Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Snyggt chassi, synd på priset 1000-1100 borde de ligga på max för att konkurrera med t.ex Define R2/R3

Permalänk
Medlem

Ryser lite varje gång jag ser någon skruva dator utan antistatarmband, men var ju lådan som var det vikta denna gång ...

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Medlem

Mycket bra recension, professionellt utförd och klippt exakt rätt för att bara ta med det intressanta.

Älskar detta chassis extremt smidiga verktygsfria idéer; särskilt frontplattan med filtret, hur otroligt enkelt och smidigt det är att poppa loss den för rengöring.

Hade jag inte snöat in på att ha så litet chassi som möjligt (Antec NSK 3480 + moddar), så hade jag köpt ett sånt här!

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Skrivet av Emerald:

Jag är onykter!!!!!!!!

Men Cooler master sniper äger detta chassi.

word. har ett själv

Permalänk
Avstängd

HONOM SKALL VI HAAA!

Visa signatur

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Permalänk
Medlem

Är det någon annan än jag som upplever sjukt slö laddning på swecs youtube filmer?, alla andra filmer går snabbt i alla kvalitéer utom swecs :S

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Skrivet av KRQKAN:

Är det någon annan än jag som upplever sjukt slö laddning på swecs youtube filmer?, alla andra filmer går snabbt i alla kvalitéer utom swecs :S

+1
Tycker jag med, och det är nåt jag upplever på flera datorer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WarWolf.667:

Ryser lite varje gång jag ser någon skruva dator utan antistatarmband, men var ju lådan som var det vikta denna gång ...

Jag använder aldrig det.Så här långt har det aldrig varit några problem.Kan jorda sig på elementet

Har precis fått chassit o det blir ungefär 1 grad varmare än min Silverstone Fortress.En dröm att modda i.

Permalänk

Är kylningen i detta chassie tillräckligt för att köra GTX 580 i SLI?
Jag antar det, men är ju bäst att fråga..

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Medlem

Har precis beställt chassit och läste på Corsairs hemsida att man kan byta ut takfläkten mot en 240 radiator om man ska vattenkyla. Någon med erfarenhet av detta?

Tänkte ersätta min Zalman Reserator mot en intern kylning i form av en 120 radiator i bakänden eller 240 i taket, får se hur de ser ut när jag får hem de.

Visa signatur

Intel NUC i5 - Corsair 8GB - Intel 180GB

Permalänk
Medlem

Tror ni man kan få tag på en svart sida med det nya uppdaterade gallret så man kan kyla GPU? endast sidan som man kan montera på det gamla 600t som man köpt en gång i tiden? Vore fett värt!

Visa signatur

Evga GTX 580 SSC FTW, Evga Z68 Micro SLI, i5 2500k, 16 Gb Vengance, Corsair AX850, Corsair f60.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sugg:

Tror ni man kan få tag på en svart sida med det nya uppdaterade gallret så man kan kyla GPU? endast sidan som man kan montera på det gamla 600t som man köpt en gång i tiden? Vore fett värt!

Japp -> http://www.corsair.com/cases/case-accessories/graphite-series...

Det jag önskar är att man kunde köpa den vita sidoplåten _utan_ fönster! Blir till att modda å lacka om ifall jag köper en Special Edition Graphite 600T White. =/

Visa signatur

Kör Äppeldata åxå (≠ fanboy)