Permalänk
Medlem

Kommer ni ta in Samsung SA850 och isf när?

http://www.samsung.com/hk_en/consumer/detail/productPreviewRe...

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Tja Inet. Är lite nyfiken på hur det går med processen för en mobilsida på inet.se? Har ni kommit fram till något/ isåfall när kan vi se sidan online? Mvh Crapmind

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CoolerMaster Silencio S400TG * MSI B450M Mortar Max * AMD Ryzen 3600X* Corsair 16gb ddr 4 3600mhz Vengeance * Samsung SSD Basic 840-Series 250GB * DeepCool Gammax l240 v2 * ASUS GeForce GTX 1060 3GB Dual OC * 3*Hdd (3.5Gb) * Benq G2420DB

Permalänk
Skrivet av Bompan:

Tjena! Var och besökte Inet på Torp igår och såg då en massa radeon 4890. Blev lite nyfiken på kvällen och skulle kolla priset. Såg att dom inte fanns på hemsidan så undrar om dom bara står där som prydnad eller om dom är till salu? Stod vid alla andra grafikkort så är lite fundersam

Ett alternativ var ju att fråga personalen om man inte är för blyg...:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inet

Hej!

Till alla er som har frågor om era specifika ordrar eller ärenden - det är både emot reglerna och ett oeffektivt sätt att hjälpa er via detta forum. Vi ber er kontakta oss direkt på antingen 031 65 27 00 eller info@inet.se och så ska vi hjälpa er!

Om en vara finns i lager men inte blir reserverad till en order kan bero på flera olika anledningar; den vanligaste är att det är en ny leverans som inte hunnit bli sorterad på rätt plats så plockarna kan hitta den. Men det kan även bero på andra interna problem på centrallagret som gör att vi inte kan skicka iväg artikeln. Vanligtvis löser sig detta inom någon dag eller två.

Tar det längre tid än så kontakta oss helt enkelt så kollar vi på det!

Skrivet av Prophan:

Jag tänkte köpa ett dyrare datorsystem från er vid månadsskiftet och funderade på ett 6970 - däremot vet jag att det är en bristvara i hela Sverige. Har ni någon aning om när ni får in denna modell?

Vi jagar datum på alla våra kort men har tyvärr inget i dagsläget. Hemsidan uppdateras så fort vi fått svar från våra leverantörer!

Skrivet av Nandai:

Hej Inet,

Två små frågor,

Följer det med någon optisk kabel till Edifier S330D?

Har ni några tankar på att börja sälja SSDer från Crucial?

Ja, det ska komma med optisk kabel!

Vi kollar på det och kommer eventuellt in nu i höst men inget som är 100% säkert ännu.

Skrivet av MacEnkronan:

Tjenare Inet!:)

Jo jag undrar om ni har några planer på att ta in Silverstone FP57 hotswap?

Länk: http://www.sweclockers.com/nyhet/14348-silverstone-fp57-ger-h...

Skulle ju underlätta datorlivet i väsentlig grad.:)^^

Håller på att leta reda på om vi har någon leverantör som har denna, men har inte lyckats ännu. Återkommer när vi vet mer!

Skrivet av zenki1981:

Försenad lager leverans av i5 2500k

nån info på hur lång den förseningen kan komma att bli ?

Skrivet av thechamp:

när får ni in http://www.inet.se/artikel/5309986/intel-core-i5-2500k-3-3ghz beställde ett datorpaket igår men inget har skickats pågrund av processorn inte är i lagret :S

Skrivet av zenki1981:

tackar, ville bara veta om man skulle ändra beställningen till i7 istället, ifall det hade varit 3-4v försening

Finns i lager nu!

Skrivet av Prefum:

Beställt ett Gigabyte GTX 580 den 4e och den kom i lager i lördags, ca 30 st på lagret. Nu är det 5 kvar och ingen har reserverats. I måndags ringde jag och så sa personen som jobbade hos er att det skulle vara fixat senast dagen därpå(tisdag). Nu är det onsdag kväll och ingen har reserverats. Hur länge kan jag behöva få vänta?
De är grafikortet jag väntar på, och har väntat på i en vecka. :/

Kontakta oss med angående hur det ser ut med just din order.

