Permalänk
Cdon.com
Skrivet av _michelin_:

Om jag bokar saker idag som är under 600 kr, kommer jag då få betala frakt ifall ni skickar efter 25 juli?

Skrivet av RawN:

Oj, väldigt kul att höra. Ska man hålla ögonen öppna på er sida eller här inne på tråden?
Hoppas verkligen på ett schysst g-kort ^^

CDON + Sweclockers

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

GK i högsta klassen kommer absolut!

Håll koll på, för kampanjer som kör igång
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Nu blev jag besviken, du lovade grafikkort i högsta klassen och erbjuder ett mellankort för 1500?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MB76:

Nu blev jag besviken, du lovade grafikkort i högsta klassen och erbjuder ett mellankort för 1500?

Mm håller med litegrann. Men tycker fortfarande det är väldigt spännande och bra att ni har sådana VIP-erbjudanden. Hoppas ni fortsätter med de, hade verkligen hoppats på ett top end grafikkort, eller någon ssd som jag missade sist.

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som blivit totald sönderspammad av nån jävla nisse som gör reklam för CDON.com? Fick 5 st meddelanden från 2 olika personer. Stod exakt samma i dom alla 5.

Visa signatur

Corsair TX 650W | Powercolor 5870 @ 997/440 | AMD Phenom II x4 965 BE | Fractal Design R3 | A-Data 4GB (2GBx2) 1600Mhz+ Series, CL8, PC3-12800 | Gigabyte GA-890GPA-UD3H

Permalänk
Medlem

"Nya generationen av Nvidias snabba kort!" (460)
Det är gamla.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Hej!
Tänkte höra när ni får in
OCZ ModXStream PRO 500W?

Står bara: Kommande

Permalänk
Medlem

Hej, tänkte kolla om ni vet när ni får in fler Asus 6970 DCU II kort

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MB76:

Nu blev jag besviken, du lovade grafikkort i högsta klassen och erbjuder ett mellankort för 1500?

Jag missade en produkt såg jag, det är åtgärdat nu och borde vara tillfredsställande, jag ber om ursäkt.

Skrivet av RawN:

Mm håller med litegrann. Men tycker fortfarande det är väldigt spännande och bra att ni har sådana VIP-erbjudanden. Hoppas ni fortsätter med de, hade verkligen hoppats på ett top end grafikkort, eller någon ssd som jag missade sist.

Vi kommer fortsätta och försöka ha det en gång i månaden. SSD disken blev det inte den här gången tyvärr, men som sagt håll ögonen öppna.

Skrivet av treeo:

Någon mer än jag som blivit totald sönderspammad av nån jävla nisse som gör reklam för CDON.com? Fick 5 st meddelanden från 2 olika personer. Stod exakt samma i dom alla 5.

Väldigt allvarligt naturligtvis, PM:a mig mail adressen du får mailen ifrån och ett utdrag ifrån en av mailen så kikar jag på det.

Skrivet av KKay:

"Nya generationen av Nvidias snabba kort!" (460)
Det är gamla.

Det är en säljtext som hängt med sen tidigare, är ändrat nu.

Skrivet av metro:

Hej!
Tänkte höra när ni får in
OCZ ModXStream PRO 500W?

Står bara: Kommande

Preliminärt så är det nästa vecka den 27:e

Skrivet av tlm:

Hej, tänkte kolla om ni vet när ni får in fler Asus 6970 DCU II kort

3:e Augusti, preliminärt

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Jag missade en produkt såg jag, det är åtgärdat nu och borde vara tillfredsställande, jag ber om ursäkt.

Nu såg det betydligt bättre ut, tack för det.
Beställning lagd.

Permalänk

Hoppas det blir ett 6970 med Dc II kylning nästa gång

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

Tänkte höra om ni har något leveransdatum på: http://cdon.se/hemelektronik/msi_n560gtx-ti_twin_frozr_ii%252...
?

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MB76:

Nu såg det betydligt bättre ut, tack för det.
Beställning lagd.

Vad gör man inte för SWEC folket

Skrivet av _michelin_:

Hoppas det blir ett 6970 med Dc II kylning nästa gång

Vi håller tummarna

Skrivet av ToJa92:

Tänkte höra om ni har något leveransdatum på: http://cdon.se/hemelektronik/msi_n560gtx-ti_twin_frozr_ii%252...
?

Preliminärt är 18-19 Aug.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Jag missade en produkt såg jag, det är åtgärdat nu och borde vara tillfredsställande, jag ber om ursäkt.

Oj, gtx580! Vad synd att jag redan utnyttjat erbjudandet på en annan produkt. Får vänta tills nästa gång när det blir 6970 dc II.

Permalänk

Grymt pris på gtx 580, jag beställde ett, tack cdon!

Dessutom blev det plutonen på bluray

Visa signatur

[Intel i5 2500K][Corsair 1600 Mhz][EVGA GTX 780][Corsair TX750][WD Black 750GB][Intel 510 SSD 128GB][Lian Li PCV-1020A][ASUS PB278Q]

Permalänk
Medlem

Oj, vilken tur att jag kollade in på tråden idag också. Väldigt schysst gjort av er!
Kommer nog hålla ännu mer koll på den här tråden inför fler erbjudanden

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Ojojoj. Nu kunde jag inte hålla i pengarna längre. Mitt gamla 4870 512mb har inte en chans mot ett 580

Permalänk
Medlem

580 beställt

Permalänk
Medlem

Haha, vilket impuls köp det blev, går ju inte att låta bli. Tack cdon!

