Permalänk
Medlem

Spelat 10 games nu. Riktigt dåligt som det är nu. Får hoppas allt löser sig sen. Men nej, inte värt att spela nu.

De som köpt beta keys måste blivit riktigt blåsta.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Skrivet av Kazen:

Spelat 10 games nu. Riktigt dåligt som det är nu. Får hoppas allt löser sig sen. Men nej, inte värt att spela nu.

De som köpt beta keys måste blivit riktigt blåsta.

Dåligt är det inte, men skulle inte betala för en key. Så bra är det inte heller med tanke på att 90% av folket man spelar med är retards som bara förstör games:en.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna en invite om någon har en över...

Permalänk
Medlem

Jag har börjat spelat alla spel som wow på ett ungefär Styra Kameran med W S A D spells 1234 item invtory use Fgvb och attack och hold q och e tycker jag funkar bra man får stark lane presence och rent överlag bättre koll

Permalänk
Medlem

Säljer en key @ dreamhack för 400kr om någon är sugen ^^

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av krigarkungen:

Säljer en key @ dreamhack för 400kr om någon är sugen ^^

hade dreamhack en giveaway eller?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

hade dreamhack en giveaway eller?

nää, jag va med i turnerinen och fick 3 keys.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av krigarkungen:

nää, jag va med i turnerinen och fick 3 keys.

nice grattis! hur gick turneringen då? och med vilken hero körde du med?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Spelar HoN och har ca 1500 games på 2 år.

Står inte ut med LoL pga segheten. Och tyvärr är Dota2 för segt för mig.

Oh well. GG för LoL spelare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Får se, ska försöka igen imorgon!
Annars får det bli 9 nycklar istället för 10.

Blir det någon tävling eller trollar du bara?

Permalänk
Skrivet av Spindel:

Blir det någon tävling eller trollar du bara?

Man kan ju fundera på om han sitter med 0 nycklar och bara väntar på att någon ska ge honom den "10:e" nyckeln som han i själva verket kommer ta själv och använda.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem

Jag har två nycklar till övers som jag fick via steam, dock så måste man skicka dem som gifts. Så jag kommer nog behöva mail eller steam id, eller så lägger ni bara till mig som vän. Hur som helst så är det ganska lätt löst.

Så de två först som postar att de vill ha dem men som inte redan har betan får en var!

Edit: Mail eller att ni blir vän med mig på steam är vad som krävs för att skicka en gift(gåva).

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Jag har två nycklar till övers som jag fick via steam, dock så måste man skicka dem som gifts. Så jag kommer nog behöva mail eller steam id, eller så lägger ni bara till mig som vän. Hur som helst så är det ganska lätt löst.

Så de två först som postar att de vill ha dem men som inte redan har betan får en var!

TILL MIN VÄN, snälla! ;D sry för caps
http://steamcommunity.com/id/shappidy

var tvungen att skriva snabbt, men jag gör det åt han. Han loggar in nu, men jag själv har key, men vore kul om han hade så jag kunde lira med honom

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av RawN:

TILL MIN VÄN, snälla! ;D sry för caps
http://steamcommunity.com/id/shappidy

var tvungen att skriva snabbt, men jag gör det åt han. Han loggar in nu, men jag själv har key, men vore kul om han hade så jag kunde lira med honom

Behöver en mailadress, antagligen den som han har sitt steam konto kopplad till, eller att att skickar en friend request till mig. Annars går det inte att skicka en gåva via steam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Jag har två nycklar till övers som jag fick via steam, dock så måste man skicka dem som gifts. Så jag kommer nog behöva mail eller steam id, eller så lägger ni bara till mig som vän. Hur som helst så är det ganska lätt löst.

Så de två först som postar att de vill ha dem men som inte redan har betan får en var!

Edit: Mail eller att ni blir vän med mig på steam är vad som krävs för att skicka en gift(gåva).

Hej adda min steam, sand94 eller oskarnilsson94@hotmail.com
Hjälper en m8 att få en key!
Adda pls

Visa signatur

Fractal Design Arc| Intel i5 2500k@4.3| Antec Kühler H2O 620| GTX 580 DCII| Asus P8P67 PRO| Corsair 4GB XMS3| OCZ Agility 60GB| Corsair HX 1000W| BenQ XL2410T 120hz

iPhone 4 | Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Jag har två nycklar till övers som jag fick via steam, dock så måste man skicka dem som gifts. Så jag kommer nog behöva mail eller steam id, eller så lägger ni bara till mig som vän. Hur som helst så är det ganska lätt löst.

Så de två först som postar att de vill ha dem men som inte redan har betan får en var!

