Permalänk
Medlem

Som inflyttningspresent till mig själv knåpade jag ihop en htpc med atom och ion på Dustin Home. Ett litet galleri lär komma när jag fått allt och monterat det

Således väntar jag på följande komponenter:
1 WESTERN DIGITAL SCORPIO BLUE 80GB 5400RPM SATA/300 www.dustinhome.se/pd_5010368715.aspx
1 ADAPTER FLÄKTKABEL 4-PIN TILL 4X3-PIN www.dustinhome.se/pd_5010079207.aspx
2 DIMM DDR2 512MB PC2-5300 667MHZ www.dustinhome.se/pd_5010084419.aspx
1 ZOTAC ION ITX F SERIES ION MINI-ITX www.dustinhome.se/pd_5010369593.asp
2 FRACTAL DESIGN SILENT SERIES 80MM 11DB www.dustinhome.se/pd_5010165336.aspx
1 ANTEC MINI-ITX 65W BLACK www.dustinhome.se/pd_5010332441.aspx

Ska köra någon trevlig Linuxdist typ Ubuntu med XBMC. Därav den lilla mängden minne.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Samt lite aluminium och plexi. Kanske lite godis från Inet också!

Permalänk
Medlem

Väntar på mitt moderkort jag skickade in på rma för över 2 ½ veckor sen nu.

Permalänk
Sötast

Väntar nu på en X-25 160GB G2

Permalänk
Medlem

Macfuckin'Gyver, kunde inte låta bli.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

sitter just nu och väntar på 3 st paket

Det ena paketet är från Dustinhome som innehåller en 500GB 2.5" hdd samt en lite mus,detta är till min tänkta netbook som ska följa med mig i sommar, då man fått jobb i Norge några månader.

Paket 2 innehåller Blu-ray spelare samt 20 filmer, som köptes på experts kampanj.

Sist men inte minst så väntar jag på Avatar i blu-ray

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Medlem

La precis en beställning på nya högtalare!

Dock tillfälligt slut, så vi får väl se när jag får dom!

Permalänk
Medlem

Väntar på en Nokia n86 white. Ska bli gött

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem

Går och väntar på Battlefield BC2 som jag beställde för över en månad sen.... Elgiganten är dryga D:<

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Medlem

Ett knippe tomskivor väntar jag på. Får dom till veckan förhoppningsvis

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Skrivet av Limo:

Går och väntar på Battlefield BC2 som jag beställde för över en månad sen.... Elgiganten är dryga D:<

Nått måste vara fel då, ska normalt vara ett par dagars leverans MAX. Kontakta dom. Väntar själv än på min GX740 laptop...

Permalänk
Medlem

Sitter just nu och väntar på fyra st leveranser, från tre olika företag och en från tradera.

Från Discshop:

Superhero Movie (Blu-ray)
I am Legend (Blu-ray)

Från CDON.se
Seven Pounds (Blu-Ray)
Troja - Ultimate Collector's Edition (Blu-Ray)

Elgiganten:
2012 (Blu-ray)

Tradera personen:
Avatar (Blu-ray)

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2

Permalänk
Casemod-mästare

ja, jag beställde lite lullul till datorn ifrån Chilled PC så jag väntar på det nu tror det borde komma denna vecka

och så har jag "beställt" en egen designad CPU pot ifrån ett metall företag läs mer om den HÄR

Permalänk

Väntar på en Dice pott från Calathea och 2x512mb patriot pc8500 minnen från en kille på Techsweden.

Edit: väntar numera även på ett 4870 från infinity_90

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Nått måste vara fel då, ska normalt vara ett par dagars leverans MAX. Kontakta dom. Väntar själv än på min GX740 laptop...