Har inte ens en dator att ha det i (580)

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pollux89:

Haha, vilket impuls köp det blev, går ju inte att låta bli. Tack cdon!

Har inte ens en dator att ha det i (580)

Haha, samma här. För bra deal för att inte ta den i mitt läge iaf. Får väl fortsätta uppdatera resten av datorn senare.

Permalänk
Medlem

Detta erbjudande avgjorde mitt beslut om 570/580 sli, fick bli ett ensamt 580 istället, var för bra för att motstå - väldigt bra CDON, keep it up!

Visa signatur

Chassi: Lian-Li något.. | Moderkort: Gigabyte x570 Aorus Elite | CPU: Ryzen 9 5900x | CPU-kylare: Noctua DH-15 | RAM-minnen: Corsair Vengeance 32GB (4x8Gb) 3000MHz | GPU: GTX 1070 (RTX 3080 n0gon gång..) | Nätagg: Corsair TX 950W | Samsung 860 EVO 1TB M.2 | Intel 520 240GB | 2x Seagate Barracuda Green 2TB | Skärm 1: MSI Optix MPG341CQR | Skärm 2: Samsung C49RG90S

Permalänk

förstår inte att folk tycker att de 500 kr man sparar gör det värt att impulsköpa när man inte har en dator att ha det i, mänskligheten...............

Permalänk
Medlem
Skrivet av livinlegend:

förstår inte att folk tycker att de 500 kr man sparar gör det värt att impulsköpa när man inte har en dator att ha det i, mänskligheten...............

Personligen tycker jag det är väldigt mycket upp till var och en vad de lägger sina pengar på. Själv så köpte jag precis massa grafikkort. Dock så får jag säga att det verkar vara ganska bra deals denna gången också.

Tack Cdon för ytterligare en trevlig sweclockers kampanj. Jag håller tummarna i att ni gör detta till tradition och fortsätter komma med nya intressanta kampanjer!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

hur länge kommer " SWEC1107" att fungera så jag vet när jag måste köpa min dator?

Permalänk
Medlem
Skrivet av livinlegend:

förstår inte att folk tycker att de 500 kr man sparar gör det värt att impulsköpa när man inte har en dator att ha det i, mänskligheten...............

Tar det som att korten var slut

Visa signatur

Asus Z68-V PRO | i5 2500k @4,4 | Asus GTX 970| Corsair HX850W | 16GB Corsair Venceance @1600mhz | Noctua NH-D14 | NZXT H2 |Samsung 840 Pro 512gb | OCZ Vertex 3 120gb | |Samsung F4 2TB | Silverstone Air Penetrator 120mm x2 | Noctua NF-P14 140mm | Noctua NF-S12B 120mm | Qnix Q2710@96Hz |

Permalänk
Medlem

Ibland blir jag lite less på CDon, la en beställning på en skärm för flera dagar sen som var inkommande, igår fick jag mail om att den fanns i lager och jag förutsatte att min skulle skickas iväg. MEN ICKE. Nu är den slut i lager igen och gud vet hur länge jag kommer att få vänta... CDon i ett nötskal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keitaro:

Ibland blir jag lite less på CDon, la en beställning på en skärm för flera dagar sen som var inkommande, igår fick jag mail om att den fanns i lager och jag förutsatte att min skulle skickas iväg. MEN ICKE. Nu är den slut i lager igen och gud vet hur länge jag kommer att få vänta... CDon i ett nötskal.

Kan vara för att det är söndag..?

Visa signatur

Chassi: Lian-Li något.. | Moderkort: Gigabyte x570 Aorus Elite | CPU: Ryzen 9 5900x | CPU-kylare: Noctua DH-15 | RAM-minnen: Corsair Vengeance 32GB (4x8Gb) 3000MHz | GPU: GTX 1070 (RTX 3080 n0gon gång..) | Nätagg: Corsair TX 950W | Samsung 860 EVO 1TB M.2 | Intel 520 240GB | 2x Seagate Barracuda Green 2TB | Skärm 1: MSI Optix MPG341CQR | Skärm 2: Samsung C49RG90S

Permalänk
Medlem
Skrivet av keitaro:

Ibland blir jag lite less på CDon, la en beställning på en skärm för flera dagar sen som var inkommande, igår fick jag mail om att den fanns i lager och jag förutsatte att min skulle skickas iväg. MEN ICKE. Nu är den slut i lager igen och gud vet hur länge jag kommer att få vänta... CDon i ett nötskal.

Kan ju vara så att de kom in i fredags och en är reserverad till dig?
Bara vänta och se på måndag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keitaro:

Ibland blir jag lite less på CDon, la en beställning på en skärm för flera dagar sen som var inkommande, igår fick jag mail om att den fanns i lager och jag förutsatte att min skulle skickas iväg. MEN ICKE. Nu är den slut i lager igen och gud vet hur länge jag kommer att få vänta... CDon i ett nötskal.

men du man kan väll inte beställa när den inte finns i lager utan bara bevaka?

Permalänk
Medlem

Gäller Sweclockers kampanjen imorgon också de sa tom den 25e?

Permalänk
Medlem

Ni borde ändra så man kan ha fler än en rabattkod per order. Nu fick jag lägga två separata ordrar för att kunna använda dels -15% på moderkortet som det var erbjudande på samt -5% sweclockersrabatt på den andra beställningen. Sen så skulle ni ju spara lite frakt på det viset