Geforce GTX 480 dissekerad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matwik
Bråkig tråd det här...

FYI
"Det är viktigt att du känner till våra regler innan du skriver ett inlägg. Vi vill ha en trevlig stämning i forumet. Var god skriv ej inlägg som kan verka stötande mot andra individer."

Problemet är att på detta forum ansers en mans/kvinnas positiva uttal om en produkt stötande av andra som inte håller med.

Det verkar som vissa tror att värden går under om inte alla tycker lika som dom, då man helt klart inte kan ha olika åsikter om saker och ting.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk

Ännu ett bevis på att "lappning" är BS...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av typewriter
Ännu ett bevis på att "lappning" är BS...

Och det framgår hur...?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem

Är det sagt när den 26:e korten ska lanseras, är det 12:00 EST som gäller eller vad?

edit: efter lite google magic så såg jag att PAX East drar igång 10.00 EST, och mellan 18.00-19.00 EST har Nvidia sin "Special Must See" presentation.
Så mao. borde det vara 23-00 svensk tid som NDA'n släpper...

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av {SWEC}Rool82
Är det sagt när den 26:e korten ska lanseras, är det 12:00 EST som gäller eller vad?

edit: efter lite google magic så såg jag att PAX East drar igång 10.00 EST, och mellan 18.00-19.00 EST har Nvidia sin "Special Must See" presentation.
Så mao. borde det vara 23-00 svensk tid som NDA'n släpper...

Enligt denna nyhet ska info publiceras 00:01 här på swec
http://www.sweclockers.com/nyhet/10819-geforce_gtx_480_dissik...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hahh ja sedär måste ha missat dom raderna då jag läste den nyheten

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Kan man få det bekräftat att Sweclockers kommer att släppa info + egna tester med kortet 00.01.

Hoppas på svar om detta.

Visa signatur

Ryzen 5800X ROG STRIX X570-f GAMING FlareX DDR43600 cl 14-14-14-34 EVGA FTW3 Ultra RTX 3090

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sesese
Kan man få det bekräftat att Sweclockers kommer att släppa info + egna tester med kortet 00.01.

Hoppas på svar om detta.

Här: http://www.sweclockers.com/nyhet/10804-geforce_fermi_pa_testb...

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel Core i5 3570K | Moderkort: Gigabyte GA-Z68XP-UD3P | Minne: Corsair 16 GB | SSD: Corsair Force GT 128 GB | Lagring: 3,5 TB | Grafikkort: HIS HD7870 | Nätaggregat: Corsair AX750W | Tangentbord: Microsoft Sidewinder X4 | Mus: Mionix Naos 5000

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Shesh vilka IQ-befriade ny reggade personer det kommit här.

Vänligen upphör med den attityden - den skapar inte en bättre stämning på forumet.

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X