Har kontaktat dem... "vi har inte fått in det i lager"

Visa signatur

i9-11900F | RTX 3070 ti

Permalänk
Medlem

AKG k518 LE ifrån webhallen

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

Beställt en Mini DisplayPort-adapter till HDMI från ebay. Gick på ca 50 spänn, kostar väl 250 här i Sverige. Får hoppas att den kommer snart, för jag behöver den!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Yashica Minister 700
Väntar på den här traderavinsten och den här:

Canon Canonet QL19

Visa signatur

Nikon D700 | Nikon 50mm/1.8D | Nikon 135mm/2.8E | Nikon F2 x 2
Bildblogg
Flickr

Permalänk

Väntar på ett 4850 som borde komma imorgon

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem

Precis beställt Inet Giveaway - Inet.se

Nyfiken är jag

Visa signatur

Nintendomulator: Projektlogg
Main: Intel Core i5 2500k | Radeon 6950 2GB | Corsair Vengence 8GB | Intel SSD 120GB |
Server: MSI k8 Neo4 s939 | AMD 1800+ @ 2,5 GHz | Corsair 2 GB |
HTPC: Jetway NC81-LF (Mini-ITX) | 1TB 7200rpm | PC5300 2GB | AMD X2 4850e 2,5 GHz | 110w PicoPSU | Projektfilm

Permalänk
Medlem

En HTC Desire från Komplett.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jobbbin:

Precis beställt Inet Giveaway - Inet.se

Nyfiken är jag

Blev skit lack när jag inte fick en!

Permalänk
Medlem

Ett par bombardaflöten från Askedalensfiske.se. Visserligen står det 'leverans beräknas ske inom 10 dagar efter bekräftad betalning' men jag menar..de skickar småsaker med brev, och hur lång tid kan det ta att packa och skicka? De flesta webbhandlar skickar dagen efter liksom.

Beställde i måndags kväll, i onsdags meddelade de att ett flöte var slut i en storlek, ville jag ha ett annat istället, det 'fungerar på samma sätt', eller samma flöte men i mindre storlek?
Nej, jag vill ha flötet jag beställde men i storlek som finns, och vad är skillnaden då förutom priset, det är ju samma tillverkare?
Får på kvällen tillbaka ett svar som repeterar att de fungerar på samma sätt, men sedan listar alla skillnader mellan flötestyperna, samt en lite arg fråga om vad för flöte jag ville ha nu 'då jag har sagt att den storleken är slut!' . Svarade genast och har inte hört nåt sen dess. Ordern är fortfarande 'processing'.
Edit. Hmm, inte nu mer, så vi får väl se när det kommer. Alla statusuppdateringar hittils har blivit mailade vid 11-halv12tiden på kvällen...enmansföretag?

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk

Nu jävlar ska det bli kyligt!

La precis iväg en beställning på två GPU tuber för flytande kväve, ska även nickelpläteras för att slippa oxider.

Ska förhoppningsvis kunna köra dem helgen efter att jag får dem, på två gtx480 ackompanjerat av en 980x även den under kväve.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Beställde en t-shirt och en hoddie från snorgtees tidigare idag...kommer nog ta någon vecka eller så men det är det värt
Snorg Tees - New Funny T-Shirts Every Week (Vintage T-Shirt, Cool Graphic Tee Shirts) -

Permalänk
Medlem

Epson EH-TW3500. Dom har även en deal nu som gör att man får en Philips BDP2500 på köpet.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Ett knippe filmer från CDON och en ny DVD-Brännare eftersom min börjar lägga av efter många år. Får väl se om jag hinner få grejerna innan helgen

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Skrivet av Evil_AnAnAs:

Nu jävlar ska det bli kyligt!

La precis iväg en beställning på två GPU tuber för flytande kväve, ska även nickelpläteras för att slippa oxider.

http://img268.imageshack.us/img268/8696/69586088.jpg

Ska förhoppningsvis kunna köra dem helgen efter att jag får dem, på två gtx480 ackompanjerat av en 980x även den under kväve.

Är de Dunieks tuber? Fina hur som helst och lycka till!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Avstängd

Elgiganten har fått iväg min tv, vet någon om posten jobbar imorgon ?

Edit: Hittade detta på posten.se

Onsdagen den 12 maj sker utdelning av post som vanlig vardag. På Kristi himmelsfärds dag den 13 maj är det ingen utdelning av några försändelser. Fredagen den 14 maj sker utdelning av post som vanlig vardag.

Permalänk
Skrivet av Sennebring:

Är de Dunieks tuber? Fina hur som helst och lycka till!

Jo det är hans skapelser, Jesper brukar sitta och tjöta med honom så vi får dem lite billigare. Vi får de första nickelpläterade av den nya revn, alltid något.

Runt 120euro får man nog räkna med dock för den som är sugen.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06