Annars är det tyvärr en bristvara men vi har några kvar av följande kort: http://www.inet.se/artikel/5409206/gigabyte-geforce-gtx-580-s....

Skrivet av ericsundell2:

Tja Inet

Jag skulle vilja få ett förslag på ett minne som fungerar till Asus E35M1-I Deluxe Fusion, vi har testat lite äldre 1333mhz minnen två st 2gb moduler samt nya Corsair value select 1333 mhz 2gb moduler och det funkar inte. Man får ingen bild,kommer inte in i BIOS etc tros att vi försökt via MEMOK knappen etc.

Vilka minnen fungerar bäst till detta kort då det är många som har problem med just detta!?!? Så vi kan köpa dessa.

Minnena du testat bör fungera, det kan vara så att det är moderkortet (eller något annat) som är defekt. I vissa fall har vi hört att system varit instabila med 1333Mhz-minnen men löser sig om man ställer ner dom på 1066Mhz.

I detta fall är det nog bäst att du kontaktar vår serviceavdelning för ytterligare hjälp.

Skrivet av berra200:

Funderar på att köpa ett par 6950/6970 den 25:e men verkar inte finnas något inne hos er? är mest intresserad av Den här men undrar om det är något som kommer in snart? Jag förstår att det är svårt att veta men man måste ju fråga

Vi jagar datum men har inget i dagsläget tyvärr.

Skrivet av Atlas Tasume:

Detta kort http://www.inet.se/artikel/5409183/xfx-radeon-hd6970-oc-2gb är listat med en minnestyp som hemsidan påstår sig vara "DDR5". Tror det saknas ett G där.

Fixat!

Skrivet av Oneone:

Hej Inet!

Om jag skulle beställa denna dator nästa vecka, http://www.inet.se/kundvagn/visa/741400/2011-08-15

Hur lång tid brukar det ta för er att plocka ihop den och testa sen skicka iväg? samt när kommer delarna in på lager som inte finns atm?

Tack på förhand,

MVH 11

Skicka denna fråga till info@inet.se så tar vi det med dig direkt istället!

Skrivet av dreasoz:

Fixat!

Skrivet av pumba-kung:

fråga

har ni några planer på att ta in några av Gainward's produkter?
tänker framför allt på Phantom serien Geforce 560ti/570/580

Nej, tyvärr är det inget som är planerat i dagsläget.

Skrivet av Mr.Azum:

något jag skulle älska om ni införde är en liten liten rad till varje grafikkort där det står om grafikkortet är refrense modell eller inte!! jag har haft väldigt svårt att välja graffe till min nya rigg då jag planerar vattenkylning men vet inte om det finns block till just dom grafikkort jag vill ha! det är väldigt svårt att hitta om ett visst graffe är referense eller inte! det skulle vara underbart om ni kunde göra det! tack

Vi ska kolla på det! Ett problem är just att hitta information om det är standard PCB eller inte.. Men vi ska försöka bättra oss på den här punkten!

Fläktfiltret är flyttat!

Vi flyttade dom från 140mm-kategorin till 120mm efter önskemål från denna tråd eftersom hålbilden är för 120mm.

Skrivet av Atlas Tasume:

Hej igen Inet.

En kort fråga om https://www.inet.se/artikel/6900451/silverstone-sugo-sg07b-60... chassit. På eran sida så heter titeln SG07B, i vilket B:et verkar betyda att det är fönster-varianten. Men bilderna ni har upplaggda på den är versionen utan fönster (SG07, utan B). Skulle ni kunna reda ut det kanske?

Skrivet av Whiip:

B:et syftar på färgen. Chassin med fönster har "-W" i slutet.

