Apple uppdaterar Snow Leopard till 10.6.3

Permalänk
Melding Plague

Apple uppdaterar Snow Leopard till 10.6.3

Apple uppdaterar Mac OS X till version 10.6.3. Det är det tredje underhållspaketet för Snow Leopard och innehåller flera intressanta nyheter.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Häpnadsväckande att det var så många buggar fixade när Apples produkter "bara funkar"

Permalänk
Medlem

Du har nog missförstått "det funkar" begreppet. Sen får du gärna referera till ett operativsystem som inte har buggar och fungerar enligt ditt "bara funkar".

Citat:

Ursprungligen inskrivet av thecopy
Häpnadsväckande att det var så många buggar fixade när Apples produkter "bara funkar"

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thecopy
Häpnadsväckande att det var så många buggar fixade när Apples produkter "bara funkar"

Tycker mer synd om de som kommer svara "+1" än vad jag tycker synd om dig.

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thecopy
Häpnadsväckande att det var så många buggar fixade när Apples produkter "bara funkar"

+1

Citat:

Ursprungligen inskrivet av l'o'vet
Tycker mer synd om de som kommer svara "+1" än vad jag tycker synd om dig.

TYCK SYND OM MIG!!!!

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KiXeR
Du har nog missförstått "det funkar" begreppet. Sen får du gärna referera till ett operativsystem som inte har buggar och fungerar enligt ditt "bara funkar".

Och hur förklarar du begreppet "det bara funkar"?

Permalänk
Medlem

Shit vad segt det var att uppdatera. Kändes som om det tog 5 år.
Men tydligen var det värt.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Permalänk
Medlem

efter att ha haft 2 kraschar på 90 minuter på en mac mini där min musiklärare försökte skylla på mig, så hoppas jag fan att det här är något.

Visa signatur

Hej! Jag är som tagen ur Brokeback Mountain.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thecopy
Häpnadsväckande att det var så många buggar fixade när Apples produkter "bara funkar"

Det meste fungerer bra på min nye mac(og som tidligere windows nerd i 16 år..), men har opplevd at MS Office for OSX krasjer relativt ofte...

Alt i alt, blir jeg beholde min mac, og det blir sansynligvis en mac neste gang også.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5