Edit: Mail eller att ni blir vän med mig på steam är vad som krävs för att skicka en gift(gåva).

tja jag vill ha , simonjarl94@hotmail.com min mail, TACK<3

Visa signatur

Nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Behöver en mailadress, antagligen den som han har sitt steam konto kopplad till, eller att att skickar en friend request till mig. Annars går det inte att skicka en gåva via steam.

skickade pm

Visa signatur

Chassi: Phanteks P600s PSU: Seasonic Focus+ 650W
MB: MSI X570 Gaming Pro Carbon
CPU: AMD Ryzen 7 3700X Cooler: Noctua NH-D15S
RAM: 32GB Ballistix Sport LT 3000cl15 (e-die)
GFX: Nvidia 2070S FE SSD: Samsung 850 PRO 256GB

Permalänk
Medlem

Då var de slut på mina 2 keys. Ingen idé att PMa eller citera mig längre

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Behöver en mailadress, antagligen den som han har sitt steam konto kopplad till, eller att att skickar en friend request till mig. Annars går det inte att skicka en gåva via steam.

Tack du gjorde min dag mannen! helt underbart!

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som stör mig enormt på vision i höjdled? Tycker att de borde skala ned UIn, zooma ut kameran samt göra det valbart att ha den övre baren eller ej.

Det där förstör faktiskt hela upplevelsen för mig. :/

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

Hejsan, skulle vara enormt tacksam för en beta key! Så om någon får någon över så skulle jag fånga en kula för den personen.

Tack på förhand!

// Zorch

Permalänk
Musikälskare

Lirat några matcher men de är långsamt och enbart farm farm farm... Nej tillbaka till HoN och provar igen när spelet är klart

Kul att ha provat iaf

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

Lirat några matcher men de är långsamt och enbart farm farm farm... Nej tillbaka till HoN och provar igen när spelet är klart

Kul att ha provat iaf

Det är spelarna som skapar farm farm farm scenariot, inte spelets fel, utan ditt och dina medspelares fel.

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Yukki:

Det är spelarna som skapar farm farm farm scenariot, inte spelets fel, utan ditt och dina medspelares fel.

"ok", håller inte med alls

Men men som sagt de är beta, förhoppningsvis gör de spelet lite mer intressant, speciellt när de kommer till e-sport

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

"ok", håller inte med alls

Men men som sagt de är beta, förhoppningsvis gör de spelet lite mer intressant, speciellt när de kommer till e-sport

Vad är det du inte håller med om? Om man låter AM farma, då kommer han fortsätta farma.. Ganks händer inte automatiskt, utan man måste faktiskt ta ansvar och faktiskt gå till en annan lane för att ganka! Att det är långsammare kan jag dock hålla med om!

Permalänk
Medlem

Någon som har en key över ?

Permalänk
Musikälskare
Skrivet av Yukki:

Vad är det du inte håller med om? Om man låter AM farma, då kommer han fortsätta farma.. Ganks händer inte automatiskt, utan man måste faktiskt ta ansvar och faktiskt gå till en annan lane för att ganka! Att det är långsammare kan jag dock hålla med om!

Självklart är det upp till spelarna men Dota2 känns inte gank-vänligt som det är nu (än en gång, det är beta)

Förklaring:

Långsammare gameplay dvs det är större risk att ganka = farm fest

Till exempel om man är mid och gankar top och failar så får han som är kvar mid mer farm än i HoN då man kommer tillbaka snabbare till original lanen

Kartan känns större och input-lagg är aldrig skoj (natt och dag när man jämför med HoN än en gång)

Men detta är mina åsikter och jag har bara spelat ca 50+ matcher i Dota2, ta det lugnt nu

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArakanI2:

Då var de slut på mina 2 keys. Ingen idé att PMa eller citera mig längre

omg vilken snäll killen, även fast jag inte fick någon fler som dig!

Visa signatur

• Intel i7 2600K @ 4.3GHz • ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 • 8GB Corsair Vengeance • Corsair SSD Force 3 Series 120GB • Win 7 64-bit • Corsair TX 850W • Corsair Graphite 600T Vit • Corsair Cooling Hydro H80

Permalänk
Medlem

Dota2 Nyckel

Tjena, kul att det finns en Dota2 Tråd här på Sweclockers, tyvärr så har Playdota.com's forum blivit övertaget av jobbiga spammers och scammers, så det är knappast någon idé att diskutera något om spelet där, för så fort man skapar en tråd så blir man spammad med massa trolls...
Är ganska trött på denna modell av forum som endast oseriösa barn dras till.

Och angående Beta key dragningen så är det ganska liten chans att få en invite, kommer ihåg att jag var där så fort man kunde skriva upp sig för betan, sedan nu så fick en av mina vänner en beta nyckel för ca en vecka sedan och vi är fyra stycken som spelar det.
Så det blev att rulla tärningen och jag förlorade, så nu är jag den enda i mitt kompisgäng som inte har en Dota2 Nyckel.
Har tittat på många videos men det gör bara att man lider mer, sorgligt nog.

Om någon har en Dota2 Beta nyckel till övers så skulle jag vara mycket tacksam om ni kunde skicka ett litet meddelande om ni känner er givmilda.

MVH

Naz