SST-SG07B(black)
SST-SG07B-W(black+window)

Stämmer som Whiip skriver: -W modellen är den med fönster.

Skrivet av LeafBox:

Hej Inet!

Ni har inge planer på att ta in Razer Onza?

Kommer upp på hemsidan inom kort!

Skrivet av xeno95:

Hej Inet!

När får ni in XFX Core Edition 550W i lager?

Tyvärr obekräftat men är på ingående. Förhoppningsvis har vi i lager igen inom 1-2veckor.

Skrivet av ehenkeee:

Hej!
Tänkte bara säga jag gillar verkligen inte att en så bra butik som Inet inte har kvalitetsmärken på grafikkort så som Asus och Evga. Föredrar nog också Zotac före de flesta märken på Inet. Asus är väl allmänt känt som stabila och pålitliga eller? Plus att de har DirectCUII som jag tycker verkar riktigt bra. GTX 580 matrix också. Ja ni fattar.
EVGA är ju alltid EVGA samt att ett hydrocopper GTX 580 eller framförallt kanske 590 inte är helt fel att kunna välja bland.

Dessa känns både roligare och stabilare än tex, Sparkle. Nej tack från mig iaf.
Skriver detta då jag gärna skulle köpt allt av inet men som det är nu skulle jag inte handla grafikkort därifrån utan blir ofta webhallen eller komplett.

Inet handlar jag gärna ifrån då dom alltid är mycket smidiga med returer och garantiärenden. Tycker jag som egentligen vill handla fysisk butik pga av den anledningen.

En fundering bara...

Som vi skrivit tidigare så jobbar vi på att ta in Asus-kort i sortimentet!

Skrivet av KIockren:

Hej Inet.

När kommer Corsair Vengeance 8 gb RAM-minnen in i lager? Börjar bli desperat, trodde att jag skulle haft mina grejer i tisdags...

Vi ska få en stor leverans av minnen från Corsair nu i slutet på veckan förhoppningsvis!

Skrivet av borz:

Vill hänvisa till denna tråd http://www.sweclockers.com/forum/74-chassin-och-nataggregat/1...
Jag, och många fler, skulle uppskatta om ni tog in Cougar VOrtex i sortiment... åtminstonde som beställnignsvara.

Kollar med inköpsavdelningen!

Skrivet av pompa_kumla:

Skrev tidigare ringa in nästa vecka har alltid gillat er men börjar bli smått irriterad nu datorn har varit inne 2 gånger betalat för båda. ni kom fram till att nätagget och grafikkortet var sönder så en i kundtjänsten ringde mig det var lång leverans på hx 750w och jag ville inte ha fractal då det är sämre kondingar i det så jag vänta men ni skicka tillbaka datorn som jag bad om. Nu kom nätagget utan förpackning och sladdar hur fan tror ni jag ska koppla in allt om jag inte få med sladdarna och varför är det utan kartong? Jag är helt säker på att jag fått ett begangnat som ni hade och det är inte okey! Även hårddisken gick sönder vid frakten från er så nu får ni ta och fixa det här! Har varit utan dator ett bra tag nu har närmare 15 ordrar oss er och jag vill inte byta butik då ni är min favorit men fixar ni inte det här på bra sett så har jag tappat mitt förtronde för er och väljer någon annan butik Mvh Menar inget illa men blir bara så irriterad hoppas vi kan lösa det här nu mvh jag vill fortsätta och handla från er

Som sagt, ta det här med oss direkt istället antingen via telefon 031 65 27 00 eller mail service@inet.se!

Skrivet av KIockren:

Hej!

Jag undrar vad som menas när det står i ens beställning att man har ett visst antal ex av en produkt "reserverat" samtidigt som det står i produktbeskrivningen att det är slut/beställningsvara?

Innebär detta då att det faktiskt finns ex av produkten kvar och att det är redo att skickas eller vad menas?
Har väntat i betydligt mer än en vecka på mina grejer nu... Då jag beställde var allt i lager, och nu turas tydligen produkterna om att ta slut, detta verkar ju ta forever.

