Permalänk
Skrivet av stn1337:

Ja, det kan man

Det är det som är roligast, spelet är riktigt seglivat. På ett bra sätt, saker och ting tar tid att samla ihop, fast samtidigt sitter man inte och väntar utan det finns alltid saker att göra. Men det är omöjligt att bara klicka lite och få högsta nivån på saker och ting som i vissa andra strategi-spel.

Kort och gott så är Anno 1404 det bästa strategi-spelet jag har spelat på väldigt lång tid, det kan dock ta en stund tills man kommer in i det och förstår själva upplägget. Men kan säga så mycket som att man ska låta dom andra öarna/kolonierna jobba åt din huvud-ö. Lite som det romerska imperiet på den gamla goda tiden som lät mjölka ut resurser ifrån imperiet åt Rom.

Okej, va bra Tack så mycket.

Jag spelar mycket AOE III och Company of Heroes skirmish och tycker det är jätteroligt så nu kommer jag köpa detta spel också

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

StarCraft 2 för 429 på CDon. Det var dock precis när det kom...

Permalänk

Frontlines Fuel of War på steam för 24kr

http://www.youtube.com/watch?v=0T57syzY2Vc&hd=1

Permalänk
Medlem

Köpte the whitcher 2 och fear 3 idag för steam för 405 kr

Gotta love g2play!

Hoppas jag spelar dem någon gång. Förbokade fallout new vegas och knappt spelat det hitils.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psychadaelic:

Frontlines Fuel of War på steam för 24kr

http://www.youtube.com/watch?v=0T57syzY2Vc&hd=1

Skitspel. Jag blev grymt besviken. Men det var inte direkt någon stor peng.

Permalänk
Medlem

Måste bara köpa Might & Magic Heroes 6, blev så sugen att spela betan. Fick den för 34€ på steam eftersom jag betalar i dollar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ceogar:

Köpte the whitcher 2 och fear 3 idag för steam för 405 kr

Gotta love g2play!

Hoppas jag spelar dem någon gång. Förbokade fallout new vegas och knappt spelat det hitils.

Börja med witcher 2 direkt!

Mina senaste köp var magicka och Heroes of Newerth. Spelat en del magicka i coop men inte så mkt HoN då jag spelar en hel del starcraft 2 just nu.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk

Shougun 2 - grym besvikelse...

Visa signatur

Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra.

Permalänk
Medlem

det blev valve complete pack och tdu2 på stem

Permalänk
Medlem

CoD Black Ops & Medal of honor Tier 1 nu när man har en dator som kan driva dem.

Ska nog testa gratisversionen av Arma 2 oxå, se om det är värt att köpa något spel i den serien

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.

Permalänk
Medlem

Fick hem den här godingen igår

Permalänk
Medlem

Köpte just back to the future. Någon som har detta?

http://store.steampowered.com/app/31290/

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Köpte just back to the future. Någon som har detta?

http://store.steampowered.com/app/31290/

Tidsfördrivande, spelat en timme eller två på det. Personligen tycker jag att man mest irriterar sig på spelet änsålänge :- )

Permalänk

Jag har inhandlat flertalet spel igår och idag.

1. MoH på steam REA (främst för att får BF3 beta nyckel om någon månad).
2. TES: Oblivion game of the year Deluxe edition med massor av expansioner och DLC. (Också på steam REA).
3. Crysis 2 Limited Edition på Elgiganten för ynka 275kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stn1337:

Tidsfördrivande, spelat en timme eller två på det. Personligen tycker jag att man mest irriterar sig på spelet änsålänge :- )

Ajdå

Skrivet av Zeuxlarsson:

1. MoH på steam REA (främst för att får BF3 beta nyckel om någon månad).

Var det inte bara MoH limited edition som skulle få beta nycklar? Om inte så kanske man skulle handla.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av krrjon:

Ajdå

Var det inte bara MoH limited edition som skulle få beta nycklar? Om inte så kanske man skulle handla.

Inte enligt steam, där står det att vid inköp av vanliga MoH så får man tillgång till BF3 betan. Jag gissar att det du säger stämde förut men att dom ändrade så alla skulle få det för att sälja mer.

Saxat ur beskrivningen av spelet på steam:

Citat:

Get access to the Battlefield 3 beta!
Owners of Medal of Honor will also receive an invitation to the beta for another highly-anticipated EA shooter, Battlefield 3™. Battlefield 3 is the latest entry in the award-winning shooter franchise from DICE in Stockholm, Sweden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeuxlarsson:

Inte enligt steam, där står det att vid inköp av vanliga MoH så får man tillgång till BF3 betan. Jag gissar att det du säger stämde förut men att dom ändrade så alla skulle få det för att sälja mer.

Saxat ur beskrivningen av spelet på steam:

Där ser man synd bara att man missade rean

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk

Om man vill ha ett bra skjutarspel där onlineläget ska vara så bra som möjligt är det bfbc2 man ska köpa då?

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Skrivet av LeovinceZX:

Om man vill ha ett bra skjutarspel där onlineläget ska vara så bra som möjligt är det bfbc2 man ska köpa då?

Om du gillar strategiska shooters med grym grafik och förstörelse absolut.

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Om du gillar strategiska shooters med grym grafik och förstörelse absolut.

Vad är att föredra, på ps3 eller pc?

Visa signatur

citera mig, annars är risken överhängande stor att jag ej hittar tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeovinceZX:

Vad är att föredra, på ps3 eller pc?

Är väl personliga preferenser. Gillar du mus/tgb kombination så köp det till PC om den klarar av det, annars ps3.

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

Vart dessa nu.

995:-

Jadu, Webhallen fick nån flip och sålde denna för 499:- mellan 17-20 Juni,

295:- från spelbutiken.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Skrivet av LeovinceZX:

Vad är att föredra, på ps3 eller pc?

Beror på vad för PC du har, om den har bra hårdvara så är den nog klart att föredra. Till PC är det billigare, bättre grafik (beroende på din hårdvara) och i min mening bättre gameplay med mus+tangentbord. Är man stenhård konsolspelare som starkt föredrar handkontroll framför mus+tangentbord så är nog PS3 bäst.

Permalänk
Medlem

68:-, inte pjåkigt

Permalänk
Medlem

Zelda ocarina of time 3d

Permalänk
Medlem

Köpte MoH:T1 för 99:- (fri frakt) på electroworld tror jag sidan hette. Var mest för att få bf3-betan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Medlem

Köpte The Witcher 2 från G2play, hört att det ska vara grymt. 22GB med Bonus Content, tur att man har fiber! Just ja, jag har ju bara 8Mbit...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fredmannen:

Köpte The Witcher 2 från G2play, hört att det ska vara grymt. 22GB med Bonus Content, tur att man har fiber! Just ja, jag har ju bara 8Mbit...

Även jag slog till på detta, bra pris!

Permalänk
Skrivet av Fredmannen:

Köpte The Witcher 2 från G2play, hört att det ska vara grymt. 22GB med Bonus Content, tur att man har fiber! Just ja, jag har ju bara 8Mbit...

Ett av de bästa spelen jag kört. Dock rekommenderar jag starkt att man kör igenom 1:an först så man förstår allting bättre.

Själv köpte jag just HL2 och dess episoder, lirar nu med cinematic mod:)