wolverine, som gör att man tror på möjligheterna.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Du är jätteduktig men i detta fall föll moddningen mig verkligen inte alls i smaken. Men poäng ska du få iaf. Modda på!

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka...

1: AM4 3600X, RTX 4060 OC, X570-I, 32GB 3200MHz, SF450, 34”
2: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3600MHz, SF750, 34”
3: AM4 3600, RTX 3070 OC, B550-I, 16GB 3200MHz, SF600, 34”

Permalänk

Fick igår hem en cooler master atcs 840 silver.
Trevlig låda med bra och dåliga egenskaper.
Måste säga att originalet ser bättre ut än wolverines version.
Alldeles för mycket special.
Gravyren ser ut som den är gjord med tuschpenna.
Plåtarbetet är inte det vassaste heller om man nu får vara kritisk.
Men tanken är väl att den ska vara iögonfallande antar jag och det är den.

Men kul är det med de som lägger ner energi och får backup från stora företag.

Funderar själv på att lacka min silverlåda i klarröd färg i ett så tunt lager så att man ännu kan se att det är borstad aluminium under.