När du lägger en beställning så reserveras produkterna som finns i lager till din order så står det "reserverad" så är det redo för att skickas med andra ord. Vi väntar vanligtvis in tills hela ordern är komplett innan vi skickar iväg den.

Skrivet av sxs_110:

Har en hårddisk jag ska skicka in på retur. Har fått ett godkänt returärende och så, men hur gör man sen? Det står: "använd fraktsedeln hos Posten". Ska jag klistra på den på paketet, eller ska jag skriva dit adressen själv och visa upp fraktsedeln? Sen ska även returnummer finnas på paketet; hur vet jag vilket returnummer jag har?

Fraktsedeln klistrar du på paketet, ja. Returnumret är ditt ärendenummer om inget annat sägs!

Skrivet av TokigaSmurfeN:

Hej

De senaste 3 gångerna jag beställt varor från er så har jag alltid blivit lite besviken av att varorna inte skickas samma dag som ni utlovar ifall beställningen sker innan kl17.00 och finns i erat lager...

Och sedan läser man här på forumet att folk kan beställa varor så sent som 16.56 och ändå har jag beställt runt kl12.

Varför är det så? Vissa gånger kanske de kan vara mkt o göra men 3e gången nu...

Skickades från m.sweclockers.com

Vi har haft störningar sen flytten av centrallagret förra veckan. Vi är nästan helt ikapp och kommer framöver att kunna ha den snabba leverans som vi tidigare alltid haft!

Skrivet av KniFF:

Kommer in under hösten! Mer specifikt datum än så har vi inte tyvärr i dagsläget.

Skrivet av Crapmind:

Tja Inet. Är lite nyfiken på hur det går med processen för en mobilsida på inet.se? Har ni kommit fram till något/ isåfall när kan vi se sidan online? Mvh Crapmind

Skickades från m.sweclockers.com

För tidigt för att säga något i dagsläget! Vi jobbar på det och kommer gå ut med information när tiden är inne.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Niklas62:

Varför är det samma pris på dessa båda lurar?

http://www.inet.se/artikel/6309108/sennheiser-cx400-ii-precis...
och
http://www.inet.se/artikel/6303323/sennheiser-cx300-ii-precis...

borde inte denna äldre modellen vara billigare?

Har justerat priserna och nu med ett kampanjpris på CX300 i några veckor framöver!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Bompan:

Tjena! Var och besökte Inet på Torp igår och såg då en massa radeon 4890. Blev lite nyfiken på kvällen och skulle kolla priset. Såg att dom inte fanns på hemsidan så undrar om dom bara står där som prydnad eller om dom är till salu? Stod vid alla andra grafikkort så är lite fundersam

Det är dessvärre endast tomkartonger!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av MacEnkronan:

Tjenare Inet!:)

Jo jag undrar om ni har några planer på att ta in Silverstone FP57 hotswap?

Länk: http://www.sweclockers.com/nyhet/14348-silverstone-fp57-ger-h...

Skulle ju underlätta datorlivet i väsentlig grad.:)^^

Har fått bekräftat att det är på ingående men kommer dyka upp först om 3-4veckor som tidigast!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inet.se:

Har fått bekräftat att det är på ingående men kommer dyka upp först om 3-4veckor som tidigast!

Kanon.:) Det kommer ge mitt framtida datorbyggande en skjuts i rätt riktning.^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Angående minnena som inte funkar till Asus E35M1-I Deluxe Fusion. Stod i kö nu precis i 14 min sen gav jag upp.

Vad är de som händer hos er? Alla på lunch samtidigt?

Skulle vilja veta vilka minnen som passar så vi inte får problem alt om vi kan byta moderkort till ett annat som inte har dessa minnes problem.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/artikel/1908689/asus-m5a99x-evo ligger i fel kategori, den ska vara i "Socket AM3+" och inte "Socket AM3 (DDR3)"

Permalänk
Inet
Skrivet av LeafBox:

Hej Inet!

Ni har inge planer på att ta in Razer Onza?

Nu finns det uppe!

http://www.inet.se/sok/onza

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Marcusk:

http://www.inet.se/artikel/1908689/asus-m5a99x-evo ligger i fel kategori, den ska vara i "Socket AM3+" och inte "Socket AM3 (DDR3)"

Fixat!

Skrivet av ericsundell2:

Angående minnena som inte funkar till Asus E35M1-I Deluxe Fusion. Stod i kö nu precis i 14 min sen gav jag upp.

Vad är de som händer hos er? Alla på lunch samtidigt?

Skulle vilja veta vilka minnen som passar så vi inte får problem alt om vi kan byta moderkort till ett annat som inte har dessa minnes problem.

Skrivet av grapnel:

Jag köpte dessa minnen till min:

https://www.inet.se/artikel/5304315/corsair-4gb-2x2048mb-cl9-...

Inga som helst problem, bara att stoppa i och köra

Vi har dessvärre inga minnen som är med på Asus lista över officiellt kompatibla, men valfria 1333Mhz-minnen *bör* fungera. T ex dom som grapnel tipsade om. Vi kan inte ge en 100% garanti att ett par minnen ska fungera men det brukar generellt sätt inte vara ett problem nu för tiden.

Och skulle det visa sig att det mot förmodan inte fungerar så tar vi självklart tillbaka minnena och ger pengarna tillbaka.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Åh härligt

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk

skriver detta igen eftersom det inte bliv besvarat första gången

sen när/om copyswedes avgifter slår igenom, har ni funderat på att lägga upp en bundle med en intern hdd+kabinett till lite reducerat pris? men att den ändå ligger vid externa så att man hittar den lätt

Permalänk
Medlem

Det har letat sig in lite konstiga datum i eran information till kunder angående lagerflytten Söndag 2011-08-11 och Måndag 2011-08-11.

Permalänk
Skrivet av MB76:

Det har letat sig in lite konstiga datum i eran information till kunder angående lagerflytten Söndag 2011-08-11 och Måndag 2011-08-11.

Fattar inte ens vad du menar men lagerflytten skedde den 12:e och dagarna och datumen du anger stämmer inte ens överens med varandra...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TokigaSmurfeN:

Fattar inte ens vad du menar men lagerflytten skedde den 12:e och dagarna och datumen du anger stämmer inte ens överens med varandra...

Skickades från m.sweclockers.com

Precis, de är helt fel.

Permalänk

Tror mitt sista paket har blivit beställt av Inet nu, så lång väntetid på ett stackars moderkort som såklart finns i lager inte kan skickas på 3 dagar är för mkt när ja kunde köpt det från webhallen och fått leverans mkt tidigare.

Blir sista inlägget från mig i tråden och sista köpet från Inet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeafBox:

Åh härligt

Vad är egentligen skillnaden mellan Onza och Microsoft 360-kontroll? Att Onza har justerbara spakar bara, eller finns det mer?

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/artikel/6309059/sennheiser-hd-518-west

200:- billigare i butik borde det inte vara tvärt om?

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av biorrith:

Vad är egentligen skillnaden mellan Onza och Microsoft 360-kontroll? Att Onza har justerbara spakar bara, eller finns det mer?

- 2 justerbara motståndsspakar
- 2 Multi-Function Buttons (extra programerbara knappar)
- 4 bakgrundsbelysta Hyperesponse(=samma som i deras möss) action buttons
- Precision D-Pad
- Greppvänlig gummiyta

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av TokigaSmurfeN:

Tror mitt sista paket har blivit beställt av Inet nu, så lång väntetid på ett stackars moderkort som såklart finns i lager inte kan skickas på 3 dagar är för mkt när ja kunde köpt det från webhallen och fått leverans mkt tidigare.

Blir sista inlägget från mig i tråden och sista köpet från Inet.

Inet förklarade varför sånt kan hända i ett inlägg bara lite över ditt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Inet
Skrivet av xigmatek asgard:

skriver detta igen eftersom det inte bliv besvarat första gången

sen när/om copyswedes avgifter slår igenom, har ni funderat på att lägga upp en bundle med en intern hdd+kabinett till lite reducerat pris? men att den ändå ligger vid externa så att man hittar den lätt

Vi får se hur stor påverkan det har på våra priser. Och sen för att få det billigare så måste vi få tag på ett ruskigt billigt kabinett och då är frågan om det håller tillräcklig kvalité..

Vi får helt enkelt avvakta och se! Men har framfört ditt tips till ansvarige inköpare!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI 770-C45 | AMD Phenom II X4 965 BE | GTX 560 Ti | Corsair 4GB CL9 1600Mhz XMS3 | 500gb Samsung Spinpoint | XFX Core Edition 550W | Schyte Big Shuriken | Fractal Design Define R3

Permalänk

Har inet möjlighet att testa varor i butiken?
Har ett moderkort,nätagg och en processor,
1 eller alla är sönder och jag har inte möjlighet att testa dom själva.
Varorna är 5 dagar gamla

Permalänk
Medlem

Hämtade datorn idag från servicen från ringön. Var jätteglad att få min nya dator, kommer hem och packar upp skiten. Ser sedan att jag inte har fått med några kablar alls som jag lämnade in, inte ens IO panelen eller strömkabeln. Ringde supporten och dom sa att dom hade glömt och vi kunde antingen åka ner och hämta det eller få det hem skickat. Farsan blev jävligt sur men körde ändå ner mig, vi kommer ner får sakerna men inte ens en ursäkt. Jag frågade om strömkabeln log där i nu, dom sa ja det ska den göra. Jag kollade inte för jag ville bara hem och jag visste att jag hade en strömkabel hemma ifall. Kommer hem så ser man att strömkabeln har dom ju glömt, för andra gången. Det kändes ju sådär.. Detta var inget bra första intryck av eran service, kanske borde ta och byta ut människorna på service avdelningen till några som kan tänka åtminstonde.

Dock så får dom ett litet plus för att dom byte ut två fläktar som var för små till ett par som passande samt ringde och fråga hur man ville ha fläktarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vi ska kolla på det! Ett problem är just att hitta information om det är standard PCB eller inte.. Men vi ska försöka bättra oss på den här punkten!

jo jag har insett det själv att det är väääääldigt svårt. men ni måste väll ha någon sorts kontakt med tillverkarna? kan man inte bara fråga dom? förstår att det kanske inte är så enkelt men det borde inte vara så mkt jobb från tillverkarens eller eran sida att ligga ute med sådan information. jag känner ganska många som tvekat på att köpa ett kort för att dom varit osäkra på pcb:n. men tack för att ni kollar på det iaf! uppskattas väldigt mkt från mig som konsument

Visa signatur

i5 3570k / Asus p8z77-i Deluxe / Asus Gtx680 DCII / Corsair Ax 750w / Ocz Petrol 256GB / Corsair Vengeance 16GB

Permalänk
Medlem

Hej! Tänkte bara kolla med er om priset på http://www.inet.se/artikel/5321750/arctic-cooling-accelero-xt... kommer vara kvar så eller om den kommer sänkas, vill minnas att gången innan när jag kollade på den så kostade den något mindre, men det är mycket möjligt att mitt minne sviker mig. Ber om ursäkt om jag har helt fel, men det blir lite väl saftigt pris när man ska ha två sådanna.

Visa signatur

R7 5800X - RTX 3080

Permalänk
Medlem

tja

undrar om ni har ngt datum på när denna trevliga pryl kommer in, är väldigt suger på e sådan nu när ni säljer den

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Inet

Nu kan vi äntligen presentera Asus i grafikkortssortimetet, vi börjar med en mindre line-up med fokus i det lite högre prestandasegmentet!

http://www.inet.se/kampanj/asus-grafikkort/

Mvh
Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram